Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od Febi to najlepiej trzymać się z dala. Po przejęciu Swag tylko spadła i tak marna jakość.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Czasem bywa ze Polak dopiero staje sie madry po szkodzie :kox: niech zalewa Febi jesli ma normy g002000 pare groszy czasem zaoszczedzi sie na zamienniku a potem jak z pompa zacznie sie cos dziac dziwnego to bedzie a mogłem zalac ori :kox::naughty: ale to własciciel własnego wozu podejmuje decyzje co dla niego bedzie lepsze :wink:

Opublikowano

Febi/Swag mi potrzebny na płukanie układów ale jeździć na tym jednak nie chce. [emoji12]

Opublikowano

Tym zalej ⤵

df44fc9d8a60.png

Opublikowano

Czasem bywa ze Polak dopiero staje sie madry po szkodzie :kox: niech zalewa Febi jesli ma normy g002000 pare groszy czasem zaoszczedzi sie na zamienniku a potem jak z pompa zacznie sie cos dziac dziwnego to bedzie a mogłem zalac ori :kox::naughty: ale to własciciel własnego wozu podejmuje decyzje co dla niego bedzie lepsze :wink:

Widzisz za to kolego na forum TT polecają Febi zielony sytetyk i tylko to każą lać , kolega regenerował magiel i tym zalał dwa lata temu, po wymianie ile zalał tyle jest magiel i pompa chodzi jak chodziła . Wiec moje zdanie to Febi i ori jest dobry :) ale Kupiłem już ori dla spokuju .. Pozdrawiam

Opublikowano

Czasem bywa ze Polak dopiero staje sie madry po szkodzie :kox: niech zalewa Febi jesli ma normy g002000 pare groszy czasem zaoszczedzi sie na zamienniku a potem jak z pompa zacznie sie cos dziac dziwnego to bedzie a mogłem zalac ori :kox::naughty: ale to własciciel własnego wozu podejmuje decyzje co dla niego bedzie lepsze :wink:

Widzisz za to kolego na forum TT polecają Febi zielony sytetyk i tylko to każą lać , kolega regenerował magiel i tym zalał dwa lata temu, po wymianie ile zalał tyle jest magiel i pompa chodzi jak chodziła . Wiec moje zdanie to Febi i ori jest dobry :) ale Kupiłem już ori dla spokuju .. Pozdrawiam

Bedziesz Pan zadowolony :wink: pozdrawiam :):hi:

Opublikowano

ja dwa dni temu wymienialem plyn wspomagania,zalalem plyn mannol spelniajacy normy vw g002000/g004000 i wszystko jest super.kupilem dwie butelki jedna na przeplukanie ukladu a druga juz na normalne zalanie.polecan ten plyn http://mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=8990%20Central%20Hydraulic%20Fluid

Opublikowano

Witam dzisiaj sprawdziłem w Audi A4 B7 stan płynu hydraulicznego do wspomagania jest poniżej kryterium już.Moje pytanie to czy kontrolka ESP powiadamia o stanie wspomagania bo świeci mi się dłuższy czas a nie mogę znaleźc w komputerze przyczyny :kwasny:

Opublikowano

Pany ile dokładnie wchodzi płynu do układu ??

Opublikowano

Pany ile dokładnie wchodzi płynu do układu ??

niecały LITR

Opublikowano

Panowie planuję wymienić płyn wspomagania tylko który wsiąść

TOTAL LHM plus czy jechać do ASO po oryginalny ?????

Opublikowano

panowie, jaki powinien być prawidłowy stan płynu w zbiorniczku? Czy ktoś może potwierdzić, że na zgaszonym powinien wynosić tylko 2mm powyżej kreski min?

Opublikowano

Panowie planuję wymienić płyn wspomagania tylko który wsiąść

TOTAL LHM plus czy jechać do ASO po oryginalny ?????

Jeden i drugi bardzo dobry

Opublikowano (edytowane)

ja qrde przepłukałem do cna i zalałem febi 6162 i coś rzęzi podczas kręcenia..

na starym - brązowym juz, było wszystko ok

próbować syntetyk febi czy od razu coś innego ?

Edytowane przez Homiczek
Opublikowano

Żadnego Febi, nad swoim postem masz odpowiedź.

Opublikowano

wylałem febi 6162 i zalałem ori z ASO i wszystko wróciło do normy :)


panowie, jaki powinien być prawidłowy stan płynu w zbiorniczku? Czy ktoś może potwierdzić, że na zgaszonym powinien wynosić tylko 2mm powyżej kreski min?

na zimnym ma być max, a na ciepłym do 10mm ponad max - tak w elsie jest napisane

Opublikowano

Witam. Zauważyłem dziś na miarce poziomu płynu wspomagania kierownicy poziom minimum!


Zakrętka zielona, płyn żółty, grawer na zbiorniczku : G 002 000.


Jaki olej dolać? Proszę o dokładny rodzaj gdyż będę zamawiał prawdopodobnie z Inter Carsu.



Wyczytałem żeby dolać Febi 6162, ale ten płyn jest zielony a ja mam wlany żółty... mogę je wymieszać?


Opublikowano

Witam. Zauważyłem dziś na miarce poziomu płynu wspomagania kierownicy poziom minimum!

Zakrętka zielona, płyn żółty, grawer na zbiorniczku : G 002 000.

Jaki olej dolać? Proszę o dokładny rodzaj gdyż będę zamawiał prawdopodobnie z Inter Carsu.

Wyczytałem żeby dolać Febi 6162, ale ten płyn jest zielony a ja mam wlany żółty... mogę je wymieszać?

Raczej zółtego to nie masz zalanego tylko ten ze swojej starosci juz taki kolor ma :eusathink: proponuje nic nie dolewac a juz na pewno zaden febi poczytaj troche watek to chyba w wiekszosci koledzy maja odmienne zdanie na temat tego płynu kup ori plyn badz total lhm plus 2 litry litr na przepłukanie i litr na zalanie i bedziesz miał głowe spokojna pozdro :hi:

Opublikowano (edytowane)

Zbiorniczek przepłukaj benzyną ekstrakcyjną

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Ja wymieniłem na mineralny febiego 6162 i jakoś nic niepokojącego nie zauważyłem. Kiedyś miał być lany mineralny to czemu nie trzymać się tej zasady? Nie rozumiem tego że innym na tym febim pompy działają normalnie a inni mają po zalaniu problem. Przecież kiedyś na tym forum ten febi 6162 był polecany.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...