Col Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Witam, chcę kupić używane alu, ale nie chcę wkopać się w felgi które były już naprawiane (prostowane). Miałem kiedyś prostowaną felgę, była wyważona i na wyważarce nie było widać żeby coś biło lub było krzywe, a przy prędkości 100-110 kierownica drgała, problem znikał po założeniu innego kompletu (zimowego). Moje pytanie: czy da się sprawdzić to na 100% czy nie ryzykować i kupić nowe dużo droższe proszę o jakieś podpowiedzi
aju Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Nie da się sprawdzić w 100% ale uważam że 90% felg da się naprawić tak że nie ma po tym śladu a felga jest idealnie prosta.
I r o Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Witam, chcę kupić używane alu, ale nie chcę wkopać się w felgi które były już naprawiane (prostowane). Miałem kiedyś prostowaną felgę, była wyważona i na wyważarce nie było widać żeby coś biło lub było krzywe, a przy prędkości 100-110 kierownica drgała, problem znikał po założeniu innego kompletu (zimowego). Moje pytanie: czy da się sprawdzić to na 100% czy nie ryzykować i kupić nowe dużo droższe proszę o jakieś podpowiedzi w Twoim poprzednim przypadku jeżeli na wyważarce było wszystko ok ("wzrokowo" też, a wyważarka skalibrowana") to wina leżała po stronie opony jeżeli śmierdzisz groszem to oczywiście bierz nowe (tylko markowe, nie czajnowate) co do używek prostowanych jeżeli nie widać śladów grzania to nie jesteś w stanie sprawdzić wzrokowo, czy też na wyważarce, że felga była prostowana ps. nowiutkie felgi z kartonu też mają bicie
swider Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 potwierdzam jak kupowałem nówki felgi na każdą trzeba było założyć odważnik
A-rek Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 potwierdzam jak kupowałem nówki felgi na każdą trzeba było założyć odważnik a czy na felgach byly juz opony
Wandej Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Wszystko co się kręci musi być wyważone A bicie boczne jest mniej groźne i zawsze w sumie występuje Ciężko poznać czy felga była prostowana, tylko zastanawia mnie że jak je rozgrzewają to lakier nie schodzi
I r o Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Wszystko co się kręci musi być wyważone A bicie boczne jest mniej groźne i zawsze w sumie występuje Ciężko poznać czy felga była prostowana, tylko zastanawia mnie że jak je rozgrzewają to lakier nie schodzi lakier na pewno schodzi, tylko jak ktoś pomaluje to tego już nie zobaczysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się