Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] nie działa ogrzewanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u znajomwgo w a4 w dieslu nie dziala ogrzewanie, ma on klimatronika, nie ważne ile sie ustawi C i tak wieje zimnym.

przewody do nagrzewnicy są ciepłe (oba) układ jest odpowietrzony, vag nie pokazuje błędów, termostat wymieniony,

nie wiem o co chodzi :/ help

Opublikowano

Czyszczenie lub wymiana nagrzewnicy, przearabiałem osobiście jakieś 2 tyg. temu. Tak jak piszesz przewody od nagrzewnicy miałem gorące, wszystko odpowietrzone, nowy płyn itd, a i tak wiało zimnym. Po czyszczeniu grzeje OK

Opublikowano

Jeśli ktoś zalewał układ kranówką to może i zasyfiona. A tak proponuję podpiąć waga by weliminować panięty silniczek (możliwe że styki zaśniedziały) od klapki.

Opublikowano

Jeśli ktoś zalewał układ kranówką to może i zasyfiona. A tak proponuję podpiąć waga by weliminować panięty silniczek (możliwe że styki zaśniedziały) od klapki.

napisałem przecież że wag nic nie pokazał...

to strasznie zasyfiona musi być ta nagrzewnica że węzę gorące a w kabinie chłód,

myslalem ze jak przewody gorące to coś z klapką będzie....

a tak wogole to jak sie do niej dobrać bo probowaliśmy z każdej strony chyba i d*pa:) do tej klapki ma sie rozumieć

Opublikowano
klimalokalizacjasy6.th.jpg
Opublikowano

dzisiaj sprobujemy zastosować płukanko, jakiś odkamieniacz sie zastosuje, troche wrzątku i sie zobaczy[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2007, 12:08 _________________________________________________chemia zakupiona....teraz tylko trzeba przeprowadzić zabieg i zbadać efekty

Opublikowano

Ja stawiam na 300% że to nagrzewnica :th: czyli musisz przepłukac nagrzewnica i cały jej układ napewno jest zawalony syfem masz do tego dwa kanałki pod maska przy akumulatorze

Jak to sie robi dokładnie napewno jest gdzieś opisane :a4fan:

Pozdrawiam[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2007, 19:49 _________________________________________________Proponuje Ci najpierw zabrać sie do nagrzewnicy :oklaski:

Ja stawiam na 300% że to nagrzewnica :th: czyli musisz przepłukac nagrzewnica i cały jej układ napewno jest zawalony syfem masz do tego dwa kanałki pod maska przy akumulatorze

Jak to sie robi dokładnie napewno jest gdzieś opisane :a4fan:

Pozdrawiam

Opublikowano

dzisiaj sprobujemy zastosować płukanko, jakiś odkamieniacz sie zastosuje, troche wrzątku i sie zobaczy[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2007, 12:08 _________________________________________________chemia zakupiona....teraz tylko trzeba przeprowadzić zabieg i zbadać efekty

Tylko ostrożnie,żeby wam chemia nie zjadła nagrzewnicy bo bedzie powódź w kabinie :naughty:

Opublikowano

z tym to spokojnie, już przeprowadzalem takie manewry wiem co i jak węze też zlokalizowane:P bo odpowietrzałem....

tylko z rególy jak nagrzewnica zajeba** to i wąż powrotny zimny a tu oba ciepłe :P oby to było to :)

Opublikowano

A nie wsypywałes jakis proszków do uszczelniania czy cos w tym rodzaju?

ja napewno nie :P hihi bo to nie moje auto, znajomy raczej też nie, a co bylo za wcześniejszych kadencji...hu* wie

Opublikowano

Witaj Mokry!!!

Ogrzewanie przerabiałem tydzień temu. Padło mi na trasie 900 km w Audi A4 z silnikiem 1,6 z klimatronikiem. Na początku przestało grzać, ale odpowietrzając poprzez odkręcanie korka zbiornika wyrównawczego – grzało, ale słabiej, aż w końcu przestało. Przewody do nagrzewnicy- obydwa były nagrzane, ale i tak nagrzewnica nie grzała. Trafiłem do warsztatu, gdzie gość miał pojecie, ponieważ już przerabiał ogrzewanie w A4. Podpiął pod Vaga-wykazywało – błąd na czujniku temperatury. Termostat otwiera obieg płynu. Stwierdził, że prawdopodobnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Faktycznie dziwne było, bo pchało płyn do zbiornika. W zbiorniku nie było śladów oleju. Faktycznie potwierdziło się. Pomiędzy 2 a 3 cylinder była nie duża szczelina, która powodowała wytwarzanie poduszki powietrznej zakłócającej obieg cieczy. Dodatkowo został wymieniony termostat, ponieważ wizualnie wykazywał tendencje do zacierania się. Ponadto została wypłukana pod ciśnieniem wodą z dodatkiem płynu do mycia naczyń Ludwik ( dziwne) nagrzewnica w odwrotnym kierunku do obiegu i faktycznie wyrzuciło trochę świństwa. Ogrzewanie wróciło do normy. Wymieniono uszczelkę pod głowicą, pokrywą zaworów i termostat. Koszt nie duży, ale razem z robocizną nie ciekawy. Jeszcze jedna uwaga, przy wymianie płynu w chłodnicy odłączać dolny wąż od chłodnicy, ponieważ to daje możliwość opróżnienia z świństw z obiegu. Nie pukałem obiegu płynem do czyszczenia układu, ponieważ mam 10-nie auto i bałem się rozszczelnienia układu. Zrobiłem do wodą demineralizowaną. Używam płynu do chłodnic o nazwie Glixol ( - 37C), który jest polecany do tak wiekowego układu i tego rodzaju chłodnic. :a4fan:

Opublikowano

brawa rtocki - strzał w 10-kę.

zamykam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...