Rosemeyer Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 u mnie zegary sa do wymiany na 100% bo distronic w a8 d3 ma wiekszy FIS niz w wersji bez distronica. pozatym chyba jeszcze grill, manetka tempomatu i kamera tak ? czy cos jeszcze ? Do zrobienia masz to co ja oprócz serwa. Niby różnica nieduża, ale w rzeczywistości to serwo to maskra. Czasowo i finansowo dużo lżej masz ;-)
malik Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Gratuluję zapału i wytrwałości. Mod za***isty. Można wiedzieć ile Cię kosztowało servo w ASO?
Rosemeyer Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Gratuluję zapału i wytrwałości. Mod za***isty. Można wiedzieć ile Cię kosztowało servo w ASO? ok. 1,6net po rabacie. O używke niestety trudno - szukałem/dzwoniłem z pół roku i ani razu nie trafiłem na serwo z obsługą ACC. Ceny "zwykłych" używek to 300-500PLN. Ja jednak przy tym modzie nie chciałem iść na skróty i rzeźbić, bo skutki druciarstwa mogłyby dość poważne. Serwo kupiłem w ASO i w ASO je również wymieniłem - mam 2lata gwarancji i pewność że część jest nowa, w 100% sprawna i wszystko bangla jak należy. Czasem oszczędności są tylko pozorne i tańsze zakupy oznaczają podwójne zakupy, o czym zapewne każdy z Was się nie raz przekonał
mystic.pl Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Jestem tego samego zdania, niektóre rzeczy też wolę zrobić w aso i mieć pewność i 2 lata gwarancji. Ostatnio wymieniałem servo + magiel i też się zdecydowałem na aso.
stifii Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Gratz dołożenia ACC, kalibracje radaru robiłeś? Czy od razu dobrze ustawiłeś? Mi czasem, wyskakuje błąd od jakiegoś czasu że ACC rozregulowany i muszę ciut przestawić, niby jest -0,77 i się łapie w przedziale -0.8 do 0.8 , lecz sporadycznie jednak VCDS błąd ma:/
Rosemeyer Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 geometria na nowo ustawiona i ACC skalibrowane ASO w którym wymienialem serwo ma swoje tablice i udalo sie od ręki zrobić. ---------- Post dopisany 11-11-2012 at 16:31 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2012 at 06:46 ---------- A tu dwa filmiki z dzisiejszej porannej jazdy. Oprócz standardowego działania ACC, na pierwszym widać ddatkowo działanie Audi Braking Guard gdy jeden Pan A3ką wjechał przede mnie pod swiatlam. Braking Guard to system awaryjnego hamowania w przypdaku gapiostwa kierowscy - podobny system wprowadzilo Volvo w XC60. W A co do samego ACC, to w Q7 w przypadku zastrzymania się auta poprzedzającego ACC wyhamowuje auto do 0. Po zatrzymaniu przez kilka sek utrzymuje auto na hamulcu, po czym sygnałem oznajmia potrzebę konieczność wciśnięcia hamulca przez kierowcę. Jeśli jednak auto nie zatrzyma się do 0 km/h a będzie się toczyć np. 2/3/5 czy 10km/h auto przyśpieszy do zadanej prędkości - oczywiście pod warunkiem, że jest na to miejsce.
dziadek Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 geometria na nowo ustawiona i ACC skalibrowane ASO w którym wymienialem serwo ma swoje tablice i udalo sie od ręki zrobić. ---------- Post dopisany 11-11-2012 at 16:31 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2012 at 06:46 ---------- A tu dwa filmiki z dzisiejszej porannej jazdy. Oprócz standardowego działania ACC, na pierwszym widać ddatkowo działanie Audi Braking Guard gdy jeden Pan A3ką wjechał przede mnie pod swiatlam. Braking Guard to system awaryjnego hamowania w przypdaku gapiostwa kierowscy - podobny system wprowadzilo Volvo w XC60. W A co do samego ACC, to w Q7 w przypadku zastrzymania się auta poprzedzającego ACC wyhamowuje auto do 0. Po zatrzymaniu przez kilka sek utrzymuje auto na hamulcu, po czym sygnałem oznajmia potrzebę konieczność wciśnięcia hamulca przez kierowcę. Jeśli jednak auto nie zatrzyma się do 0 km/h a będzie się toczyć np. 2/3/5 czy 10km/h auto przyśpieszy do zadanej prędkości - oczywiście pod warunkiem, że jest na to miejsce. pora zaatakować
Buba Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 niedługo to ludzie nie będą musieli myśleć w samochodach:decayed:
Rosemeyer Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 niedługo to ludzie nie będą musieli myśleć w samochodach:decayed: tak na dobrą sprawę, to już nie muszą myśleć posiadacze nowej A6 i A8, bo tam ACC ma funkcję Stop&Go - czyli nie tylko się zatrzyma do zera jak u mnie, ale i sam ruszy jak przeszkoda się oddali. W połączeniu z Active Lane Assist, który już nie tylko wibruje kierą, a dodatkowo sam koryguje tor jazdy możesz sobie siedzieć, czytać gazetę i pilnować poziomu paliwa, bo jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, żeby samochody same na stację benzynową zjeżdzały Jakieś czas temu oglądałem program (nie pamiętał już na jakim kanale) nt samodzielnie jeżdzących samochodów. Ma taki system Google i nad takim rozwiązaniem pracuje m.in Volvo. Google chwaliło się, że ich auta pokonały juz 300tyś km bez żadnego wypadku czy stłuczki - oczywiście auta jeżdzą same dzięki GPSom, ACC i innym podobnym systemom. Niestety jak obliczyli "naukowcy" żeby w pełni wykluczyć i przetestować wszelkie zdarzenia na drodze należy pokonać 300mln km Poniżej tego limitu zawsze może zdarzyć się "coś" czego auto nie przewidzi i będzie zonk, a Amerykanie zaczną biegać po Sądach bo przecież na kubku nie napisane było że świeżo zrobiona herbata jest gorąca
wrclaguna Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Rose miałes pełne kodowanie w ASO czy coś sam probowałes ? Ja moze dopadne licznik pod ACC , szukałem go 10 miechów
Rosemeyer Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Rose miałes pełne kodowanie w ASO czy coś sam probowałes ? Zanim wymieniłem serwo to kodowałem sam, ale przez brak właściwego serwa mimo poprawnego kodowania w Gatewayu, zegarach czy kierownicy wywalał mi błąd na ABSie, który był do usunięcia tylko przez wymianę serwa i ponowne, poprawne kodowanie. Ja moze dopadne licznik pod ACC , szukałem go 10 miechów Z zegarami jest ciężko, ja też ich długo szukałem, a że szukałem dodatkowo poliftowych to trochę się z tym zeszło. Ale jak trafiłem to wziąłem od razu, zwłaszcza że udało mi się na rozsądną cenę dogadać - zegary razem z radarem i jego podstawą kupiłem za 1,2tyś brutto z FV.
pocas Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Przymierzam się do kupna Q7 i dziś oglądałem pewną sztukę z takim guziczkiem Kto powie co to? Mówię o grzybku obok joysticka od regulacji kierownicy.
Rosemeyer Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 O jaki "grzybek" Ci chodzi, bo nie kumam :-/ Jeśli chodzi Ci przycisk obok joystick'a do ustawiania kierownicy, to on włącza/wyłączą automatyczne podnoszenie/opuszczanie kierownicy podczas wsiadania/wysiadania. Jak gasisz auto, to kiera się max podnosi, żeby się wygodnie wysiadalo, a jak wsiadziesz i przekrecisz kluczyk, to się obniża do ustawionego poziomu. Mam to u siebie i całkiem fajnie to działa.
Tomeks Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 przecież to zdjęcie jest z twojego auta:grin:
Rosemeyer Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 przecież to zdjęcie jest z twojego auta:grin: Serio??? ;-) Przecież chodzi o "taki grzybek" a nie "to auto" ;-)
pocas Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 To ma sens : ) Faktycznie. Tak działa. Dziwiłem się bo jego wciskanie niczym nie skutkowało na pierwszy rzut oka. Ni to lampki żadnej ni sygnału.
Rosemeyer Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Jakbyś miał jakieś pytania nt Q7, to pisz tu lub na PW. Powodzenia w wyborze ;-)
Rekomendowane odpowiedzi