arek329 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Problem występuje od ok. dwóch tygodni.Przy delkatnym przyspieszaniu i obr. ok. 1300-1500 czuć delikatne wibracje( takie jak przy przejeżdżaniu przez ,,pralkę" przed skrzyżowaniem) ale nie występują stale czasami cały dzień jest O.K. a następnego dnia znowu są.Na chwilę obecną wymieniona poduszka pod silnikiem i prawa półoś (przgub wew. kaput). Generalnie wibrację są krótkotrwałe ( ok 1-2 sek.) i nigdy ich nie czuć przy dynamiczniejszym ruszeniu.Skrzynia Mutitronic więc mechanicy od razu mówią ,że to wina skrzyni. Podpowiedzcie gdzie szukać.
czaki22 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 kolego pierwsze , jak serwisowna byla skrzynia, wymiany oleju filtra itd, jaki masz soft czyjest aktualny, jaki przebieg samochodu itp, ja tak mialem miesiac poznije nasilo sie dosc robocizna skrzyni 4 tys + jazda 500km + spanie jhedzenie itakie tam 4500 razem, tyle ze fvat było, teraz zalatwiłbnym to inaczej, najpierw update softu7 wymiana oleju jesli dalej to samo dopiero rozbieranie skrzyni, przyczyna u mnie słaba wydajnosc pompy oleju w skrzyni,
arek329 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Przebieg około 300 t/km skrzynia serwisowana jeszcze we Francji( wymiana sprzęgła na 7-mio lamelowe + sterownik) przy około 240t/km.Ja po zakupie jedynie wymieniłem olej w skrzyni (orginał )Muszę tylko zweryfikować wersje softu sterownika bo tego nie wiem. I niestety nie wiem gdzie w okolicach Łodzi podpiąć (rozsądnie ) VAG-a.Bo w serwisie gdzie wymieniałem olej podpięcie kompa 200zł. i raczej nie wiedzą jak czytać logi.
czaki22 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 stawiam na łańcuch i pompe juz
arek329 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Czyli co, nie marnować kasy na aktualizację softu skrzyni? ( bo od tego chciałem zacząć)
truckmaniac Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Czyli co, nie marnować kasy na aktualizację softu skrzyni? ( bo od tego chciałem zacząć) Aktualizuj soft. Niewiele ryzykujesz.Jak sie ma sprawa z wymiana filtra zewnetrznego? Pompa faktycznie może niedomagac , ale przyczyną może byc właśnie zawalony filtr.
arek329 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 Filtr nie był wymieniany.
czaki22 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 najpierw, soft, wiem ze wyszły aktualizacje niedawno i moze to cos dac
arek329 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 A Wiecie może jaki jest koszt aktualizacji w ASO Audi ?
truckmaniac Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 A Wiecie może jaki jest koszt aktualizacji w ASO Audi ? Zdaje mi się, że Bartek coś wspominał o 200 PLN
Bart-S Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Aktualizacja softu to suma w granicach 200zł (zależy do jakiego ASO trafisz). Wypadałoby najpierw sprawdzić co tak naprawdę siedzi w skrzyni zanim udasz się na jakiekolwiek "naprawy" - wszystko po to aby ktoś nie wmówił Ci, że coś zostało zrobione... Aby podpiąć VAGa najlepiej podjechać na lokalne spoty - koledzy na pewno pomogą. Poszukaj czegoś tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=82.0 Pierwsze co powinieneś zrobić to odczyt VAG we słasnym zakresie (spoty) - odczyt ewentualnych błędów oraz pomiary w blokach wartości mierzonych (standardowo 010, 011 i 012 na rozgrzanej skrzyni, oraz 065 aby sprawdzić czy układ hydrauliczny pracuje poprawnie). Oprócz tego oczywiście odczytać wersję softu aktualnie wpakowaną do sterownika. Masz co robić więc działaj
arek329 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 No i chyba się udało , co prawda logi zrobię chyba dopiero w niedziele na Spocie , ale dziś zaktualizowali mi soft sterownika skrzyni.I na razie odpukać po przejechaniu ok. 20km jest ,,aksamit" po prostu żadnych drgań. Pojeżdżę jeszcze jakieś przez 3 dni jak będzie O.K. to znaczy ,że to była przyczyna. (do Bartka stary soft 2210 nowy 2310, podobno wyszedł bardzo nie dawno)
Bart-S Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 OK - 2210 to stary soft. Dzięki wgraniu 2310 masz poprawioną pracę sprzęgła oraz opóźnione załączanie chłodzenia ATF przy niskich temperaturach zewnętrznych. Swoją drogą 2310 wypuszczono chyba w 2009 roku (2300 czyli wcześniejszą poprawkę od sprzęgła wypuszczono jeszcze wcześniej bo na przełomie 2005/2006). Czyli nie tyle, że jest to jakiś nowy produkt - a po prostu ostatnia aktualizacja Cieszę się że działa Czekam na aktualne logi Daj jeszcze potomnym namiar na serwis i jakiś mały kosztorys całej operacji...
arek329 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 Serwis to ,,Bursiak" Łódź ul.Pabianicka koszt ,,operacji" -300zł.( Trafiłem chyba na w miarę dobrego elektomechanika) bo ta aktualizacja nie była od razu widoczna (widoczna była 2300) także chaciało mu się poszukać w ELSiE i dał rade.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się