TomaszM Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 Witam!! Mam wielki problem, przy odpalaniu silnika przez pierwsze 10 sekund dzieją się cuda silnik wskakuje na poprawne obroty tj. ok1200 na jakąś sekunde potem spada na jakieś 500 popyrka i po 5 sekundach wraca na 900 i już po kłopocie. Mam tak przez cały czas.Zauważyłem że jak na zewnątrz jest temp. do 14C to problem nie występuje, a przy upałach codziennie rano i po postoju ok 8h zawsze występuje.Aha, jak przy odpalaniu przytrzymam nogę na gazie przez 5 sek przy odpalaniu to tego wahania nie ma i problem z głowy-niestety martwią mnie te objawy więc proszę o pomoc.Dodam jeszcze że przez 50tyś km nie wymieniałem świec -może to jest przyczyną??Proszę o szybką pomoc Takie cuda działy się 6 m-cy temu po oczyszcz. i adapt. przepustnicy ustało, ale teraz znowu powróciło za zdwojoną siłą. Po prostu co tu wymyślić na to aby auto przy odpalaniu miało normalne obroty ssania bo tylko na tym problem polega jak przytrzymam nogą pedał gazu przez 5 sek. problemu niema ale nie na tym to polega by kombinować dodam że swiece są nówki
Gość Michał Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 Miałem to samo kiedyś w Passacie, wyczyściłem przepustnicę i było ok. Podepnij VAGa, może coś "wypluje".
TomaszM Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 Cześć! dzięki za szybką chęć pomocy wszystko o czym mówisz sprawdzone i vag nic nie pokazuje a przep. czyszczona i adoptowana. Rzuć okiem na post: [b5 ABC] odpalanie na zimnym 2,6 v6 1995 post czakiego 22 zobaczcie jakie znalazł rozwiązanie swojego problemu - dodam że również u mnie na wolnych wyczuwam lekkie szarpania na wolnych i podzas jazdy gdy zdejme noge z gazu ale mnie to wkurza. Czy może wiecie gdzie i ile taki regulator ciśnienia paliwa? dzięki zachęcam do tematu bo na serio bujam się z tym problemem od 6 miesięcy a co 100 głów to nie jedna.
saintadamus Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 tylko w pierwszym poście piszesz że czyściłeś i adaptowałeś 6miesięcy temu i było okej i teraz powróciło więc czyściłeś teraz czy nie ?? bo jak teraz tego nie zrobiłeś to zrób
PABLO Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 U mnie jest podobnie jak silnik jest rozgrzany to np. gdy stoję na światłach to czuć wibracje. Wymieniłem swiece na NGK i to samo Moze jak kupie nowe przewody to problem zniknie.
TomaszM Opublikowano 28 Września 2007 Autor Opublikowano 28 Września 2007 myślicie że czeka mnie ponowne czyszczenie przepustnicy co 6 miesięcy no to chyba przesada rozumie że coś się brudzi ale tak często ?
saintadamus Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 przepustnica już ma swoje lata
Gość elmo Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 hehe maiłem cos podobnego ale u mnie w koncu .... wyszło... wtryskiwacze po zgaszeniu auta nie zamykały sie ...i po odpaleniu było nie fajnie.... mieszał i gasł i za drugim razem odpalał . podepnij VAG
TomaszM Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 wiem ze to absurd tak późno opisywać jakie bylo rozwiązanie problemu sprzed prawie 2 lat ale jeszcze może komuś to się przyda. A mianowicie za te problemy byl odpowiedzialny czujnik temperatury cieczy taki niebieski bodajże 4 pinowy jak by ktoś potzebował jego symbol w przyszłości to zostawiłem ten stary z którego spokojnie odczytam nr ori. jest zlokalizowany na rurce prowadzącej ciecz pomiędzy silnikiem a kabiną jest obok nieg jeszcze jeden czujnik ale tamtego już nie ruszalem i problem ustał. dzieki rza jeszcze za chęć pomocy i pozdrawiam
szandi Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 witam. mam ten sam problem co ty czy moglbys napisac cos wiecej o tym gdzie dokladnie sie znajduje ten czujnik jak go ewentualnie wymienic. dzieki
TomaszM Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 Cześć tak jak już pisalem znajduje się z tylu silnika na czarnej rurce którą plynie ciecz chlodząca. Od góry wpięta jest do niego wtyczka 4 pinowa, tylko są tam dwa czujniki obok siebie ty potrzebujesz wymienic ten czujnik ssania, jutro na garażu spisze nr oryginału i ci go wrzuce wtedy na pewno rozpykasz problem w razie problemów napisz.wtyczki możesz wypinać na wylączonym zapłonie by zobaczyć który to czujnik jeśli chodzi o wymianą jest bajecznie prosta pamietaj jednak o tym aby ostudzić silnik bo możesz się poparzyć no ikoniecznie musisz spuścić ciecz korkiem spustowym który znajduje się przy pompie wody.
szandi Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Czesc U mnie jest jeden czujnik z niebieska wtyczka po lewej stronie. Z prawej strony jest miejsce na drugi czyjnik ktorego u mnie brak. Do czego sluzy ten drugi czujnik? Czy moglbys podac swoj nr tel. lepiej bedzie sie dogadac. Dzieki
pan kierownik Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Miejsce na "drugi czujnik" jest zaślepione i tak ma być. Wymieniasz ten jeden który jest - niebieski, czteropinowy, zintegrowany G62/G2,
szogun0 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Miejsce na drugi czujnik jest potrzebne. Niektóre wersje np. 1.8T te wcześniejsze miały tam dodatkowy czujnik temp. dla climatronica.
adams78 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 jeśli chodzi o wymianą jest bajecznie prosta pamietaj jednak o tym aby ostudzić silnik bo możesz się poparzyć no ikoniecznie musisz spuścić ciecz korkiem spustowym który znajduje się przy pompie wody. Wymiana jest łatwiejsza niż myślisz - nie trzeba spuszczać cieczy. Cała operacja zajmuje max 5 minut. Zwalony czyjnik powinien wypluć VAG.
szandi Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam ponownie. Gdzie mozna kupic taki czujnik i jak jest jego koszt? Szukalem troche w necie i jakos na nic nie trafilem. Dzieki
adams78 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Nie opłaca się w necie bo z przesyłką wyjdzie drożej niż np. w IC lub każdym innym przyzwoitym sklepie. Zanim kupisz odepnij kostkę i zobacz ile pinów ma gniazdo.
szandi Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Mieszkam we wloszech i obawiam sie ze tutaj to moze byc spory wydatek. Pinow jest cztery. czy moze to byc np. taki czujnik? http://moto.allegro.pl/item651234650_czujnik_temperatury_audi_a4_seat_ibiza_vw_passatb5.html Jutro podjade i zapytam w sklepie. Dzieki za pomoc.
adams78 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Podejdzie. Obawiam się tylko, że to z linku to nic porządnego. P.S.Nie spojrzałem na profil.
Buba Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Ja dzisiaj kupowalem i w AEB 97-98 jest zielony czujnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się