Adam211 Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Witam. Zastanawiam się czy miał ktoś podobną sytuację w swojej a4, mianowicie zaobserwowałem wyciek płynu chłodniczego, zlokalizowałem go i okazało się że płyn wycieka pod kolektorami na rozrusznik z bloku silnika. Myślałem że głowica jest pęknięta, uszczelka lub blok jednak na szczęście wyciek ma miejsce przy korku bezpieczeństwa (takie metalowe kapsle w bloku). Prawdopodobnie trzeba wyjąć w wbić nowy. Mam pytanko czy ktoś już miał taki przypadek i ile bedzie to kosztowało??? Pozdrawiam
Costello Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ciekawe bo mi tez ucieka plyn chlodniczy i tez z tamtej okolicy, tylko ze ja juz uszczelkę pod głowicą wymienilem, na pare dni jade do serwisu i zobaczymy co z tego wyjdzie, jak cos to sie odezwe
audi.wielun Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Popatrz dobrze bo pewnie jest gdzie indziej przeciek.
Lukasz_N Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Spotkałem się kiedyś z taki przypadkiem ze przed zima pewien magik ze wzgledu na to ze miał kiepskie stezenie płynu chlodniczego postanowil dolac koncentrat. Po dolaniu nie odpalil auta i koncentrat sie nie wymieszal z reszta. Autko stalo tak na mrozie troche czasu. Potem okazało sie ze cieknie plyn wlasnie z jednej z zaslepek technologicznych w bloku silnika. Zrobila sie kasza w bloku i troche ją wypchnęlo. Pomoglo wbicie jej na miejsce ale roboty z tym mnóstwo.
tomiczka Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jeśli lekko łzawi, to nie porywałbym się na rozgrzebywanie silnika, żeby wbić zaślepkę. Zastosowałbym środek do uszczelniania układu chłodzącego, firmy K2. Poniżej wstawiam link, w którym opisany jest ten specyfik. http://www.k2.com.pl/index.php?option=com_provider&task=prod&id=376&Itemid=66 Spróbuj najpierw najprostszych i najtańszych rozwiązań.
rookie Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 odradzam proszki, zatykają nagrzewnicę
tomiczka Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 rookie. Jako lakiernik, współpracuję z mechanikiem o 25 letnim stażu i stosując ten środek, nie zdażyło się, aby komukolwiek zapchał nagrzewnicę lub chłodnicę. Przeczytaj właściwości produktu, zanim się wypowiesz. Technologia poszła do przodu i nikt już nie wsypuje trocin dla uszczelnienia.
audi.wielun Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 odradzam proszki, zatykają nagrzewnicę Potwierdzam,po zastosowaniu zaczynają się kłopoty z nagrzewnicą,lepiej usunąć przeciek w naturalny sposób,tego się nie oszuka!!!!!!!!!
rookie Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Joł Joł nie kwestionuję twojego doświadczenia, takie rozwiązania ludzie stosują przy sprzedaży auta [czego nie pochwalam]. Kurde szkoda autka na takie złote środki, nie wierzę też że żal Ci np. 50 zł za króciec czy rurę gumową do układu chłodniczego. Jak autko ma śmigać [ a ma ] to wymienić co cieknie i w drogę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się