lasken Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Witam Mam do Panów wielką prośbę, otóż jestem od roku posiadaczem Audi a4 B5 90KM z grudnia roku 1995. Przez rok udało mi się wyeliminować wszystkie usterki, które auto posiadało po zakupie przeze mnie ( wymiany zawieszenia, rozrządu, naprawa klimatronika itp ). Jedyny problem który został postaram się wam opisać. Przy dodawaniu gazu i puszczaniu auto zrywa sie bardzo (szarpie) - Jedno mocne szarpniecie przy dodaniu gazu i jedno mocne szarpniecie przy puszczeniu gazu. Jeszcze jednym problemem jest to, iż podczas zmiany biegów, gdy wcisnę sprzęgło przez chwilke zwiększają się obroty np. Jadąc na 4 biegu przy 2000 obr/min wciskam sprzęgło nie dodając gazu i obroty zamiast opaść na sekundę zwiększają się do np. 2400 obr/min. Jedyne błędy, a właściwie jedyny błąd który mi został i pokazuje się w opcji "silnik" poprzez Polskiego Vaga to błąd "550". Opisywany jest na dwa różne sposoby. Polski Vag 2.5 Opisuje go tak: 550 - czujnik temp. katalizatora 2 -G132 różnica dorególowania ; za to wersja Polski Vag 4.9 opisuje go tak: 550 - regulacja początku wtrysku różnica dorególowania. Bardzo proszę o pomoc i określenie czy te błędy mogą mieć wpływ na to co się dzieje z moim samochodem, ewentualnie co one oznaczają i jak je wyeliminować, oraz co może powodować szarpanie i zostawanie ( a nawet zwiekszanie się obrotów ) przy wciskaniu sprzęgła w Audi. Z góry serdecznie dziękuję. POZDRAWIAM Kamil
ciahciah Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 nie będę się powtarzał :gwizdanie:
Killer1984 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 dzieki za pomoc, latwiej by bylo gdybys napisal cos wiecej i pomogl a jesli nie chcesz to nie pisz bo co mi z takiej pomocy. Jeszcze nie miałem okazji tego pisać więc napiszę - Nikt nie potrafi wróżyć z fusów -
przemik Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Kolego lasken Poprosimy o zalogowanie VAG iem grup statycznych: 000,001,004,007 i 013 oraz 000,004 w trybie Basic Settings. Co i jak znajdziesz w podwieszonym wątku FAQ oraz w temacie o diagnostyce TDi. PS Wszystkie posty nie wnoszace nic do tematu bedą kasowane bez ostrzezenia. Pozdrawiam serdecznie
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Tak jak koledzy radziliście zrobiłem wszystkie logi, które miałem wypisane przez was powyżej. Tak więc podaje logi do waszej analizy. Plik w formacie txt utworzony w notatniku: http://www.przeklej.pl/download/00228t29l03p/wszystkie-logi-do-analizy-txt lub http://www18.zippyshare.com/v/29255296/file.html Bardzo proszę o pomoc. Z góry serdecznie dziekuję. POZDRAWIAM O kur.. ale kat wtrysku 180=,kto to ustawial :rant: :rant:
przemik Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 - wyreguluj zaplon - jesli nie starczy regulacji na pompie wtryskowej trzeba bedzie skontrolowac/ustawic - ponownie rozrząd
lasken Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Jestem sam w stanie wyrególować zapłon ? Te szarpanie i zostawanie obrotów jest od tego ?
przemik Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Moze byc od tego. Przeczytaj ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0 odpowiesz sobie na pytanie czy dasz rade samemu.
lasken Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Dziękuję za pomoc będę próbował w tym tygodniu i myślę że się uda. A pozostałe logi są wporządku ? Wszystko inne jest jak należy ?
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 po pierwsze zrob po tej operacji ponownie,i wklej przekonwertowane
lasken Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Dobrze Panowie niebawem zabieram sie do pracy i bede wstawial nowe logi po skonczonej pracy. Mysle ze to pomoze. A co myslicie o tym co poradzil mi kolega "ciahciah" a mianowicie: odepnij wtyczkę od wtrysku sterującego, pojeździj daj sprawozdanie z obserwacji potem to samo z wtyczką impulsatora znajdującą się przy skrzyni biegów, chodzi o wtyczkę tą wyżej, odepnij i pojeździj, potem opisz wrażenia. Prosze o wasze opinie. POZDRAWIAM
ciahciah Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 bez logów na opis że szarpie i obroty skaczą lepszej rady nie dostaniesz, bo zero wkładu fiinansowego i nawet laik to może sprawdzić, w logach widać dużo do zrobienia ale niech inni opinie dadzą, opinie opinii
lasken Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Dzieki instrukcjom udzielonym przez kolegę " ciahciah" zrobiliśmy następujące czynności: skorygowaliśmy rozrząd i ustawiliśmy kąt wyprzedzenia wtrysku na pompie. Płyn chłodniczy, olej, filtry powietrza paliwa i oleju są wymienione na nowe. Poniżej wstawiam linka do kompletu logów, które miałem zrobić. Bardzo starałem się żeby wszystko wyszło. Oto link do logów: http://www6.zippyshare.com/v/39527761/file.html lub http://www.przeklej.pl/plik/audi-a4-b5-1z-90km-1995r-logi-do-analizy-txt-0022kl4ke96u Proszę o analizę. Czekam na odpowiedź. Z góry dziękuję. POZDRAWIAM OTO ZDJĘCIE MOJEGO ROZEBRANEGO AUDI :
przemik Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Nic specjalnie złego w tych logach nie widac. Termostat cały czas jest kulawy - poniewaz nie wspomniales o tym mniemam ze nie został wymieniony. Nie sądze, że ten silnik jest w opłakanym stanie. Pozdrawiam serdecznie
lasken Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam ponownie Wszystko już działa jak należy poza faktem szarpania. Obroty już nie zostają ( naprawiło się po regulacji kąta wtrysku na pompie ). Jedyna rzecz do naprawy to jedno mocne szarpnięcie przy dodaniu gazu i jedno mocne szarpniecie przy calkowitym puszczeniu gazu. Mam tak od kąd kupiłem samochód, więc nie wiem od czego to może być. Podejrzewam iż mogą to być poduszki skrzynii biegów. Jak myślicie ? W jaki sposób mogę sprawdzić czy są one sprawne? I mam jeszcze takie jedno pytanie, gdyż przy dodawaniu gazu coś mi w silniku tak dzwoni ( dźwięk jest identyczny jakby wrzucić coś do szklanki metalowego i nią ruszać lub jakbym woził pod maską butelki koło siebie ). Dźwięk wydobywa się tylko przy dodawaniu gazu, jak wrzuce na luz lub puszcze gaz to tego nie słychać. Tylko gdy przyśpieszam. Dzwoni od strony pasażera jakby z okolicy akumulatora. Proszę o pomoc, gdyż dzięki Wam udało mi się pozbyć wielu problemów, nie udając się do mechanika. Z góry serdecznie dziękuję. POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się