panmaly Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Jak w temacie... W niedługim czasie przymierzam się do zmiany amortyzatorów, koledzy podpowiedzcie.....
bish - kopt Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 np. sachs 170813- przód 170814- tył
c3gla Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 w oryginale siedzi Boge SACHS i BOGE to w zasadzie to samo jedna grupa handlowa (ZF) Lemforder rozwiez jest z tej samej grupy, podobnie jak INA+LUK+FAG Moznaby powiedziec ze kupujesz OE w opakoaniu producenta czesci.
Grzes A4 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 ja mam wsadzone kayaby i je chwale sobie
lukasz Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 a te czerwone amory to sportowe czy normalne
panmaly Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Nie wiem czy sportowe czy normalne. Jedyne co zauważyłem to że auto stoi niżej i ma czerwone amorki.
RAWULI Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Witam, pozdrawiam - dołączam się do pytania u mnie to samo, też nie wiem co tam siedzi a też siedzi dość nisko bo w sumie przy tym kopie to i dobrze- planuję ciut wyżej i nie wiem co zmienić - sprężynki czy amorki??
bish - kopt Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Nie wiem czy sportowe czy normalne. Jedyne co zauważyłem to że auto stoi niżej i ma czerwone amorki. czerwone masz sportowe Witam, pozdrawiam - dołączam się do pytania u mnie to samo, też nie wiem co tam siedzi a też siedzi dość nisko bo w sumie przy tym kopie to i dobrze- planuję ciut wyżej i nie wiem co zmienić - sprężynki czy amorki?? zajrzyj najpierw jakie masz sprężyny
lukasz Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 sachs na tył o nr 170814 sa tanie w sumie kompl 320zł gdzie monreo kosztuje 480zł
RAWULI Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 witam, z tyłu na springach 3 białe kropki wypatrzyłem, a to moje kody z wlepki: X4B BOF C1L GOC H6U JOL M7F Q1A 5SL 1AJ 1G3 1MR 4UE 5RG 0G1 T7F 8GL 3S2 8RM 1LB 8AV 1BE 1404 14,7 7,1 7,1 9,5 226 szukam wyższych(wyższe od standardu) sprężyn dla swojego zestawu, jakie mogą mieć oznaczenia (przód i tył) to coś BR ma być ale jak z tą kategorią wagową?
Dev Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 wyższe od standartu? po co Ci? terenówke chcesz sobie zrobić masz 1BE, szukaj 1BA
RAWULI Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 przytarłem dziś o glebę wspornikami(uff), kiedyś tam zaczepiłem zderzakiem o krawężnik, mam dość, idzie zima...
zgredek27 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 wsadzaj 1ba (seria komfort) juz wtedy jest jak koza do tego płyniesz i dostajesz choroby morskiej
RAWULI Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 od roku na sprężynach 1BA, faktycznie buja w zakrętach - ja tam choroby morskiej nie dostaje bo trzymam się kiery ... gorzej z pasażerami
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 jest jeszcze 1BR, ale to juz zawiecha rzadko spotykana wyglada fatalnie ale z Q do jazdy po dziurach i w zime w sam raz
karol24 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Jeździłem 6 miesięcy na 1BA inie wiem jak na takiej kozie można przytrzeć? Teraz mam 1BA amor i 1BE sprężynę i też musi być spory próg czy coś innego żeby osłona zaszurała, moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia żeby uważać z jaką prędkością po czym się jeździ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się