Magdalenah Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 No to może B8? Oczywiście, NOWE jak w totolotka wygram heheeh
Flyer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Magdalenah, 2.7TDI bedzie tansze w eksploatacji niz Twoje aktualne 2.5TDI... mniej niespodzianek.
RS Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 jakie podwojne sprzegło TIP to klasyczna skrzynia automatyczna ze sprzeglem hydrokinetycznym. a nie zaden DSG czy s-tronik , ktory wyszedl dopeiro w b8, do tego TIP uchodzi za bardzo mocny i lubi dodatkowy soft. Olo, dlatego napisalem "wydaje mi sie", bo tak ja odebralem jak mialem 3,0TDI Q, wlasnie w Tipie na 2 dni. (moje auto bylo w serwisie) To tak jak go testowalem to przelanczal biegi podobnie, jak w DSG z Passata. Ale nie wiem jak funkcjonuje TIP, wiec sie nie bede wymadrzal.
Pzwmichal Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 zrobiłem do dnia dzisiejszego 42 tys km od czerwca zeszłego roku 2,7 z multi i nie wyobrażam sobie innego auta Skrzynia w pełni mnie satysfakcjonuje a silniczek jest idealny do tego autka, także Magda nie słuchaj tiptronico-maniaków tylko szukaj 2.7 multitronic. zaraz napiszecie, ze nie jeździłem 3,0 z tipem otóż mam w rodzinie Q7 4,2 tdi z tipem i jeżdżę nim często, ale to już nie ta masa. co do skrzyni to kultura i specyfika pracy w multi o wiele bardziej mi odpowiada niż tip Acha spalanie a4 2.7 multi - od 6-10 litrów, średnie 8,5 przy ostrym bucie
Bart-S Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Kurcze może miałbym nawet takie auto V6 2.7 Multitronic, czarny perłowy, wewnętrzny pakiet S-Line, pakiet chrom, RNS-E. Uderzony w lewy przód (zderzak, maska, błotnik). Jadę właśnie do znajomego, zapytam się czy jeszcze ją mają...[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 17:22_________________________________________________Niestety auto już poszło... Jeśli chodzi o dane fabryczne V6 2.7TDI Avant z Multitronikiem (dane katalogowe z grudnia 2006) Pojemność silnika: 2698cm3 Moc: 132kW (180KM) przy 3300-4250rpm Maksymalny moment obrotowy: 380Nm przy 1400-3300rpm Masa: 1630kg Maksymalne obciążenie: 2180kg Zbiornik: 70l Maksymalna prędkość: 217km/h Przyśpieszenie 0-100km/h: 8,6 sek Średnie spalanie w mieście: 9,2l Średnie spalanie w trasie: 5,4l Średnie spalanie ogółem: 6,8l Sedan jest troszke lżejszy (1570kg), osiąga prędkość 224km/h i przyśpiesza do setki o 0,2 sek szybciej (spalanie identyczne). W porównaniu z BFC - osiągi i spalanie prawie identyczne (0-100 o 0,5 sekundy szybciej). W zasadzie poza liftem karoserii nie odczujesz specjalnie tej przesiadki (z drugiej strony skrzynia 0AN powinna być trwalsza niż generacja 01J). Z ważniejszych zmian to system zasilania paliwem - 2.7TDI z tego co widzę ma już Common Rail-a - trzeba będzie lać tylko dobre paliwo (no i powinien być cichszy niż 2.5TDI). Może poprosimy kolegę PzwMichała aby się odniósł do w/w danych?
Pzwmichal Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Co do samych danych fabrycznych nie ma co się odnosić, troche przegięte jest oczywiście spalanie, bo aby uzyskać spalanie na poziomie 5,4 trzeba jechać stale 90-100km/h. Dzisiaj zrobiłem jakieś 400km jechałem w zakresie prędkości 100-140km/h, w miejscowościach oczywiście 60-70km/h i średnie wyszło mi 6,9l jednak była to jazda prawie emerycka . Co do prędkości max to osiągnąłem na A18 w kierunku Olszyny licznikowe 235km/h, nawigacja w tym momencie pokazywała 229km/h, także nie jest źle. Jedynym minusem tego auta jest spora waga, czuć ją w szybkich zakrętach ale można się przyzwyczaić. Jako ciekawostkę postaram się w najbliższym czasie pokazać wykres z hamowni mojego znajomego Niemca, który wzmocnił silnik pod kontrolą kolegów z niemieckiego ASO Audi do 228KM i prawie 460Nm. Do dnia wczorajszego, kiedy z nim rozmawiałem zrobił w takiej konfiguracji 14 tys km. Ze skrzynią nic nie robił poza aktualizacją oprogramowania. Ciekawe jak długo tak pociągnie. Co ciekawe ma już w garażu drugą skrzynię - nówkę, gdyby aktualna się rozleciała
Bart-S Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Michał orientujesz się może jak wygląda aktualne spalanie w tej dłubniętej 2.7TDI? Jak kultura pracy? Porównywałeś swoją jednostkę z 2.5TDI? Na jakich kołach jeździsz i jakie paliwo lejesz?
Pzwmichal Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Michał orientujesz się może jak wygląda aktualne spalanie w tej dłubniętej 2.7TDI? Jak kultura pracy? Porównywałeś swoją jednostkę z 2.5TDI? Na jakich kołach jeździsz i jakie paliwo lejesz? Ta dłubnięta pali w granicach 9-10 litrów na 100km przy dynamicznej jeździe, także prawie jak seria Co do mojego silnika to porównywałem do auta znajomego a4 b5 150KM z manualem i różnica to przepaść pod względem kultury pracy i osiągów. Koła letnie mam 235/45r17 i leję zwykłe ON, głównie na Bliskiej i Lukoilu, wlałem kiedyś shella v-power i różnica była delikatnie odczuwalna ale nie warta ceny zimówki mam 205/55r16 i spalanie jest o jakieś 0,5 do 1 litra mniejsze
Magdalenah Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Michał orientujesz się może jak wygląda aktualne spalanie w tej dłubniętej 2.7TDI? Jak kultura pracy? Porównywałeś swoją jednostkę z 2.5TDI? Na jakich kołach jeździsz i jakie paliwo lejesz? Ta dłubnięta pali w granicach 9-10 litrów na 100km przy dynamicznej jeździe, także prawie jak seria Co do mojego silnika to porównywałem do auta znajomego a4 b5 150KM z manualem i różnica to przepaść pod względem kultury pracy i osiągów. Koła letnie mam 235/45r17 i leję zwykłe ON, głównie na Bliskiej i Lukoilu, wlałem kiedyś shella v-power i różnica była delikatnie odczuwalna ale nie warta ceny zimówki mam 205/55r16 i spalanie jest o jakieś 0,5 do 1 litra mniejsze Michal zajedz kiedy na lodzkiego spota to popatrzmy na te kulture pracy 2,5 tdi a 2,7
truckmaniac Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Szczerze mówiąc nie widzę sensu zmiany B6 na B7. To praktycznie te same auta. Jeszcze przesiadkę z 2,5 na 3,0 i z oski na quattro to OK, ale na 2,7? Raczej bezsensowne. Oczywiście to tylko moja opinia, ale jakbym aktualnie planował zmianę, to albo juz wspomniane 3,0, albo B8, ewentualnie A6 (C6).
Magdalenah Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Taaaa, tylko ceny wybacz małe nie są, a A6 powiadasz? mam 5 os rodzinę, nie wiem czy sie upchniemy? jest piękne ale slyszałam ze droższe w utrzymaniu niż A4. No ale może to pogłoski
OLO_GDA Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 yyy a6 sie nie upchniecie a w a4 tak /??
Magdalenah Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 yyy a6 sie nie upchniecie a w a4 tak /?? nie znam A6 , po prostu nie wiem ile tam miejsca jest.
Bart-S Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Sporo więcej niż w naszych ...przede wszystkim z tyłu
Musashi Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 nie znam A6 , po prostu nie wiem ile tam miejsca jest. do a4 trzeba sie pakowac. a do a6 mozna wrzucac*... * dotyczy zwlaszcza pasazerow tylnej kanapy
Magdalenah Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Czyli, że zdrada? Popatrzę w takim razie. Silniki są te same co w A4 ?
Tomeks Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 2.7 ma dużo lepszą kulturę pracy jak 3.0,mimo że to faktycznie identyczne silniki,2.7 ma tylko skrócony skok tłoka,reszta identyczna jak w ASB napinacze ma poprawione,te same trafiły do ASB do setki faktycznie przyśpiesza tak jak 2.5 163PS (różnica 0.2s,więc zależy kto jak ruszy),ale już na 4,a szczególnie 5 i 6 biegu jest spora różnica
NYNA Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Byłem wczoraj w DE po takie A6 2.7 TDI Tiptronic w Quattro auto naprawdę super, dużo więcej miejsca niż w A4 szczególnie z tyłu. Praca tego silnika to bajka w porównaniu do 2.0 TDI a takiego mieliśmy brać ze względu na akcyzę ale jak się tym 2.7 przejechałem to akcyza była już nie ważna Tylko ona ma inny kod silnika niż BPP nie pamiętam teraz jaki. Ma 179 km i jest z 11.2005. Co do mocy to trochę by mu się przydało faktycznie więcej i tu pytanko, czy podatny jest na mody bez dużego ryzyka i ile można zrobić samym programem. Z tego co czytam to silnik nie miał żadnych wad fabrycznych chyba że coś przeoczyłem bo napinacze ponoć poprawione a wtryski? Bo w 3.0 z początku produkcji były z nimi jakieś problemy.
Magdalenah Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 To gratulacje jestem bardzo ciekawa ile cię to wyniesie z opłatami. Wstawiłeś opis i foto na forum?
NYNA Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 No zobaczymy auto za 12 500 kupiliśmy więc cena dobra ale te opłaty.Jade dzisiaj do koleżanki co się zajmuje takimi rzeczami pogadać jak zrobić żeby jak najmniej to wyszło.Na pewno będzie rzeczoznawca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się