Bart-S Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 tu montuje się w ośce Mario a robiłeś jakieś B7? Tam jest już chyba pompa "uniwersalna"
Mario Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 tu montuje się w ośce Mario a robiłeś jakieś B7? Tam jest już chyba pompa "uniwersalna" Jeszcze nie, ale jak pisał Boberek da sie wyrezać wszystko i wszystkich
Gość .... Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Hej, w mojej B7 trzeba było wywiercić otwór w pompie i zamontować ujscie do webasta 2006 rok
mr.mark1 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 (...) Mały problem mogę mieć ponieważ ktoś upiłował trochę mocowanie obudowy i przy tym uszkodził obudowę piecyka nie wiem czy nie na wylot. W którym miejscu piecyka jest to uszkodzenie? Może na jednym z tych zdjęć będziesz mógł zaznaczyć miejsce uszkodzenia: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163320.msg2781764#msg2781764 Zalej go wodą i zobacz czy nie przecieka w tym miejscu. Wodę możesz później wylać. Lipa, bo jak się rozszczelni gdzieś w trasie ... Jednak ta dziura jest na wylot. Tu zdjęcie w którym miejscu jest ta dziurka(1 foto) Ta obudowa to miejsce gdzie piec zaciąga powietrze więc ta dziurka nie będzie robić jakiegoś zamieszania? Zakleje to hermetykiem dla świętego spokoju.
Bart-S Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Hej, w mojej B7 trzeba było wywiercić otwór w pompie i zamontować ujscie do webasta 2006 rok Pompę AE montuje się fabrycznie od listopada 2006 - pewnie jeszcze załapałeś się na starszy model
wrclaguna Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 mr.mark1 musisz zakleic czy tam pospawać ten dekiel a przy okazji uszczelnij silikonem odpornym na temperaturę tą obudowe
mr.mark1 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 mr.mark1 musisz zakleic czy tam pospawać ten dekiel a przy okazji uszczelnij silikonem odpornym na temperaturę tą obudowe Już to zakleiłem. Obudowę też uszczelniłem, jeszcze tylko z zewnątrz muszę dołożyć silikonu. Niedługo montaż do auta - oby działało jak należy....
AndyN Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 PRZESTROGA (...) Blaszki te odginamy bardzo delikatnie i powoli w tak małym stopniu jak to możliwe co nie będzie łatwe ze względu fakt, że są wykonane z twardego, małoplastycznego a jednocześnie kruchego materiału. Odginamy je minimalnie by zluzować rurkę rozpylacza. Blaszki te łatwo urwać a wtedy mamy problem*. * Nie, nie miałem tego problemu
blockout Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 i jak tam, udała się już komuś regeneracja przy pomocy membranki ode mnie ?
mr.mark1 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 i jak tam, udała się już komuś regeneracja przy pomocy membranki ode mnie ? Ja już mam poskładane, montuje do auta wszystko właśnie. Także dziś bądź jutro się dowiemy czy działa. Powiedzcie mi jak się sprawdza tą dawkę pompki czy jest dobra. Wchodziłem w adaptacje, zminiłem na 250 wartość, potem nastawy podstawowe i grupa 077, wyświetliło się wszędzie N/A i cisza.....Druga sprawa po podpięciu wszystkiego wyskakuje mi błąd: 01413 pompa dozująca przerwa , zwarcie z potencjałem plus , zwarcie z masą. Przecież pompki nie ruszałem, chyba że problem z wtyczką 12pin czarną bo musiałem obudowę jej zmienić....-może dlatego nie idzie zrobić testu pompki???
AndyN Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Dwie prośby: * w tym wątku albo w wątku o błędach ogrzewania był post z opisem i zdjęciami jak przy pomocy menzurki sprawdzić wielkość dawki paliwa podawanej do piecyka. Możecie rzucić linkiem, nie mogę znaleźć * prośba do 'dizlowców' - może zlogować do pliku w trakcie normalnej pracy piecyka kanał "2" (obroty dmuchawy) kontrolera piecyka i podesłać mi?
wrclaguna Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wybrać funkcję 10 Adaptacja --> Kanał 08 Wprowadź wartość 250 Następnie: 04 Nastawy podstawowe wybierasz grupe 77 i potwierdzasz Pompa dozująca zostaje wysterowana z wprowadzoną na stałe częstotliwością taktowania. Pompa dozująca zostaje teraz wysterowana przez 250 sek. z częstotliwością 5 Hz (5 impulsów na sek.). Nastawiona w pompie dozującej wydajność wynosi przy tym ok. 0,03 ml na skok (0,03/1000 l) Wartość wymagana: 34 ml -2 ml /+4 ml (dopuszczalny zakres tolerancji 32 do 38 ml) oczywiście dla wartości 176ms
AndyN Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wybrać funkcję 10 Adaptacja --> Kanał 08 Wprowadź wartość 250 Następnie: 04 Nastawy podstawowe wybierasz grupe 77 i potwierdzasz Pompa dozująca zostaje wysterowana z wprowadzoną na stałe częstotliwością taktowania. Pompa dozująca zostaje teraz wysterowana przez 250 sek. z częstotliwością 5 Hz (5 impulsów na sek.). Nastawiona w pompie dozującej wydajność wynosi przy tym ok. 0,03 ml na skok (0,03/1000 l) Wartość wymagana: 34 ml -2 ml /+4 ml (dopuszczalny zakres tolerancji 32 do 38 ml) oczywiście dla wartości 176ms Jeśli dobrze rozumiem: * Dawkę paliwa mam ustawioną na 176. * Wykonuję powyższą procedurę. Jeśli przez 250 sekund (sprawdzam stoperem) naleje mi od 32 do 38 ml to pompka jest sprawna. Jeśli będzie to więcej lub mniej pompka jest uszkodzona/nieodpowiednia. WRC, możesz zlogować kanał "2" w swoim B6 i przesłać plik *.xls na tweak [at] vp.pl?
mr.mark1 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udało się sprawdzić, wtyczka do sterownika coś nie kontaktowała. Pompka przez niecałe 250sek podało 36-37ml. Błędów już nie wywala żadnych. Jutro pierwsze odpalenie webasta. Powiedzcie, może być jeszcze ta pompka, czy ją wymienić. Niby tolerancja jest do 38ml...
Aydaho Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wybrać funkcję 10 Adaptacja --> Kanał 08 Wprowadź wartość 250 Następnie: 04 Nastawy podstawowe wybierasz grupe 77 i potwierdzasz Pompa dozująca zostaje wysterowana z wprowadzoną na stałe częstotliwością taktowania. Pompa dozująca zostaje teraz wysterowana przez 250 sek. z częstotliwością 5 Hz (5 impulsów na sek.). Nastawiona w pompie dozującej wydajność wynosi przy tym ok. 0,03 ml na skok (0,03/1000 l) Wartość wymagana: 34 ml -2 ml /+4 ml (dopuszczalny zakres tolerancji 32 do 38 ml) oczywiście dla wartości 176ms Jeśli dobrze rozumiem: * Dawkę paliwa mam ustawioną na 176. * Wykonuję powyższą procedurę. Jeśli przez 250 sekund (sprawdzam stoperem) naleje mi od 32 do 38 ml to pompka jest sprawna. Jeśli będzie to więcej lub mniej pompka jest uszkodzona/nieodpowiednia. WRC, możesz zlogować kanał "2" w swoim B6 i przesłać plik *.xls na tweak [at] vp.pl? To jaka ja musze miec dawke skoro u mnie pompka wczoraj najebala jakies 50 ml w ciagu 15 sekund ??))) Pewnie dlatego webasto dusi sie od paliwa i spalin
blockout Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udało się sprawdzić, wtyczka do sterownika coś nie kontaktowała. Pompka przez niecałe 250sek podało 36-37ml. Błędów już nie wywala żadnych. Jutro pierwsze odpalenie webasta. Powiedzcie, może być jeszcze ta pompka, czy ją wymienić. Niby tolerancja jest do 38ml... jest dobrze, ja mam dawkę 38ml i chodzi aż miło :> ps. jak tylko odpalisz je to daj znać [br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 23:03_________________________________________________ To jaka ja musze miec dawke skoro u mnie pompka wczoraj najebala jakies 50 ml w ciagu 15 sekund ??))) Pewnie dlatego webasto dusi sie od paliwa i spalin to praktycznie niemożliwe, wszystko poprawnie robiłeś ? jaki dzwięk wydaje twoja pompka podczas pracy? takie cykanie ok 5 razy na sekundę ?
Aydaho Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udało się sprawdzić, wtyczka do sterownika coś nie kontaktowała. Pompka przez niecałe 250sek podało 36-37ml. Błędów już nie wywala żadnych. Jutro pierwsze odpalenie webasta. Powiedzcie, może być jeszcze ta pompka, czy ją wymienić. Niby tolerancja jest do 38ml... jest dobrze, ja mam dawkę 38ml i chodzi aż miło :> ps. jak tylko odpalisz je to daj znać [br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 23:03_________________________________________________ To jaka ja musze miec dawke skoro u mnie pompka wczoraj najebala jakies 50 ml w ciagu 15 sekund ??))) Pewnie dlatego webasto dusi sie od paliwa i spalin to praktycznie niemożliwe, wszystko poprawnie robiłeś ? jaki dzwięk wydaje twoja pompka podczas pracy? takie cykanie ok 5 razy na sekundę ? Serio. Pompke mam od jakiegos VW Multivan T5 czy T4 .... Niby miala pasowac. Pompka pracuje jak kazda inna ( dzwiek ) ale jakby zalewala piec . Po wylaczeniu webasto i wymianie rozpylacza z dolotu powietrza pod piecykiem kapalo paliwo czyli ewidentnie jest go za duzo - prawda ?
wrclaguna Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zmierzyłem dawkę wielokrotnie. Mam od 38-40ml. I: Pompa dozująca -V54- zostaje teraz wysterowana przez 250 sek. z częstotliwością 5 Hz (5 impulsów na sek.). Nastawiona w pompie dozującej -V54- wydajność wynosi przy tym ok. 0,03 ml na skok (0,03/1000 l) II: Wartość wymagana: 34 ml -2 ml /+4 ml (dopuszczalny zakres tolerancji 32 do 38 ml) oczywiście dla wartości 176ms Przepraszam, ale chyba podane przez ciebie dwie informacje są ze sobą sprzeczne. Najpierw napisałeś, że pompa jest wysterowana na 250sek. z częstotliwością 5 Hz, a zaraz poniżej, że wartością wymaganą jest 32-38ml przy taktowaniu 176ms , co odpowiada 5.7Hz. Oczywiście sprawdziłem wielokrotnie i mierzona dawka nie zależy od taktowania ustawionego ręcznie w adaptacji 02. Przeprowadziłem wiele obliczeń (proporcje itp.) i wyszło mi, że muszę zwiększyć wartość w 02 aż o 25ms, żeby dawka wyszła odpowiednia. Muszę to poskręcać wieczorem i przetestować ogrzewanie. A oto foto z operacji: Zalecenia do wykonania tej operacji 1. Wyciągnięcie rury, która leci od IC do EGR (jedna śruba, zawleczki w pozycji zwalniającej klipy, wyjęcie z filtra węża paliwa z podgrzewaczem) 2. Odkręcenie stalowej pokrywy, która zakrywa czujnik płomienia itp. 3. Wyciągnięcie brązowo-żółtej wtyczki ze sterownika ogrzewania 4. Wyciągnięcie węża paliwa i dołożenie własnego Przed testem, trzeba oczywiście uzupełnić paliwem dołożony wąż, można poprzez test wyjść albo poprostu poprzez test dawki. Uwaga, dołożony wąż musi być pełny również po zakończeniu pompowania. Sprawdziłem wąż paliwa w komorze silnika i jest luźny, więc nie może być ściśnięty. Wieczorem ściągnę osłonę podwozia, która zakrywa pompkę i zobaczę czy tam się coś nie dzieje. Może jakieś sugestie co robić dalej, może nowa pompa, czyszczenie pompy? Pozdrawiam
adamooo Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 czyli co zrobić jak pompka przelewa paliwo a sterownik nie może wysterować pompki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się