talesbite Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Witam, Od jakiegos czasu pojawil sie blad i calkowity brak mocy: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Prosze o jakies podpowiedzi od czego zaczac? 1) proba statyczna: Log (3 - 000) Log (1 - 001) Log (6 - 003) Log (2 - 004) Log (0 - 007) Log (4 - 013) Log (5 - 023) BS Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (0 - 011) 3) proba dynamiczna: Log (4 - 000) Log (1 - 001) Log (5 - 003) Log (0 - 004) Log (2 - 008) Log (3 - 010) Log (6 - 011)
przemik Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Sprawdz szczelnosc ukladu podcisnienia...
Sztomel Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 grucha przy turbo nie dostaje wcale podciśnienia, na pracującym na wolnych obrotach silniku wypnij wężyk z króćca elektrozaworu N75 oznaczonego jako OUT czyli z dolnego lewego (najlepiej nie z samego króćca tylko w odległości 5 cm od niego - jest tam plastikowy reduktor średnicy wężyków z T5 na T4 i w tym miejscu wyczep wężyk ten cieńszy po lewej stronie reduktora) : a następnie przytkaj palec do reduktora i sprawdź czy czujesz zasysanie palca - jeśli tak to musisz wymienić ten cieńszy wypięty z reduktora wężyk, który idzie do gruchy przy turbosprężarce gdyż będzie dziurawy. Jeśli przy reduktorze nie poczujesz zasysania palca to nieszczelności szukaj na wężykach cienkich pomiędzy N75 a N18 i N239 aż do trójnika na wężu pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców.
talesbite Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 dzieki chlopaki, bede szukal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się