tdi Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Mam problem moje audi na 1,2,3 idzie OK a juz na 4 i 5 biegu jest lipa,nie ma mocy,predkosc max to 140km/h,wylaczylem silnik i poczekalem i znow wlaczylem i dalej to samo,na forum jest napisane ze zawor jakis n75,albo zapieczenie sie kierownicy turbiny moze rozwiazac ten problem,czy mnie tez to dotyczy?Nie ma teraz wogole jazdy z tym problemem;/ Obroty dochodza do 3 tys i dalej nic nie idzie a moze to jakis inny problem.Pomóżcie!
kozaTD Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Kolego tylko i wyłącznie logi dynamiczne mogą coś powiedzieć, dlatego: - jeżeli posiadasz VAG to poszukaj jak zrobić logi umieść na forum koledzy napewno coś pomogą - jeżeli nie masz VAG-a to poszukaj kolegi w twojej okolicy z VAG-iem i poproś o zrobienie logów (najlepszą okazja do spotania ludzi z forum są spoty tam napewno ktoś ci pomoże) Pozdrawiam.
grzanek85 Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Zapieczone kierownice odpadają bo ich nie masz , ale tak bez vaga sprawdź sobie czy nie ma nieszczelności na przewodzie od Turbinki do IC. pzdr
KrzyHo Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 No to zostaje tylko VAG i sprawdzenie nieszczelności w układzie dolotowym (chociaż wtedy raczej na każdym biegu auto byłoby mułowate - bez mocy) lub któryś zawór działa nie tak jak powinien.
krzysiek23 Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 kumpel mial w pasku cos podobnego max.140 i nic wiecej,i slabo mu sie wkrecal na wyzszych obrotach okzalo sie ze ma problemy z przeplywka czy jakim czujnikiem w przeplywce ale teraz niepamietam dokladnie,po wymianie wrocilo wszystko do normy ale to tylko vagiem mozna spr...
rtocki Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 kumpel miał identycznie, 90% stawiam na zawór n75 (ok 140,- zł w ASO, nr katalog. 028 906 283 F) wymiana ok 10 minut
spanky Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 widze ze zawiązało sie "koło domowych wróżbitów ".... przyczyn moze byc bardzo duzo .... zanim zdecydujesz sie na metode prób i błedów zapodaj furmance stosunek z Vag-ina ...
Norbi TDI Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 widze ze zawiązało sie "koło domowych wróżbitów ".... przyczyn moze byc bardzo duzo .... zanim zdecydujesz sie na metode prób i błedów zapodaj furmance stosunek z Vag-ina ... Najrozsądniejsze rozwiązanie Sprawdziłbym dokładnie dolot pod względem nieszczelnosci[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2007, 11:14 _________________________________________________
lukaszr Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 widze ze zawiązało sie "koło domowych wróżbitów ".... A można do takiego koła się zapisać ?? :polew: :polew: przyczyn moze byc bardzo duzo .... zanim zdecydujesz sie na metode prób i błedów zapodaj furmance stosunek z Vag-ina ... Zrób pełne logi. Wtedy coś da się ocenić. Jak nie wiesz jak to przeczytaj tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 lub poproś o to kogoś, kto ma o tym pojęcie.
Gość MorgothV8 Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Stosunek z VAG-iną jest zawsze dobrą opcją
tdi Opublikowano 25 Września 2007 Autor Opublikowano 25 Września 2007 Problem rozwiązany,przewód od tego zaworu n75 sie poluzował i teraz nie ma problemu:)
rtocki Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 jednak moja "wróżba" się sprawdziła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się