Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Zaciski 3.0TDI vs. S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do miejsca gdzie mozna podmienic piaste jeszcze nie doszedłem :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

ale to bardzo cenna uwaga :good: :good: :good: :good: dzieki, bardzo sie przyda

zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego wszyscy idą w duze rozmiary, zamiast w jakosc podzespołow

przeciez to sie robi na kołach taka masa że ciarki mnie przechodza jak to widze,

pomijam tutaj juz kwoty jakimi trzeba obracac przy zakupie czesci

z wymiana piasty tanio nie jest bo i łożysko trzeba odrazu zmienic bo stare się rozleci przy ściaganiu.

ale dzieki temu mozna inne glebokie tarcze +50mm wsadzić - wtedy felga ucieknie poza błotniki o 6mm.

Odkrecana piaste maja S4 po 2000r w alu zwrotnicach i kazde B6/7.

piasta rs6 c5 pasuje p&p dla A4 b6.

duze rozmiary tarcz tak dla mocy +300ps :)

ceny dużych tarcz są zabójcze dla zwykłego śmiertelnika a co dopiero ceramika.

Opublikowano

przeciez juz Ci napisałem co masz zrobic z tyłem od B8 :> :> :>

Opublikowano

Panowie,tak odgrzeję temat bo chyba tu najlepiej o to spytać: jest ktoś w stanie wypowiedzieć się czy ten zestaw z S4 b8 podejdzie do A4 3.0TDI i czy jest sens to zakładać? bo tutaj Pi T jest na 345, a do b7 tył chyba musi być max 320,tak?

http://allegro.pl/hamulce-audi-s4-s5-b8-345mm-komt-przod-tyl-zaciski-i4984981592.html

Opublikowano

Ten zestaw jest do B8 nie b7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...