variocustoms Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 no wiem, Adas w B7 ma ok 265 z tego co pamiętam, odetkany wydech na pewno zbliży wynik do 280, stawiam piwo jak nie przekroczy 270 KM
bajk Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 O 270 jestem spokojny, z 280 może być ciężko.. Poczekamy zobaczymy
mgtan Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 280km/400Nm to już będzie coś :gwizdanie: moze wkońcu jak wpadne na zlota to obejrze tego twojego paracha... widziałem go chyba raz tylko jak go kupiłes...
turdzi Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 wiem, że TFSI jest innym silnikiem ale Kuredu na seryjnym wydechu ma 280 "+" zupalnie inny dlatego nie ma sensu dawac go jako odnosnika. Nie bedzie bo turbo tyle nie da rady napompowac.270 to wszystko bo widac ze zdrowa motorownia.Jak przekroczy 275 stawiam browar. PS.Oczywisice trzymam kciuki i fajnie by bylo jak by dlo rade , ale male szanse
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 w best performance na fakturkę [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 15:23_________________________________________________dzisiaj znowu uskuteczniałem eco driving - wyszło 8.5l/100 a wcale nie jechałem bardzo wolno.. klucz do niskiego spalania to jednak mało gwałtownych przyśpieszeń ja bez przeplywki i z watpliwa sonda EGT (raz wywala blad, raz nie) zrobilem 9,8/100 dzis ...i tez nie jechalem wolno.
mystic.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Nie orientujesz się czy wersji DTM 2.0 tfsi też jest ten wydech czy to zupełnie inna wydmuszka robiona przez audi. Gdzieś czytałem, że to podobno właśnie milltek
bajk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 też mi się coś obiło o uszy, że wydech jest od millteka, ale na pewno nie mają końcówek 100mm, tylko jakieś mniejsze chociaż w sumie milltek chyba był tylko w s4 dtm..
mystic.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 W S4 DTM na bank jest milltek, w tym 2.0 widać po puszkach, że to jakiś wydech audi. Ok THX Ile z takiego B7 2.0 tfsi jest realnie do wyciągnięcia po maksymalnych przeróbkach typu fmic, turbo, wtryski, kucizna ?
mystic.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 400-450 spokojnie Spokojnie powiadasz no to nieźle a clutch masters byłby w stanie przenieść to na koła ?
bajk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jasne - stage4 spokojnie przeniesie 500Nm, więc luzik sprzęgło to akurat najmniejszy problem w tym przypadku...
mystic.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 A turbawka jaka podchodzi ? Ktoś gdzieś pisał, że TD05-HRA z EVO nisko wstaje i styknie na 450ps, prawda to ? Widziałem gdzieś jeszcze jakieś australijskie wynalazki na połączonych 2 turbinach
bajk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 450 na takiej turbinie nie osiągnie się.. ograniczeniem w przypadku wyboru turbiny tak na prawdę jest miejsce w komorze silnika (no i kolektor, który i tak trzeba wymienić przy innej flanszy). najprościej chyba pójść w taki zestaw http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-400HP-GT2871R-Turbo-kit-B7-2005-08-Audi-A4-2-0T-/370325788221?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item563923163d chociaż nie sądzę, żeby 400 taki zestaw przekroczył (oczywiście po wymienianie HFPF, wtrysków, FMIC oraz wydech). jeszcze bez kucizny może by to jakoś jeździło i nie posypało by się
mgtan Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 400km bez kucia silnika z 2.0?? no nie wiem czy coś by sie jednak nie wysrało... a ten zestaw Garetta fajny... 10.000 PLN + wtryski + FMIC + HFPF... no 20 koła pęka
bajk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 z tego bardziej widzę 350-360 niż 400.. 350 jest jeszcze spoko dla silnika bez kucia z tego co słyszałem..
mgtan Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 no to jeśli wytrzymuje 350 KM na seryjnej budzie silnik to pełne uznanie mam dla Audi. Ciekawe jak się zbiera taka B7 z 350 KM
Flyer Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jestem tylko ciekaw co powie naped, poloski, poduszki silnika/skrzyni przy 400PS. u mnie juz przednie przeguby stukaja przy hamowaniu/przyspieszaniu, a raptem zrobilem 12000km od swapa
bajk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 o poduszkach nawet nie wspominam - to mi pada co jakiś czas nawet przy takich mocach jak aktualnie.. jak przyjdzie czas na wymianę to szarpnę się chyba na poduszki 034 motorsport
mystic.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 450 na takiej turbinie nie osiągnie się.. ograniczeniem w przypadku wyboru turbiny tak na prawdę jest miejsce w komorze silnika (no i kolektor, który i tak trzeba wymienić przy innej flanszy). najprościej chyba pójść w taki zestaw http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-400HP-GT2871R-Turbo-kit-B7-2005-08-Audi-A4-2-0T-/370325788221?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item563923163d chociaż nie sądzę, żeby 400 taki zestaw przekroczył (oczywiście po wymienianie HFPF, wtrysków, FMIC oraz wydech). jeszcze bez kucizny może by to jakoś jeździło i nie posypało by się DP w tym kicie to na 3" ? bo coś maławe wygląda Do zakucia to co by było ? głowica, tłoki .. coś jeszcze ?
Rekomendowane odpowiedzi