ucho Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Koledzy, nikt nie odpowiedział na moje zapytanie o cenę zamiany z II generacji na sekwencję.Więc zapytuję ,czy ma to w ogóle sens? Mam BRC JUST JUNIOR,więc zamiana byłaby na SQ24,a może na SQ56? Przy tym silniku 1.6 każdy koń mechaniczny jest ważny.Czy sekwencja zwiększy moc do choćby standardu? Teraz chyba przez tą zwężkę w dolocie,moc zwłaszcza przy ruszaniu jest zdecydowanie za mała.Gaz montowałem 2 lata temu.Wtedy sekwencja kosztowała sporo więcej. Wkurza mnie parę rzeczy w obecnej instalacji.Fachowcy nie mogą sobie z tym poradzić a ja mam powoli dość. Kilka wątków już zakładałem na tym forum podpowiedzi były mądre,ale niestety nie poradziłem sobie z naprawą. Ostatnio wywaliło mi 2 razy bezpiecznik od pompy paliwa,jadąc na LPG i co zauważyłem : przy wywalonym bezpieczniku prawie wcale nie jechał,brak przyspieszenia.Przecież jechałem na LPG co ma pompa paliwa do gazu.Już wcześniej podejrzewałem ,że pali mi też trochę benzyny.
MoKrY Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 komputer wykryl blad i przeszedl w tryb awaryjny?
mateogda Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Jeżeli chcesz jeszcze pojeździć tym samochodem to warto! Ale to moje prywatne zdanie.
MoKrY Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 powiem tak, jeśli satysfakcjonuje Cię spalanie, a instalacja nie strzela to nie powinno być tragedii 2 sprawa to będzie trudnej przy sprzedaży, ludzie unikają starszych instalacji 3 zrób poważna diagnostykę auta, możliwe ze pompa sie zaciera i dlatego walnęło bezpiecznik...
ucho Opublikowano 26 Września 2007 Autor Opublikowano 26 Września 2007 Sprawdzałem na vag-u czy wywaliło jakieś błędy,po przepaleniu bezpiecznika i nic nie było nawet sporadycznych.Czy jeśli nie ma błędów to komp może przejść w tryb awaryjny.Też podobnie myślałem i dlatego sprawdziłem te błędy MoKrY. Jeszcze jedno,w baku miałem zawsze minimum 1/3 nie dopuszczam do zapalenia rezerwy.Od czasu do czasu jeżdżę na PB i oczywiście z niej odpalam. Jeszcze pytanie: czy reduktor parownik jest taki sam w II generacji i sekwencji? czy może zostać po zamianie?
mateogda Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Jeszcze pytanie: czy reduktor parownik jest taki sam w II generacji i sekwencji? czy może zostać po zamianie? Nie ! To dwa zupełnie inne reduktory. Ten w drugiej gen. to reduktor podciśnieniowy z, którego gaz jest "wysysany" przez silnik. Natomiast reduktory do instalacji wtryskowych podają gaz pod konkretnym ciśnieniem.
berciu Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 dopiero na sekwencji da się jakoś jeździć na LPG
ucho Opublikowano 12 Października 2007 Autor Opublikowano 12 Października 2007 dzięki za odpowiedź,trochę mnie przeraża naprawa,wymiana wtrysków.Co sie z tym wiąże?Rozumiem,że są 4 wtryski,czy tak?Czy można spróbować je czyścic regenerować? Jeśli nie to jaki koszt nowych? Trochę za dużo mi pali na PB,walczyłem na różne sposoby np.wymiana sondy ,a tu się okazuje,że może to te wtryski? Na vag-u ,narazie nie ma żadnych błędów
trzeci2 Opublikowano 21 Października 2007 Opublikowano 21 Października 2007 Witam Miałem taki sam dylemat z instalację gazowa w moim poprzednim aucie (Mazda 626) Zaraz po zakupie auta zainstalowałem instalację gazową II gen (KME Bingo S4). N apoczątku było ok ale po kilku miesięcy zaczeły się problemy, strzał gazu i po przepływomierzu. Przez rok jeździłem z tą instalacją i było kiepsko. Po roku zdecydowałem się na zmianę instalacji na sekwencję. Pojechałem do gazownika który montował mi gaz i dogadałem się z nim aby zamontował mi IV gen. Wszystkie nie potrzebne części wymontował od II gen i zamontował sekwencję. Kosztowało mnie to 1500 zł. Stare pozostały tylko butla, zawór i przewody. Reszta jest nowa. Po tej operacji samochód zaczął normalnie jeździć. Spalanie spadko z 11 do 8.5-9 l. Byłem bardzo zadowolony. Kupiłem niedawno A4 2.8 i też zastanawiam się nad LPG, jeśli się zdecyduję napewno będzie to sekwencja.
doktoluk Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Odnośnie palenia bezpiecznika. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
Chowix Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Tez mam II generację.. Ogólnie gazownik mi powiedział, żebym wymienił sterownik na stag'a i dbał o przeglądy filtry i dobry gaz.. i powinno być i tak zrobię.. Kupuje stag-100 z okablowaniem silniczkiem krokowym i kablem usb do niego i tak zostawię.. powiedział że przy takiej mocy wystarczy II generacja.. No chyba że masz za dużo kasiurki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się