jordan233 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam Muszę na 7-8 dni zaślepić w jakiś sposób wyciek oleju z tylniego tłoczka zacisku,wyciek jest spory 300ml płynu hamulcowego dziennie muszę dolewać :/ Czy jest sposób na zaślepienie ,zatamowanie kosztem przewodu hamulcowego ,lub odłączenie zacisku ,do czasu gdy przyjdzie nowy.
Dev Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 mozna odkręcic przewód i nakręcic jakąś zaślepkę dlaczego nie rozbierżesz zacisku i nie wymienisz uszczelnien ???
jordan233 Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Uszczelniacze wymieniałem pół roku temu,ale mechanik powiedział że długo na nim nie pośmigam ,aż do tego momentu .Dlatego znalazłem używke i czekam aż dojdzie,a do Holandii paczka chwilę będzie szła,więc chciałbym przez ten tydzień jakoś jeszcze pojeździć bez zbędnego ubytku oleju.
oktawian Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Szybciej byś zregenerował ten zacisk ... a i pewnie taniej . A nie kupować jakiegoś niewiadomego parcha ...
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Uszczelniacze wymieniałem pół roku temu,ale mechanik powiedział że długo na nim nie pośmigam
paweu1 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Można zaklepać przewód, ale na własną odpowiedzialność
oktawian Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 są specjalne korki ... wkręcasz w miejsce gdzie wychodzi przewód na te koło. i Hamujesz na 3 koła
grzechuwoj Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Przy wymianie uszczelek zacisku trzeba przeczyścić tłoczek papierem wodnym tylko dookoła tak żeby usunąć wzdłużne rysy.
oktawian Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Jak masz jakieś rysy które nadają się do szlifowania to wymieniasz tłoczek ... a nie coś tam ścierasz ...
grzechuwoj Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Chodzi oto, aby nie była wzdłużnych rys to pomaga plus nowe oringi
oktawian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Wiem o co chodzi Tylko wychodzę z założenia, że jak coś ma już defekt to to się wymienia. No chyba, że faktycznie to tylko powierzchowne i nie ma na nic wpływu (kwestia oceny człowieka który wie ocb), ale to już inna bajka :gwizdanie:
grzechuwoj Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Potwierdzam, co powiedział Oktawian. Nie odważyłbym się jazdy z wyciekiem dla mnie to samobójstwo
krakuson Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Trochę łopatologii : hamulec jest ważniejszy od silnika ... . Jak chcesz się zatrzymać to co - piętami będziesz hamował? Gdy czytałem posta ,to myślałem ,iż chcesz przetrzymać te kilka dni na postoju , aby nie ciekło ... . Chłopie , 1-listopada jest blisko/...Święto Zmarłych .../ ...
jordan233 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Dobra Dobra chłopaki Temat uważam za zamknięty,zacisk wymieniony ,odpowietrzony. Wszystko gra Dzięki za odpowiedzi!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się