smartpc Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 Ok, zatem temat regulacji turbo mam za sobą Mam jeszcze jedno pytanie uzupełniające - w między czasie czytałem jeszcze klika podobnych postów i natknąłem się na informację, że po przeczyszczeniu turbo zdecydowanie lepiej pompowało ono w dolnych zakresach obrotowych. Obstawiam, że w moim aucie poprzedni właściciel robił już ten zabieg (o czym świadczy rozregulowana sztanga) ale być może niezbyt fachowo i może gdzieś tam zostały jeszcze resztki nagaru dając stan rzeczy, jaki opisałem na wstępie tego postu. Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwiązania problemu BARDZO dziękuję Kolejny raz przekonałem się, że forum A4 to najlepszy "mechanik" z jakim miałem do czynienia:) Pozdrawiam
banshee Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 A mi ten log 1/2 nie pasuje wcale. N75 całkowicie otwarty!! Coś się przycina! zostaw tak jak napisałeś, ale za kilka tygodni zrób kilka logów 011 i sprawdź czy nie pojawia się przycinanie kierownic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się