Rafal_69 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Jak sprawuja sie silniki 4.0TDI i 4.2TDI w A8? jakie spalanie? I wogóle co mi powiecie na ten temat bo myśle nad kupnem tego auta z którymś silnikim, a niemam pojecia jak sie sprawują. Na necie nie mogłem nic ciekawego zanleśc na ten temat
cameleon741 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 http://www.a8team.pl/
Lapeno Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 lepiej szukaj 4.2 tdi ... jest bardziej udany niz 4.0tdi pozatym koszty utrzymania wcale nie nizsze niz 4.2 benzyna ....
Rafal_69 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 no własnie nad benzyna sie tez zastanawiam i sam niewiem ale ropa zawsze troszke tansza niz bryna chociaz niewykluczone ze jak sie trwi benzyna to kupie. czyli rozumiem ze 4.0 tdi odpada a na tym forum co kolega napisał to byłem i nic tam niestety niema
Lapeno Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 forum a8 i bmw 7 sa stosunkowo ubogie ze wzgledu na mala ilosc uzytkownikow..... 4.2tdi jest udanym silnikiem chociaz niekoniecznie ekonomicznym w eksploatacji .... pozatym do a8 wg mnie bardziej pasuje 4.2 benzyna ktora tak naprawde niewiele wiecej pali a kultura pracy v8 benzyny mimo wszystko bije v8 tdi na glowe. osiagi podobne ... chyba ze tdi chip`niesz to wtedy tdi`k lepiej bedzie szedl... ale chyba nie o to w tym aucie chodzi zeby sie scigac.... a do sprawnego wyprzedzania spokojnie starczy seryjny silnik ( czy to 4.2 benzyna czy diesel ) fotele podstawowe w a8 sa lipne i wygladaja jak wyjete z a8 d2 lub jakiejs audi 100. warto szukac a8 natomiast z fotelami komfortowymi ( maja boczne podparcie siedziska krotsze niz sportowe ... i jest przerwa miedzy oparciem a tym gdzie zacyzna sie boczne podparcie siedziska ( nie wiem jak to wytlumaczyc ) ) lub sportowymi ( wystepowaly w polskora alcantara i mialy boczne podparcie siedziska az do samego oparcia ) oraz z 4-strefowym klimatronikiem i systemem keyless-go. ( sa tez wersje z odpalaniem z linii papialrnych .... ale malo kto z tego korzysta ). z ciekwostek jeszcze moge napisac ze wentylacja i podgrzewanie tylkow znajduje sie na panelu klimatronika natomiast funkcja masazu jest wlaczana przyciskiem ktory znajduje sie z boku fotela kierowcy i pasazera ( od strony drzwi ). [br]Dopisany: 11 Październik 2010, 22:59_________________________________________________jeszcze pare faktow pierwszy LIFT byl w 2005r ( zrobiono single frame, zmieniono kierownice ) w 2006R zaczeto montowac silnik 4.2 FSI 350KM ( mniej polecany niz poprzedni 4.2 BFM 334KM ) drugi LIFT byl w 2007r ( zmienili zderzaki przod i tyl oraz z tylu doszly lampy ledowe )
Rafal_69 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Coraz bardziej przekonujesz mnie do benzyny musze to przemyslec bo z poczatku uparłem sie na tego TDI ale wsumie a co do foteli to wiem o co Ci chodzi i własnie te podstawowe fotele nie wchodza w gre bo nawet wizualnie kiepsko wygladaja i nie pasuja juz do D3 chipopwac tez raczej nie zamierzam bo tak jak powiedziałeś nie o to chodzi i tyle mocy mi napewno w zupełnosci wystarczy A auta powoli zaczynam szukac w belgi i w niemczech (bo tam mam rodzinke) i mam nadzieje ze uda sie cos znalesc sensownego :>
jarko Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Odgrzeję kotlecika Interesuje mnie wszystko o 4.2TDI - awaryjność, koszty utrzymania itp
Młody Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Rozwalają mnie takie tamaty kupno A8 D3 za ponad 60,000-70,000 a szukanie oszczędnego silnika co do kościoła w niedziele ? nie rozumiem takiego podejścia. Jak mnie stać na taki samochód to nie szukam oszczędności w paliwie Rafal_69 [br]Dopisany: 04 Październik 2011, 15:17_________________________________________________A druga strona utrzymanie takiego samochodu.
musti Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Rozwalają mnie takie tamaty kupno A8 D3 za ponad 60,000-70,000 a szukanie oszczędnego silnika co do kościoła w niedziele ? nie rozumiem takiego podejścia. Jak mnie stać na taki samochód to nie szukam oszczędności w paliwie Rafal_69 [br]Dopisany: 04 Październik 2011, 15:17_________________________________________________A druga strona utrzymanie takiego samochodu. Dokładnie Młody coś kosztem czegoś
jarko Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 A jakieś konkrety do tematu macie ?
Luka3s Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Jarko nie tylko pytał o koszty utrzymania :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się