Skocz do zawartości
IGNOROWANY

JeleniA4 spot info w pierwszym poście


arre

Rekomendowane odpowiedzi

:D tak jest, spokoj, RESET

jestem Antek, jezdze od niemal 2 lat a4b5 1.8adr,sprowadzone od pierwszego właściciela :D

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:D tak jest, spokoj, RESET

jestem Antek, jezdze od niemal 2 lat a4b5 1.8adr,sprowadzone od pierwszego właściciela :D

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

:thumbup1:

|Misiek jak tam masz zajecia jutro/piatek?

Trzeba mi sie podlaczyc znowu bo juz sam nie wiem wtf

Teraz dla odmiany dlugo kreci na zimnym i trzeba wcisnac gaz by odpalil

A na cieplym od strzala

wymienilem ten czujnik temperatury... ale trzeba by pokasowac babole itp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro koło 14;15 kończe to moge podjechać. piątek wrocław

spoko w tych godzinach bede na chacie napewno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek btw wkoncu auto stoi na gwincie, ale widze ze jednak wypadaloby albo zmienic kolor felunka albo cos innego, a. wyglada to tak

d0b78aca455707578edc9e149a0195f4.jpg

dla porównania w dniu zakupu

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

arre, a czujnik polozenia wału korbowego?! mysle ze to slepy strzal ale jakbys wzial od kogos na podmianke sprawdzić, koles mial takie akcje w b6

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek btw wkoncu auto stoi na gwincie, ale widze ze jednak wypadaloby albo zmienic kolor felunka albo cos innego, a. wyglada to tak

d0b78aca455707578edc9e149a0195f4.jpg

dla porównania w dniu zakupu

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

arre, a czujnik polozenia wału korbowego?! mysle ze to slepy strzal ale jakbys wzial od kogos na podmianke sprawdzić, koles mial takie akcje w b6

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Lukasz swietne podejscie do tematu... :thumbup1:

Dostalem wlasnie takie info ze moze byc czujnik polozenia walu...

sprawdze jutro ale najpierw bledy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ceny dosyc duze za taki czujnik, ja poki co jestem po wymianie czujnika temp. silnika a glupi chcialem leciec po termostat

.. cale szczęście ze skonczylo sie wszystko w kwocie ok 100zl z wymiana czujnika i świeży g12

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zresztą w tych generacjach jak 8l,b5,c5 i d2 to elektryka lubi sie pierdzielic, nawet radia nie potrafili poprawnie zrobić to "liftowali" swoje bledy a i tak w kolejnej generacji jak nie potencjometry to wszystko co dotkniesz wytrzesz do plastiku, troche zaloba ale trudno

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


misiek btw wkoncu auto stoi na gwincie, ale widze ze jednak wypadaloby albo zmienic kolor felunka albo cos innego, a. wyglada to tak

z kolorami bym nie kombinował. Troche niżej, dystans na równo z błotnikiem i bedzie dobrze, więcej nie wykrzesasz z 17", wiem po swoim :)

co do czujnika to w dyszlu takie cyrki może powodować ale czujnik położenia wałka a nie wału. z uszkodzonym czujnikiem położenia wału auto nie odpali albo odpali i bedzie losowo gasło, a czujnik wałka służy tylko do odpalenia i w zależności jak sie ułamana żyła w kabelku ułoży to auto albo pali na strzała albo po paru obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obecnie 10mm dystanse przod/tyl, obnizyc owszem mogę jeszcze sporo ale musialbym zmienić prace bo nie dojade:D btw przod dystans zostaje ale tyl mysle 15mm dac i bedzie lepiej

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trzeba dobrze przymierzyć, żeby było równo z błotnikami- wtedy bedzie efekt :) ja mam 17 tył 13 przód felga 7.5J et 43

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek btw wkoncu auto stoi na gwincie, ale widze ze jednak wypadaloby albo zmienic kolor felunka albo cos innego, a. wyglada to tak

z kolorami bym nie kombinował. Troche niżej, dystans na równo z błotnikiem i bedzie dobrze, więcej nie wykrzesasz z 17", wiem po swoim :)

co do czujnika to w dyszlu takie cyrki może powodować ale czujnik położenia wałka a nie wału. z uszkodzonym czujnikiem położenia wału auto nie odpali albo odpali i bedzie losowo gasło, a czujnik wałka służy tylko do odpalenia i w zależności jak sie ułamana żyła w kabelku ułoży to auto albo pali na strzała albo po paru obrotach

to ktory w koncu ten czujnik? :facepalm:

bo wal to korbowy rozumiem a walek to rozrzadu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


to ktory w koncu ten czujnik?
bo wal to korbowy rozumiem a walek to rozrzadu...

w dieslu z uszkodzonym czujnikiem położenia WAŁU auto nie odpali. a jak jest w 1.8 to mnie nie pytaj ;) jutro popróbujemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno moj blad w nazewnictwie, to juz misiek ogarnie

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

nie popelnia bledow ten kto nic nie robi....

Widzisz Antek podoba mi sie teraz Twoje podejscie na spokojnie....

Fb jest do wymiany zdjec i smiesznych komentarzy... forum jest po to by sie dzielic doradzac posmiac...

a i do sprzedawania sa odpowiednie dzialy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...