banshee Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Ten co idzie z króćca ATM może być niezaślepiony, reszta do zaślepienia na czas próby. Nie wiem po co te kombinacje. Co ma piernik do wiatraka...
verpa Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 żeby ustalić usterkę samochodu. Na razie nie zauważyłem dymienia na niebiesko. Zobaczymy jutro rano. [br]Dopisany: 11 Październik 2010, 22:40_________________________________________________okej, wąż został zaślepiony (ten co wychodzi z N18 i wchodzi w łącznik), moc wróciła. Postanowiłem jednak jeszcze wypiąć węże od N75 i wpiąć je pod N18. Poprawiła się kultura pracy silnika, jednak odebrało moc (jak wczesniej w przypadku nie zaślepienia węża). Wydaje mi się, że może być niesprawny N18, co o tym myślicie?
banshee Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Jak tam poszukiwania? Czytałem na innym forum, że dymienie i ubytek oleju może być spowodowane poprzez wyrzucanie go w postaci mgiełki przez odmę do rury dolotowej sprężarki - stąd te zaolejenia... Może to z tego powodu dymi ci auto? Piszą też, że zakładają butelkę na przewód,a otwór w dolocie powietrza zaślepiają.
verpa Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 hmmm...... od kilku dnia mam odpięty zawór N18, dymienia narazie nie widać, ustało także delikatne szarpnięcie/duszenie w okolicach 1800-2000 obrotów. Wcześniej miałem zamontowany OCT (też dymił na nim), ale zdjąłem - na zimę. Generalnie to nie zauważam ubytku oleju. W dolocie na ściankach minimalne ilości mgły. Z dziur w EGR widać, że ucieka ta mgiełka (przy założonym OCT też były ślady oleju). Banshee na który przewód zakładają butelkę? To nie to samo co OCT?
banshee Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Butelkę zakładają na ten plastikowy wąż który idzie od pokrywy zaworów (z przodu silnika) do rury dolotowej przy turbo.
verpa Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 aha, no to podobna zasada działania co OCT.
banshee Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 a masz jakąś fotkę twojego OCT? Albo jakiś link?
verpa Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 zdjęć akurat teraz nie mam, ale taki sam mam co w linku http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil-gas-catch-tank-07cnr-promocja-i1261116240.html oct + dokupione węże olejoodporne.[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 20:28_________________________________________________a coś możecie poradzić na spalanie w mieście ~9litrów. Jeśli zapala mi rezerwa i tankuje za 100zl, 23 litry ON i po przejechaniu 250 km znów się zapala to chyba coś za dużo pali przepływka ? itp ?
banshee Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Wszystko masz dobrze ustawione. Szwankuje termostat - 007statyczny masz ciut ponad 50st.C. Pewnie to jest powodem, jeżeli nie wymieniłeś go od czasu założenia tematu. Druga sprawa to przyzwyczajenie do mocy i ciągłe deptanie pomiędzy żółwiami ulicznymi Kolejna rzecz to rozmiar opon i ujemne temperatury poranne... Ja swoim ostatnio robie odcinki 8km dokładnie do pracy i też zauważyłem że spalanie wzrosło, ale do 7,5
verpa Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 50st.C ale na zimnym silniku rano, przed odpaleniem. Hmm rozumiem korki itp. ale 7,5 a 9 l/100km. to jest różnica. Filtr paliwa/powietrza ma jakieś znaczenie do spalania?
banshee Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Filtr powietrza ma wpływ, jak ostro jeździsz - taka moja teoria. Filtr paliwa? Sam nie wiem, ale pewnie trochę. Nigdy nie zauważyłem róznicy w spalaniu po serwisie co 10000km więc uważam że filtry nie mają wpływu na spalanie o ile ten powietrza nie wygląda jak po wojnie. [br]Dopisany: 19 Październik 2010, 22:15_________________________________________________P.S. A ja tu szukam możliwości, jak zejść poniżej 6... Tdi PD to już nie to samo oszczędne auto co stare VP... a szkoda.
verpa Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 wymieniane były u mnie ~8tys km temu. poniżej 6???? raczej niemożliwe. Rok temu auto mi paliło tak jak Twoje, więc coś musi być nie tak. Tylko co
banshee Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 poniżej 6???? raczej niemożliwe. No to fakt, ale w trasie łyka non stop w granicach 5,2 więc na trasy to auto jest w sam raz i dla portfela i dla komfortu.
przemik Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Tak sie zastanawiam czy nie wydzielic Wam tego watku... bo te dywagacje na temat spalania i oleju juz sie ciągną troche.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się