Marcin Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 W moim audi a4 jest taki problem że kurczy się zbiornik paliwa(wytwarza się ciśnienie) i doszedłem,że zepsuty jest przepływomierz przez który idą spaliny do silnika.Wymieniłem go ale po 1000km znowu nawalił.Wie ktoś dlaczego???
maciekg Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Mam ten sam samochod i ten sam problem. U mnie chyba jest zatkany przewod odpowietrzajacy zbiornika paliwa. Z wlewu slychac syczenie ?
sisi1977 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 widziałem cos takiego w nowym passacie facet jechał na stacje z pustym bakiem i maksymalnie mógł nalać 6 litrów i już mu odbijał pistolet :shock:
jaca Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 W moim audi a4 jest taki problem że kurczy się zbiornik paliwa(wytwarza się ciśnienie) i doszedłem,że zepsuty jest przepływomierz przez który idą spaliny do silnika.Wymieniłem go ale po 1000km znowu nawalił.Wie ktoś dlaczego??? w Twoim zbiorniku wytwarz się raczej podciśnienie, czyli masz zapchane odpowietrzenie zbiornika , a o ten przepływomierz "przez który idą spaliny do silnika" to nie wiem o co chodzi A pozatym odwiedż zakładkę na której sie przywitasz bo zaraz Cię ktoś....
palik Opublikowano 26 Września 2006 Opublikowano 26 Września 2006 w Twoim zbiorniku wytwarz się raczej podciśnienie, czyli masz zapchane odpowietrzenie zbiornika Witam, Gdzie mogę szukać zatkanego miejsca? Mogą to być okolice filtru paliwa? Trzeba zdejmować zbiornik, a może siedzenia? Jeżeli kolega ma doświadczenie w tej materii to będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
norek Opublikowano 13 Października 2006 Opublikowano 13 Października 2006 Witam mam taki problem że też mi syczy ze zbiornika i to dosyć głośno gdzie dokładnie znajduje się odpowietrzenie zbiornika, a i jeszcze czy wogóle nie powinno być słychać syczenia ze zbiornika. Czekam na info POZDRO
marcink001 Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Mam dokładnie to samo! Syczenia podobno nie powinno być podczas włączonego slinika. Doraźnie mechanior radził mi jeździć z lekko odkręconym korkiem bo znał przypadki zasysyania powietrza w zbiorniku paliwa co kończyło się jego rozwaleniem.. Ale u mnie mówią że padł czujnik odpowietrzania, są takie przewody pod maską z lewej strony. Do dostania tylko w ASO, cena ok 450 zł Jeśli ktoś się z tym zetknął to dajcie znać bo 450+usługa serwisowa to trochę dużo, może jest jakieś inne wyjście (w innym wątku ktoś doradził wiercenie dziury w korku, wydaje mi się to za proste, zresztą wolę żeby bak był normalnie zamykany a nie stale "wietrzony")
szogun0 Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Mam dokładnie to samo! Syczenia podobno nie powinno być podczas włączonego slinika. Doraźnie mechanior radził mi jeździć z lekko odkręconym korkiem bo znał przypadki zasysyania powietrza w zbiorniku paliwa co kończyło się jego rozwaleniem.. Ale u mnie mówią że padł czujnik odpowietrzania, są takie przewody pod maską z lewej strony. Do dostania tylko w ASO, cena ok 450 zł Jeśli ktoś się z tym zetknął to dajcie znać bo 450+usługa serwisowa to trochę dużo, może jest jakieś inne wyjście (w innym wątku ktoś doradził wiercenie dziury w korku, wydaje mi się to za proste, zresztą wolę żeby bak był normalnie zamykany a nie stale "wietrzony") Zaworka odpowietrzania poszukaj na szrocie.
Marcin Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Opublikowano 24 Maja 2007 Sprawdz czujnik PAR spalin pod maską to on był u mnie wadliwy.jak chcesz wysle ci jego parametry kosztował mnie 100zł i samemu można go podłączyć!jak coś to daj znać wysle ci zdjęcie jak wygląda!!!pozdro!!! uzupełnij profil
mega13 Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Syczenie jest normalne i nie zależy od tego czy silnik chodzi czy nie, jak powietrze ucieka to musi syczeć. U mnie przy tankowaniu po naciśnięciu tego "dzyndzla" od odpowietrzenia wchodzi do baku jeszcze okolo 7-10litrów.
Gość spedyt Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 Proponuję tu zaglądnąć, problem z podciśnieniem w baku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6021.msg79318#msg79318
maciekg Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 Ja sie uporalem z tym problemem wg, przepisu jednego goscia z www.audiklub.org , trzeba odlaczyc ten zaworek przy masce silnika, przedmuchać pompką i spryskac wd40. U mnie pomoglo.
Marcin Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Opublikowano 27 Maja 2007 Ten czujnik jest po lewej stronie pod maską Z jednej strony jest otwór wlotowy z baku a z drugiej idą przewody do silnika.Wysle Ci parametry tego czujnika to go znajdziesz na allegro i zobaczysz jak wygląda.dopóki go nie miałem to jezdziłem na otwartym baku.pozdrawiam siema
marcink001 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Wreszcie załatwiłem ten problem. Tak jak mówił Marcin powyżej (dzięki za namiary-także te na PW) problem był z zaworem par spalin. Kupiłem używany na allegro (widzę że do tej pory je sprzedają, oryginał w ASO minimum 300 zł) za 100 zł i działa. Słychać cykanie (mój stary już nie cykał) a z okolic wlewu paliwa nie słychać już syczenia. Dziękuję za wszystkie rady panowie
Gość oskaritto Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Czesc! zaworek par spalin jest po lewej stronie (patrzac na silnik samochodu) kolo puszki filtra powietrza...tam jest podpiety taki jakby silniczek z kabelkiem.. zapozyczylem zdjecie od innego kolegi z forum:
łysy1406837913 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 dzieki za fotke jutro z samego rana wezme sie za to
Gość oskaritto Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Powodzenia!! roboty duzo nie masz a na allegro kupowalem taka czesc za 100zl z tego co pamietam.3maj sie
łysy1406837913 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 no i zrobione ale zrobiłem tak jak jeden kolega wczesniej pisał podjechałem na stacje benzynowom zdjołem tan zaworek spryskałem wd-40 i pożądnie przedmuchałem pompką do pompowania kół z jednej i drugiej strony załozyłem i zaworek chodzi nie słychac juz zadnego syczenia ze zbiornika
PitPP Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, ja miałem taki przypadek. Jechałem sobie w trasie i nagle wskazówka poziomu paliwa zaczęła mi pokazywać, że mam coraz więcej paliwa. Po wyjściu z auta słyszałem jak przy korku wlewu paliwa zasysa się powietrze. Przeczyściłem wg instrukcji czujnik par i od tego czasu już nie słychać zasysania powietrza i czujnik par czasami sobie cyka. Nie mogłem jednak wyeliminować nieprawidłowego działania wskaźnika poziomu paliwa. Wskaźnik cały czas pokazuje mi, że mam pełny bak i nawet po zatankowaniu do pełna i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów jego położenie się nie zmienia. Co może być przyczyną błędnego działania wskaźnika? Zawieszony pływak czy może coś jeszcze?
Niki0028 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Witam miałem ten sam problem auto zasysało bak do podlogi wywiercilem mala dziurke w korku wlewu paliwa pomoglo ale i tak nie dawalo mi to spokoju wiec zabralem sie za pompke w bagazniku i co sie okazalo? W momencie kurczenia sie baku wygiete zostalo mocowanie wskaznika paliwa co skutkuje zlym wskazaniem paliwa w baku. Powodem zapowietrzenia bylo odczepienie sie przewodu odpoweitrzajacego ktory plywal sobie w paliwie, po podczepieniu go we wlasciwe miejsce i zatkanie wlewu ustalo sasysanie poweitrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się