Ponior 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Na dużym turbo to już inna bajka Wtedy trzeba juz mieć zrobiony wydech, cooler, a przy większej mocy to i silnik zakuć trzeba A i ciekawe na ile seryjne wtryski wystarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 wydech zrobiony przecież, chociaż i tak test-pipe'a trzeba będzie w razie czego zmienićpod nowe turbo. przy takich mocach zakucie już wskazane, cooler to wiadomo, wtryski nie starczą - z rs4 powinny pomóc no i pompa paliwa teżdo poprawki ale nie ma co za wczasu rozgadywać się o tym - jużw czarnym miało być gt2871r życie zweryfikuje :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponior 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wiem , że masz wydech , ogólnie napisałem co by sie przydało. Koszta sa straszne a i auto potem ciężko sprzedać, choć czasami maniak się znajdzie. Za to przyjemnośc z jazdy bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 pomiędzy 400 a 500 :kox: całkiem inne auto się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wiem , że masz wydech , ogólnie napisałem co by sie przydało. Koszta sa straszne a i auto potem ciężko sprzedać, choć czasami maniak się znajdzie. Za to przyjemnośc z jazdy bezcenna Najgorsze, że później generuje to kolejne koszty typu rozwalona skrzynia, półośki itd :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 500km to bardzo optysmistyczny wynik... ale 420-430 km przy GT3071R to już zacny wynik, ale myśle że to już raczej kucie silnika cie czeka...chyba że skończyć narazie na 400km z lekkim dmuchaniem ale lepszą charakterystyką... i ciekawe jaka dziura powstanie na niskich a być może będzie nie wielka... co do skrzyni czy półosiek.. Rogal ci zrobi dobry limiter czy procedure startu i w sam raz... lekkie toczenie żeby nie strzeleć z ruszenia i wszystko przeżyje... teraz wlaśnie się rozglądam co i jak wyglada w świcie Mitsu i ciekawych rzeczy się można dowiedzieć... co prawda Audi nei ma tak mocnego bloku jak Evo ale i tak jest jeden z lepszych. Wtryski dajesz 800tki i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 To jest FSI tutaj nie dajesz "wtrysków 800" bo do FSI trzeba specjalne i na chwilę obecnąwybór jest bardzo mały na GT3071 robi się500 w 2.0T więc nie marudźtutaj Tutaj 2.0T z GT3071 i 500KM - http://www.racingforum.pl/Audi-S3-20TurboFSI-BHZ-t92786.html Skończmy temat ponieważ na chwilęobecną nic nie robie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 a tak FSi... no to fakt rynek znikomy... co do 500km to owszem da się... ale ja mówie o specyfikacji bez kucia i normalnej jeździe a nie wyciągany.... wyciągnac to i więcej się da... tylko kwestia tego co się zmieni... ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN ja u siebie tez nie planuje że tak powiem rezać ale jakby co jestem w trakcie rozeznania jak wygląda sprawa FP Black + przepustnica itp a nóż widelec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN Po co ma się wbijać w takie koszta i nawał roboty jak compoty piszą, że 500 to nie problem na seryjnej korbie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 mgtan - dobra przestań już zgrywać specjalistę :> kucie nie ma wpływu na zrobienie wyniku tylko na to ile na nim pojeździmy proponuję zakończyć temat [br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 10:49_________________________________________________ ty nie rezaj 2.0 TFSi a wsadź R32 + 2T i będzie koazak ... a tylko nie zapomnij mieć wolnego ze 35-40k PLN Po co ma się wbijać w takie koszta i nawał roboty jak compoty piszą, że 500 to nie problem na seryjnej korbie Z tego co mi sięobiło o uszy w S3 sąinne korby i tłoki - w BGB konieczne będzie zakucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 ...ale ja mówie o specyfikacji bez kucia i normalnej jeździe a nie wyciągany.... wyciągnac to i więcej się da... no przecież napisałem... o normalnej jeździe czyli nie do 10k km... a troche żeby pojeździć. tak czy siak... już amsz przyjemne osiągi 260 km tez już czuć... ale rozumiem cie dobrze... apetyt rośnie w miarę jedzenia. i koniec OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 dobra, dzisiaj poszedł pierwszy uślizg sprzęgła a więc dłużej już odwlekać sprzęgła nie ma jak [br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 16:08_________________________________________________ :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 chcesz w tych korkach jezdzic na specu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 no właśnie niby zamówiłem od kolesia z 034 motosport (używkę po 5k mil), ale później sobie pomyślałem, że nie jeździłem na tym i nie wiem jak to będzie się w korkach zachowywać.. do jutra się zastanawiam, ale chyba jednak FX300 będę musiał zamówić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 FX300 bardzo zachwalany jest no i ma niezłe ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 wszyscy chwala clutchmastersa, wiec chyba nie ma sie co zastanawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 cenowo clutchmasters teraz dobrze wcale tak nie wygląda - prawie 3.5k za sprzegło wiozędzisiaj zimówki do malowania - ciągle nie zdecydowałem się, czy czarny mat, czy grafit, ale chyba będzie czarny mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 czarny macik...masz dodatki czarne więc będzie cacy wyglądać... grafit z czerownym plus czarne dodatki?... u ciebie połączenie czarnego z czerwonym jest kozak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 będzie czarny mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi