Norge10 0 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 W moim aucie rozrząd został wymieniony 5 lat temu ( przebieg jego tzn. rozrządu to 75 tys.km) czy powinienem natychmiast go wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Z reguły guma sie starzeje, a co do rozrządu to jedna z najważniejszych rzeczy w aucie, a cena kupna i jego wymiany jest śmieszna, wiec nie ryzykowałbym i go poprostu wymienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 4-5 lat lub przebieg , w zależności co prędzej wypadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
312MC 0 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Każdy ma inną zasade...ja tam max 50tyś na rozrządzie robie nie więcej, a nawet często jak mam jakieś auto na handel to rozbieram i patrze co i jak wygląda bo jakoś nie wierze w bajki typu że ktoś 3tys km przed sprzedażą zmienił rozrząd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bla 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 ciekawostka :> Mój dziadek jeździł na jednym rozrządzie 11 lat Toyota corolla 89rok 1.6 benka w automacie Zrobił w tym czasie 30tys.Km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 zgodnie z zaleceniem producenta rozrząd na pasku powinno się wymieniać co dziesięć lat lub przebieg. 5 lat to dla samochodów typu daewoo matiz :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akism 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Audi zaleca wymianę rozrządu w ALT co 120000km lub 5 lat.Jeżeli chodzi o mnie to posłuchałem aso i wymieniłem po 5 latach mimo niskiego przebiegu auta(60 tys). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norge10 0 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No i kogo mam teraz posłuchać ? 4, 5 czy 10 lat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 zależy od tego w jak ciężkich warunkach go trzymasz, jeśli pod chmurką to możesz myśleć o wymianie, jeśli w garażu to myślę że jeszcze trochę można pojeździć, ale skoro mówisz że już przejechałeś na nim 75tkm to wymieniaj go bo nawet jeśli pasek jest np. na 90tkm (rozrząd tyle wytrzyma jeśli będzie użytkowany w normalnych warunkach), wystarczy że trochę bardziej ciśniesz i możesz sobie skrócić ten przebieg o co najmniej 10tkm, a i należy wziąć poprawkę że te przebiegi są adekwatne tylko do 1 wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bla 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Moją ciekawostką się nie kieruj... 10 lat to zdecydowanie za dużo jak na kawałek tworzywa, które trzyma przy życiu silnik. Szczęście, że nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knob 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Lata temu podobny problem był wałkowany na którymś forum VW. Z pytaniem zwrócono się oficjalnie do ASO. Odpowiedź brzmiała: przebieg podany do danego modelu, lub wiek paska zależny od producenta. Każdy z producentów podaje gwarantowaną wytrzymałość na starzenie która wynosi od czterech do pięciu lat. Ja osobiście wymieniam paski po czterech latach i ... 25 - 30 tysiącach przebiegu, bo tyle robię w ciągu czterech lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 na oryginalnym pasku max-120 t.k., a dalej -co 60 t.k., ale zawsze nie wiecwj 5 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norge10 0 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Już kupiłem potrzebne rzeczy i umówiony jestem z mechanikiem na wymianę rozrządu. Chcę jeszcze zeby przy okazji wymienił mi uszczelniacz wału ten z przodu ( bo cieknie olej stamtąd) ale jesli wymontuje się rozrząd to ten uszczelniacz jest juz prawie na wierzchu - słyszałem - i chyba za wymianę tego powinien pewnie doliczyć jakieś grosze, jak myslicie ? A jesli chodzi o te 11 lat rozrządu w Toyocie to wierzę w to bo sam jezdziłem do niedawna 12-to letnią Corollą i nic sie tam przez 2 lata mojego uzytkowania nie psuło ! Dosłownie nic. Jednak komfort jazdy Audi nieporównywalny! Dzięki wszystkim za porady - za 2 tygodnie zmieniam rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się