gadzior.exe Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Witam, Jeżdżę moim a4 już 2,5 roku. Zrobiłem przez ten okres niespełna 80 tyś, (łącznie 220 tyś) Ostatnimi czasy zauważyłem że samochód coraz bardziej mi kopci. Domyślam się że może nadszedł czas na wymianę wtrysków lub samych końcówek. Co lepiej wymienić całe wtryski czy same końcówki? Chcę wstawić oryginały. Czy jest możliwe zrobienie tego w warunkach domowych? Czy potrzebna jakaś szersza diagnostyka? Jaki jest koszt zakupu wtrysków do w/w silnika? Dziękuję za odpowiedź
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 jesteś pewny że kopcenie to zasługa wtrysków? na jakim paliwie jezdzisz? próbowałeś kiedyś jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy?
gadzior.exe Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 nigdy nie próbowałem żadnego oczyszczacza wtrysków bo szczerze mówiąc wątpię w ich skuteczność. Natomiast tankuję tylko i wyłącznie na statoil ewentualnie orlen verva. Nigdy nie lałem na stacjach krzakach.
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 zanim zaczniesz dłubanie przy aucie wlej do baku STP lub MOTUL system clean, zobaczysz czy jest różnica
rafikk01 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 kolego a moze ci turbo puszcza i zaczyan kopcic [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 21:26_________________________________________________a nie wtryski
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 właśnie, na jaki kolor ci kopci?
cowboy Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 ja kiedyś lałem do swojego AFNa przy 250 tys km (u mnie 60 tys tylko na BP ultimate) specyfik STP i zadnych róznic nie zaobsrewowałem... korekcje sie chyba nawet lekko zwiększyły z biegiem czasu iglica sie "wyklepuje" czyli skraca, siadają cisnienia przy których jest wtryskiwane przez co gorzej sie rozpyla paliwo i gorzej spala... co do wymiany, kupuje sie zestawy naprawcze BOSCHa albo same koncówki zamienniki innych producentów i montuje do starych obudów a następnie ustawia obydwa cisnienia np 190/300 Bar i masz wtryski jak nowe
gadzior.exe Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 właśnie, na jaki kolor ci kopci? Powiem tak dym jest koloru czarnego:) -podczas jazdy. Natomiast dość znacznie zwiększyła się chmura dymu podczas rozruchu zimnego silnika. Świece żarowe są ok. ja kiedyś lałem do swojego AFNa przy 250 tys km (u mnie 60 tys tylko na BP ultimate) specyfik STP i zadnych róznic nie zaobsrewowałem... korekcje sie chyba nawet lekko zwiększyły z biegiem czasu iglica sie "wyklepuje" czyli skraca, siadają cisnienia przy których jest wtryskiwane przez co gorzej sie rozpyla paliwo i gorzej spala... co do wymiany, kupuje sie zestawy naprawcze BOSCHa albo same koncówki zamienniki innych producentów i montuje do starych obudów a następnie ustawia obydwa cisnienia np 190/300 Bar i masz wtryski jak nowe cowboy powiedz mi jaki jest koszt kupna zestawu naprawczego bosch a jaki wymiany końcówek? Co się bardziej opłaca żeby mieć święty spokój Mam zamiar jeszcze nim pojeździć Czy idzie zrobić to w domowym zaciszu?
cowboy Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 właśnie, na jaki kolor ci kopci? Powiem tak dym jest koloru czarnego:) -podczas jazdy. Natomiast dość znacznie zwiększyła się chmura dymu podczas rozruchu zimnego silnika. Świece żarowe są ok. ja kiedyś lałem do swojego AFNa przy 250 tys km (u mnie 60 tys tylko na BP ultimate) specyfik STP i zadnych róznic nie zaobsrewowałem... korekcje sie chyba nawet lekko zwiększyły z biegiem czasu iglica sie "wyklepuje" czyli skraca, siadają cisnienia przy których jest wtryskiwane przez co gorzej sie rozpyla paliwo i gorzej spala... co do wymiany, kupuje sie zestawy naprawcze BOSCHa albo same koncówki zamienniki innych producentów i montuje do starych obudów a następnie ustawia obydwa cisnienia np 190/300 Bar i masz wtryski jak nowe cowboy powiedz mi jaki jest koszt kupna zestawu naprawczego bosch a jaki wymiany końcówek? Co się bardziej opłaca żeby mieć święty spokój Mam zamiar jeszcze nim pojeździć Czy idzie zrobić to w domowym zaciszu? zestawy naprawcze Bosch komplet 1050 PLN + 200 PLN wymiana i regulacja cisnień mozna zrobić na Bosio 4 koncówki P764 to koszt 650 PLN + 250 PLN regulacja cisnień w domowym zaciszu jak najbardziej jestes w stanie wymienic sobie wtryski mając do dyspozycji klucz 13 i 17
fusse Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 zakladaj odrazu wieksze wtryski,auto dostanie wigoru, po zrobieniu chipa szczegolnie.
Pretor Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Do wymiany wtrysków będzie Ci jeszcze potrzebny ściągacz do wtrysków, który można sobie zrobić. Kiedyś gadałem na temat wtrysków i ewentualnej wymianie końcówek z mechanikami z serwisu Boscha i mówili mi że z niektórymi zamiennikami (końcówkami) jest problem bo nie można ustawić dwóch wartości w granicach tolerancji. Jak ustawią jedną wartość to druga jest do bani. Mówili że często ktoś przyjeżdża żeby mu ustawić wtryski na jakiś badziewnych końcówkach i jest to nie wykonalny dlatego lepiej zainwestować w jakieś lepsze zamienniki a najlepiej oryginały.
Kowi87 Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Gadzior jak sie zdecydujesz na wymiane wtrysków to rób za pośrednictwem Cowboya w Nadarzynie Polecam moje po roku upalania ostatnio były sprawdzane i korekcje mam wzorowe
gadzior.exe Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Gadzior jak sie zdecydujesz na wymiane wtrysków to rób za pośrednictwem Cowboya w Nadarzynie Polecam moje po roku upalania ostatnio były sprawdzane i korekcje mam wzorowe Znaczy on się tym zajmuje? Chętnie się przejadę
Kowi87 Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Gadzior jak sie zdecydujesz na wymiane wtrysków to rób za pośrednictwem Cowboya w Nadarzynie Polecam moje po roku upalania ostatnio były sprawdzane i korekcje mam wzorowe Znaczy on się tym zajmuje? Chętnie się przejadę Dogadaj sie z Cowboyem co i jak pierw i zobacz jak cenowo wychodzi 216ka, tyle że po załozeniu moze znacznie kopcić wtedy, a tego chyba chcesz uniknąć, bo program nie wchodzi w gre
gadzior.exe Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Dogadaj sie z Cowboyem co i jak pierw i zobacz jak cenowo wychodzi 216ka, tyle że po załozeniu moze znacznie kopcić wtedy, a tego chyba chcesz uniknąć, bo program nie wchodzi w gre Raczej chcę uzyskać efekt taki jak był za nowości:) Czyli jak najmniej dymu z rury. Więc żadne kombinacje z większymi wtryskami nie wchodzą w rachubę. Wymienię końcówki na oryginały, ot i cała historyia:)
cowboy Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Do wymiany wtrysków będzie Ci jeszcze potrzebny ściągacz do wtrysków, który można sobie zrobić. Kiedyś gadałem na temat wtrysków i ewentualnej wymianie końcówek z mechanikami z serwisu Boscha i mówili mi że z niektórymi zamiennikami (końcówkami) jest problem bo nie można ustawić dwóch wartości w granicach tolerancji. Jak ustawią jedną wartość to druga jest do bani. Mówili że często ktoś przyjeżdża żeby mu ustawić wtryski na jakiś badziewnych końcówkach i jest to nie wykonalny dlatego lepiej zainwestować w jakieś lepsze zamienniki a najlepiej oryginały. ściągacz nie jest konieczny, warto popsikac wkoło wtrysków WD-40 ze 2,3 dni wczesniej i przeważnie jak sie złapie dobrą żabką na tym przewęzeniu wtrysku to wychodzą ... czesto nawet palcami sie wyciąga... ale fakt czasem się potrafi zapiec że bez ściągacza ani rusz problem z drugim cisnieniem występuje wtedy jak jest źle spasowana iglica, ostanio nagminne ten problem występuje w koncówach powerplus 764 (tzw 230) Fratelli Bosio - po prostu w mojej ocenie 80% koncówek sie nie nadaje... one bedę chodzic ale ja nie dam nikomu wtrysków gdzie np 2 ciśnienie nie da się ustawić powyżej 280 Bar !! dlatego zalecam duzą ostrożność.. Raczej chcę uzyskać efekt taki jak był za nowości:) Czyli jak najmniej dymu z rury. Więc żadne kombinacje z większymi wtryskami nie wchodzą w rachubę. Wymienię końcówki na oryginały, ot i cała historyia:) jak założysz do 110-tki wtryki 216 to dymienie jest znikome. mozliwe ze podobne jak na starych seryjnych wtryskach... a mocy na hamowni powinno być koło 130KM (zwykle AFN, AVG hamują sie na 115-118KM jak zdrowe)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się