Danny Way Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Witka, tak jak w temacie, miałem bład czujnika ciśnienia doładowania na vagu, wymieniłem n75, skasowałem bład i nadal wyskakuje. Auto 1.8t aeb lpg, pomóżcie podpowiedzcie Do tego występuje bład 00561 ale to chyba przez lpg.
Kierownik Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 może nieszczelność w dolocie ?
Danny Way Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Ok, tylko jak to sprawdzić? Jak zatkam ręką wlot do filtra powietrza to nie gaśnie tyle wiem
fend18 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Witka, tak jak w temacie, miałem bład czujnika ciśnienia doładowania na vagu, wymieniłem n75, skasowałem bład i nadal wyskakuje. Auto 1.8t aeb lpg, pomóżcie podpowiedzcie Do tego występuje bład 00561 ale to chyba przez lpg. ten blad nie oznacza cisnienia doladowania w sumie w aeb nie ma jako takiego czujnika cisnienia doladowania. blad 00561 Kontrola dodawania mieszanki moze bardziej sonda sprawdz dokladnie co ci wyskakuje na tym vagu
Danny Way Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Fend18 mi wyskakuje 01262 co do n75, a 561 to inna bajka i tyczy się tak jak Buba napisał gazu.
Kierownik Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Ok, tylko jak to sprawdzić? Jak zatkam ręką wlot do filtra powietrza to nie gaśnie tyle wiem no to musi gdzieś łapać fałszywe powietrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się