kamilek161290 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Jezeli we wlepce serwisowej mam kod 8Q1 tzn ze powinienem mieć samopoziom? mam zwykle lampy,brak spryskow i mam regulacje kolo kierownicy,a we wlepce mam ten kod 8Q1,a swiatla sie automatycznie nie obnizają.
barrowiec1 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Jezeli we wlepce serwisowej mam kod 8Q1 tzn ze powinienem mieć samopoziom? mam zwykle lampy,brak spryskow i mam regulacje kolo kierownicy,a we wlepce mam ten kod 8Q1,a swiatla sie automatycznie nie obnizają. 8Q1 - Headlight range adjustment, czyli posiadasz ręczną regulację i takowa była w standardzie z tymi lampami co masz. Natomiast 8Q3 to Automatic headlight range adjustment dynamic self adjusting while driving, czyli samopoziom do zastosowania w xenonach i xenonach+
kamilek161290 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Jezeli we wlepce serwisowej mam kod 8Q1 tzn ze powinienem mieć samopoziom? mam zwykle lampy,brak spryskow i mam regulacje kolo kierownicy,a we wlepce mam ten kod 8Q1,a swiatla sie automatycznie nie obnizają. 8Q1 - Headlight range adjustment, czyli posiadasz ręczną regulację i takowa była w standardzie z tymi lampami co masz. Natomiast 8Q3 to Automatic headlight range adjustment dynamic self adjusting while driving, czyli samopoziom do zastosowania w xenonach i xenonach+ dziękuje kolego;)
H4mm3R Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 panowie a jak to wyglada w b7? A koledze nie chce się poszukać? > http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b7-montaz-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon-b7-skretne-205304/
michail55 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 panowie a jak to wyglada w b7? A koledze nie chce się poszukać? > http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b7-montaz-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon-b7-skretne-205304/ hehe kolega zawias dzieki Tomaszu ps. szkoda ze n ie skretne
Pan-Paluch Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Hej, mam pytanie do kolegów. W jaki sposób montowaliście nity do zamocowania przedniego czujnika? Tak po prostu na wcisk czy jest jakiś specjalny sposób no to bo nie mogę sobie poradzić
SL@YD Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Hej, mam pytanie do kolegów. W jaki sposób montowaliście nity do zamocowania przedniego czujnika? Tak po prostu na wcisk czy jest jakiś specjalny sposób no to bo nie mogę sobie poradzić Wkładasz nit do otworu i dokręcasz , nit pęcznieje przy dokręcaniu i tyle:wink:
barrowiec1 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Jestem w trakcie zakładania nieszczęsnych kabelków... miał ktoś już jakieś klocki z kablem do abs(pin 13 w sterowniku samopoziomu)?? na schemacie jest, że połączyć z pinem 13 czarnej kostki w słupku A. U mnie jest on pusty! Jest pin 14 do którego dochodzi niebiesko-biały a wychodzi czarno-niebieski... To to???
domin79 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Jestem w trakcie zakładania nieszczęsnych kabelków...miał ktoś już jakieś klocki z kablem do abs(pin 13 w sterowniku samopoziomu)?? na schemacie jest, że połączyć z pinem 13 czarnej kostki w słupku A. U mnie jest on pusty! Jest pin 14 do którego dochodzi niebiesko-biały a wychodzi czarno-niebieski... To to??? A nie do zielonej czasem Wyslane z RNSA
barrowiec1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Panowie ma ktoś możliwość sprawdzenia czy dobrze rozpisałem sobie?Sterownik poziomowania: pin 13 - sterownik ABS (niebiesko-biały) pin 14 - Złącze diagnostyczne (zielono-niebieski) pin 15 - czujnik przód (fioletowo-żółty pin4) pin 19 - czujnik przód + tył (mostek, fioletowo-czerwony, pin5) pin 20 - czujnik przód + tył (mostek, fioletowo-brązowy, pin1) pin 16 - czujnik tył (biało-fioletowy, pin4) pin 18 - alternator (niebieski) pin 10 - masa (brązowy) pin 11 - FIS podłączamy do zielonej kostki w pin 29????) pin 17 - mostek z włącznikiem świateł (żółty) pin 9 - bezpiecznik S10 (stacyjka zapłonu, czarny) ???? pin 1- prawy refl. 17pinowa kostka (szaro-żółty) pin 6 - prawy refl. 17pinowa kostka (szaro-czarny) pin 7 - prawy refl. 17 pinowa kostka (szaro-brązowy) pin 8 - prawy refl. 17 pinowa kostka (szary) pin 2 - lewy refl. 17pinowa kostka (zielono-szary) pin 3 - lewy relf. 17p kostka (zielono-żółty) pin 4 - lewy relf. 17p kostka (zielono-czarny) pin 5 - lewy refl. 17p kostka (zielono brązowy) dobrze rozpisałem to? Brakuje czegoś? Czy oprócz połączenia tego coś jeszcze trzeba z kablami robić? Proszę o podpowiedź pin 13 - sterownik ABS (niebiesko-biały) znajdziesz w 17 pinowej czarnej kostce w słupku A (mostek) z tego co tu pisałeś to niebiesko biały... tylko z drugiej strony wtyczki jest czarno-niebieski, i według schematu powinien być pin 13 a jest 14... domin - przy okazji 100lat bo dopierom się zurlopował...
Fr0styyy. Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Dzisiaj miałem się zabrać za montaż tego ustrojstwa, ale pojechałem na grilla Nie mam oryginalnych śrub a do ASO mi bardzo nie po drodze Więc trzeba coś innego wykombinować. Ma ktoś zdjęcia albo długości tych śrub oryginalnych? Na pewno znajdę zamienniki w Castoramie, czy Nomi Najbardziej to mnie ta długa interesuje wkręcana chyba w wahacz? Bo reszta to chyba M8 są?
wrclaguna Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Ta dluga srube nie musisz kupowac poniewaz juz jest na aucie .
Fr0styyy. Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 A to super Z przednim czujnikiem nie będzie więc żadnego problemu. Gorzej z tyłem, bo ta łapa ułamana jest Dzisiaj coś tam już dorobiłem tylko muszę to odpowiednio wyprofilować żeby dało się zamontować mniej więcej tak jak w ori jest. Jak ma się sprawa z tymi śrubami innymi? Da radę to dopasować sensownie?
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Jak z innymi? Przedni czujnik masz na nitach, a tylny na jednej śrubie. ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ---------- Żebyś mnie źle nie zrozumiał, w taki sposób mocujesz blaszki do których są przykręcone czujniki.
Fr0styyy. Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A to nity są.. Myślałem, że śruby, no trudno skoro mam już śruby to ---------- Post dopisany 01-09-2013 at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2013 at 22:21 ---------- No więc zabrałem się za montaż tego ustrojstwa dzisiaj i pierwsze schody były z przednim czujnikiem. Zdjąłem koło, szukam, szukam tych otworów no i znalazłem na saniach od góry, ale od dołu ich nie było Jakoś sobie poradziłem, mniejsza z tym. Pociągnąłem 2 przewody z lamp do kabiny także chyba najgorsze mam za sobą, tylny czujnik innym razem zamontuje, bo dzisiaj mi się nie chciało no i nie mam tego mocowania z tej blachy ale trudno. No i teraz kilka pytań. Już nie muszę nic ciągnąc do kabiny i wszystko już znajdę w środku, czy jeszcze muszę ten przewód od alternatora pociągnąć do kabiny, czy to gdzieś znajdę w konektorach? Patrząc na tą rozpiskę zastanawia mnie kilka rzeczy pin 13 - sterownik ABS (niebiesko-biały) (czarna kostka 17 pinowa w słupku A) pin 14 - Złącze diagnostyczne (zielono-niebieski) pin 15 - czujnik przód (fioletowo-żółty pin4) pin 19 - czujnik przód + tył (mostek, fioletowo-czerwony, pin5) pin 20 - czujnik przód + tył (mostek, fioletowo-brązowy, pin1) pin 16 - czujnik tył (biało-fioletowy, pin4) pin 18 - alternator (niebieski) pin 10 - masa (brązowy) pin 11 - FIS podłączamy do zielonej kostki w pin 29 pin 17 - mostek z włącznikiem świateł (żółty) pin 9 - bezpiecznik S10 (stacyjka zapłonu, czarny) ???? pin 1- prawy refl. 17pinowa kostka (szaro-żółty) pin 6 - prawy refl. 17pinowa kostka (szaro-czarny) pin 7 - prawy refl. 17 pinowa kostka (szaro-brązowy) pin 8 - prawy refl. 17 pinowa kostka (szary) pin 2 - lewy refl. 17pinowa kostka (zielono-szary) pin 3 - lewy relf. 17p kostka (zielono-żółty) pin 4 - lewy relf. 17p kostka (zielono-czarny) pin 5 - lewy refl. 17p kostka (zielono brązowy) Pin 17, o co tutaj chodzi? nie wiem, czy mam żółty przewód w we włączniku świateł. Lepiej byłoby napisać, który to pin, bo po przeróbce na MCE F nie wiem, czy to ori przewód, czy dokładany przeze mnie.. Piny od 1 do 8 to gdzie to jest, też w tej czarnej kostce w słupku A? Co do silniczków to mogę użyć chyba tych przewodów co były od ręcznej regulacji?
barrowiec1 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Silniczek z lampy jest sterowny z 4 kabli. Żółty, brązowy i szaro-żółty są już podpięte w kostce od lampy. Na słupku A w czerwonej kostce znajdziesz żółty (jest zmostkowany z grubszym żółtym) i szaro żółty. Aby znaleźć brązowy kabel, musisz rozciąć owijkę i będzie parę brązowych kabli razem zmostkowanych, najlepiej miernikiem znajdź który to (jeden z cienkich - chyba są 2). Czwarty kabel dokładałeś sam...
Fr0styyy. Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A to chyba wiem które, przeca już je ciałem jak MCE rezałem chyba Wiązka z obydwu lamp jest po jednej stronie?
barrowiec1 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 nie... lewa lampa - lewy słupek, prawa lampa - prawy słupek... i nie wiem co Ty tam rezałeś przy przesiadce MCE, ale u mnie wszystko było na miejscu mimo, że też mam inny MCE niż fabryka dała... i ne czarna kostka, tylko zdaje się, że czerwona...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się