Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów (NOWE LOGI)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

Poniżej zamieszczam logi i prosiłbym o ich sprawdzenie – niedawno kupiłem autko i chciałbym zobaczyć co i jak… Czy turbinka ok., kąty, przepływka, termostat itd. Itd. :)

Błędy w ECU – brak

Natomiast wyskoczył mi błąd przy „auto scan”. Oto i on:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 A

Component: A4 Klimaautomat 0912

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-00 - Blocked or No Voltage

01172 - Temperature Sensor: Driver's Heated Seat (G59)

29-00 - Short to Ground

Teraz logi…

Normalnie:

Log (0 - 004,007,013)

Log (1 - 000,001,003)

Log (2 - 018,023)

Bassic Settings:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 004,008,010)

Log (2 - 011)

Opublikowano

Jeżeli chodzi o logi to termostat do wymiany i masz przeładowanie w dolocie.

Niech mnie ktoś poprawi jesli się mylę, ale znów widzę że ktoś grzebał przy sztandze... a może to już zboczenie? :kox:

Opublikowano

Według mnie doładowanie jest ok , jest chwilowe przeładowanie ale od razu N75 je "zbija"

Opublikowano

Wymien termostat.

Minimalnie przycinają sie VTG - wiecej ognia.

Reszta jest dobrze.

Pamietaj next time - robimy kazda grupe pojedynczo.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za oceny :) trochę głupie pytanie.. ale wytłumaczycie mi o co chodzi z tym:

jest chwilowe przeładowanie ale od razu N75 je "zbija"

albo

Minimalnie przycinają sie VTG - więcej ognia.

??

I jakby ktoś ogarnął co to za błędy byłbym bardzo, bardzo wdzięczny :)

A po termostat właśnie zaraz jadę do ASO ;) i od razu biorę ogranicznik do schowka bo mam niestety zawias uszkodzony :kwasny:

Opublikowano

01274 - Motor klapy nawiewy powietrza – V71

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=101127.0;highlight=01274

Spróbuj go "ruszyć" VAGiem w [08] - "Testem Elementów Wykonawczych"

01172 - Czujnik temperatury ogrzewania siedzeń – strona kierowcy – G59 , sprawdź okablowanie wtyczkę pod siedzeniem , możliwe że czujnik G59 jest uszkodzony

Opublikowano

1848 2213.4 2293.2 58.6

1.95 2016 2264.4 2667.6 74.1

2.34 2121 2295.0 2761.2 76.9

2.73 2289 2325.6 2515.5 68.9

3.12 2415 2335.8 2503.8 73.7

3.51 2562 2346.0 2538.9 78.5

Jak dla mnie zbyt duże przeładowanie - nie reaguje od razu, jak piszesz - co nie jest dobre przy tych obrotach silnika chociażby dla sprzęgła. Ciśnienie jest zbijane za długo i lepiej uświadomić o tym kierowcę.

Za chwile będzie tryb awaryjny i kolega powie, że m-c temu pisaliście że wszystko OK.

Opublikowano

I po tym stwierdzasz , że ktoś grzebał przy sztandze" :?: :mysli:

Opublikowano

Nie.

To akurat twierdze po tym, że przy 3500obr kolega ma otwarcie 77%

Opublikowano

A ile powinno być przy tej prędkości obrotowej ?

sorry za :ot:

próbuję się poduczyć w temacie :wink4:

[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 19:20_________________________________________________U mnie to wygląda podobnie :mysli:

Sztanga pracuje w całym zakresie bez najmniejszych zacięć , jak go pociągnę do 4000rpm i tak kilka sekund z tymi obrotami to łapie notlaufa i błąd (przy mniejszych obrotach sie nie zdarzyło)

17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica

sorry za :ot:

Opublikowano

65% = 3500rpm

Wrzuć link z logiem to będzie wiadomo, czy masz "podobnie".

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=145820.0

jak mówiłem notlaufa łapie tylko przy ~ 4000rpm i na dodatek po kilku sek. jazdy z takimi obrotami , N75 nówka z ASO , jazda z 3500 rpm autostradą kilkadziesiąt km i żadnego błędu nie było :wink4:

Opublikowano

Sztangę kierownic VTG mogą regulowac tylko specjalistyczne serwisy turbin. Kazda proba regulacji "garazowo-domowej" moze(nie musi) skonczyc sie calkowitą niemoznoscią dojsca ładu z cisnieniem doladowania.

Oczywiscie kazdy robi ze swoim autem to co chce. :)

W tym konkretnym przypadku... co z tego ze jest 77% przy 3500 jak zakres jest do 80% i idealnie trzyma zadane cisnienie.

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Czyli ostatecznie mam rozumieć, że z silnik jest zdrowy, wszystko jest ok, nie mam czym się martwić? :) czyli też bez problemu można chipować :> ale nie wiem czy się zdecyduje.. :mysli: a termostat czeka już na założenie (z ASO 116,50 zł + uszczelka za 6 zł)

Opublikowano

Sztangę kierownic VTG mogą regulowac tylko specjalistyczne serwisy turbin. Kazda proba regulacji "garazowo-domowej" moze(nie musi) skonczyc sie calkowitą niemoznoscią dojsca ładu z cisnieniem doladowania.

Oczywiscie kazdy robi ze swoim autem to co chce. :)

W tym konkretnym przypadku... co z tego ze jest 77% przy 3500 jak zakres jest do 80% i idealnie trzyma zadane cisnienie.

Pozdrawiam serdecznie

To wyjaśnij mi dlaczego jest tak duże przeładowanie?

Trochę się pobawiłem takimi przypadkami i jeśli to nie wina kierownic to należy wydłużyć cięgno tyle ci powiem.

Czekam na twoje uzasadnienie odnośnie pompowania 1761bar. :)

Opublikowano

Czekam na twoje uzasadnienie odnośnie pompowania 1761bar.

Uzasadnienie jest w tym wątku... wystarczy przeczytac :)

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

A co powiesz o tym?

Dodam, że po czyszczeniu i regulacji sztangi.

http://img535.imageshack.us/f/011d3bieg.jpg

http://img259.imageshack.us/f/011d4bieg.jpg

Jesli to AVF/AWX to jest nie tylko po czyszczeniu i regulacji sztangi...

Opublikowano

Zgoda - to mój passat - ale chodziło mi o ciśnienie aktualne. :wink4:

Opublikowano

Hmm... powietrza tyle co w standardowej modyfikacji tych motorow i "hardware" dobrze sobie

z tym radzi....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...