darekaudi4 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 witam auto to golf 3 1.9tdi 90km i jest taki problem ze zaczal kopcic (jasny dym) wtryski po wymianie koncowek 3 dni temu i zadnej poprawy oto logi statyczne : Mass Bloks Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25525.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25526.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25527.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25528.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25529.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25530.html Basic Setting Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25533.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25531.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25532.html
AudiB4 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Kolega,te logi są nie czytelne
przemik Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Logi nadaja sie tylko na smietnik. Poprosimy: Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 przy max rozgrzanym motorze.
ciahciah Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 ustaw dawkę paliwa, tu masz jak to zrobić: !co i jak użyj opisywałem to już dziesiątki razy..
darekaudi4 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 logi poprawione w pierwszym poscie prosze o porade
vauxhall95 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Dawke zmniejsz i te korekcje :thumbdown: :thumbdown:4
przemik Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ustaw dawke paliwa - zgodnie z sugestiami powyzej. Jak zrobisz - zaloguj znow 001 stat i 013 stat.
darekaudi4 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 dawka przestawiona i nie kopci teraz na cieplym ale za to na zimnym jeszcze gorzej niz bylo ,co to jest ta korekcja jak to p rzestawic i w ktorym bloku to odczytac ??aha i jakie powinny byc dokladne wartosci dawki paliwa i tej korekcji?
ciahciah Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 w 1z 3,8mg 1,400V ale każdy silnik może mieć minimalnie inną wartość jako najlepszą, czemu nie zrobiła ci tego osoba wymieniająca wtryski? partacz obroty podwyższone erg do czyszczenia jak wstawisz komplecik logów to ci powiem czemu kopci na zimnym
darekaudi4 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 statyczne i dynamiczne ?? napisz ktore potrzebujesz i zabieram sie do roboty
ciahciah Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 logi rób POJEDYNCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund
przemik Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Tak zapytam z ciekawosci po co statyczne 008,010 i 011 ?
ciahciah Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 008 i 011 faktycznie jest zbędny, wszystko to jest razem w 010 - pedał gazu, przepływka i ciśnienie(maf), log jest potwierdzeniem statycznego 003, stanu zdrowia maf sensora no i tu cię pewnie zaskoczę diagnozy pracy ERG, żeby rozjaśnić ci o co chodzi przy air ~300 z reguły jest nie więcej niż 999mgbar a przy air ~450 jest powyżej 999mgbar, najlepiej odczekać tak żeby wskoczyło na 450 i zacząć logować, a po 5s musnąć gas, co się stanie przykład: http://img249.imageshack.us/img249/1042/010ciahciah.png to samo ja robię z 003, a 013 loguję 120s bo cyklicznie korekcje mogą się zmieniać aż o 0,4 czego w krótkim logu nie zobaczysz, tu mój przykład: http://img98.imageshack.us/img98/805/013ciahciah.png jeżeli jesteś w stanie mi pomóc i wiesz czemu tak mam proszę doradź na pw
przemik Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 008 i 011 faktycznie jest zbędny, wszystko to jest razem w 010 - pedał gazu, przepływka i ciśnienie(maf), log jest potwierdzeniem statycznego 003, stanu zdrowia maf sensora no i tu cię pewnie zaskoczę diagnozy pracy ERG, żeby rozjaśnić ci o co chodzi przy air ~300 z reguły jest nie więcej niż 999mgbar a przy air ~450 jest powyżej 999mgbar, najlepiej odczekać tak żeby wskoczyło na 450 i zacząć logować, a po 5s musnąć gas, co się stanie przykład: http://img249.imageshack.us/img249/1042/010ciahciah.png To wynika z budowy i zasady działania EGR... norma. to samo ja robię z 003, a 013 loguję 120s bo cyklicznie korekcje mogą się zmieniać aż o 0,4 czego w krótkim logu nie zobaczysz, tu mój przykład: http://img98.imageshack.us/img98/805/013ciahciah.png Poczytaj o mechanizmie stabilizacji obrotów biegu jałowego - na pewno zrozumiesz czemu tak sie dzieje. Pozdrawiam serdecznie
darekaudi4 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Nowe logi narazie statyczne bo dynamicznych nie mam jak zrobic ale lada dzien beda Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27640.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27636.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27638.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27635.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27641.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27639.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27637.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27634.html Basic setting Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27643.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27645.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27644.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27642.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się