Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów (poprawione)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam auto to golf 3 1.9tdi 90km i jest taki problem ze zaczal kopcic (jasny dym) wtryski po wymianie koncowek 3 dni temu i zadnej poprawy oto logi statyczne :

Mass Bloks

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25525.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25526.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25527.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25528.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25529.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25530.html

Basic Setting

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25533.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25531.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25532.html

Opublikowano

Logi nadaja sie tylko na smietnik.

Poprosimy:

Statyczne - 000,001,003,004,007,013

Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004

przy max rozgrzanym motorze.

Opublikowano

ustaw dawkę paliwa, tu masz jak to zrobić:

!

co i jak użyj :szukaj: opisywałem to już dziesiątki razy..

Opublikowano

logi poprawione w pierwszym poscie prosze o porade

Opublikowano

Dawke zmniejsz i te korekcje :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:4

Opublikowano

Ustaw dawke paliwa - zgodnie z sugestiami powyzej.

Jak zrobisz - zaloguj znow 001 stat i 013 stat.

Opublikowano

dawka przestawiona i nie kopci teraz na cieplym ale za to na zimnym jeszcze gorzej niz bylo ,co to jest ta korekcja jak to p rzestawic i w ktorym bloku to odczytac ??aha i jakie powinny byc dokladne wartosci dawki paliwa i tej korekcji?

Opublikowano

w 1z 3,8mg 1,400V ale każdy silnik może mieć minimalnie inną wartość jako najlepszą, czemu nie zrobiła ci tego osoba wymieniająca wtryski? partacz

obroty podwyższone

erg do czyszczenia

jak wstawisz komplecik logów to ci powiem czemu kopci na zimnym :kox:

Opublikowano

statyczne i dynamiczne ?? napisz ktore potrzebujesz i zabieram sie do roboty

Opublikowano

logi rób POJEDYNCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić:

dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund

basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund

Opublikowano

Tak zapytam z ciekawosci po co statyczne 008,010 i 011 ?

Opublikowano

008 i 011 faktycznie jest zbędny, wszystko to jest razem w 010 - pedał gazu, przepływka i ciśnienie(maf), log jest potwierdzeniem statycznego 003, stanu zdrowia maf sensora no i tu cię pewnie zaskoczę diagnozy pracy ERG, żeby rozjaśnić ci o co chodzi przy air ~300 z reguły jest nie więcej niż 999mgbar a przy air ~450 jest powyżej 999mgbar, najlepiej odczekać tak żeby wskoczyło na 450 i zacząć logować, a po 5s musnąć gas, co się stanie :wink4:

przykład: http://img249.imageshack.us/img249/1042/010ciahciah.png

to samo ja robię z 003, a 013 loguję 120s bo cyklicznie korekcje mogą się zmieniać aż o 0,4 czego w krótkim logu nie zobaczysz, tu mój przykład: http://img98.imageshack.us/img98/805/013ciahciah.png

jeżeli jesteś w stanie mi pomóc i wiesz czemu tak mam proszę doradź na pw

Opublikowano

008 i 011 faktycznie jest zbędny, wszystko to jest razem w 010 - pedał gazu, przepływka i ciśnienie(maf), log jest potwierdzeniem statycznego 003, stanu zdrowia maf sensora no i tu cię pewnie zaskoczę diagnozy pracy ERG, żeby rozjaśnić ci o co chodzi przy air ~300 z reguły jest nie więcej niż 999mgbar a przy air ~450 jest powyżej 999mgbar, najlepiej odczekać tak żeby wskoczyło na 450 i zacząć logować, a po 5s musnąć gas, co się stanie :wink4:

przykład: http://img249.imageshack.us/img249/1042/010ciahciah.png

To wynika z budowy i zasady działania EGR... norma.

to samo ja robię z 003, a 013 loguję 120s bo cyklicznie korekcje mogą się zmieniać aż o 0,4 czego w krótkim logu nie zobaczysz, tu mój przykład: http://img98.imageshack.us/img98/805/013ciahciah.png

Poczytaj o mechanizmie stabilizacji obrotów biegu jałowego - na pewno zrozumiesz czemu tak sie dzieje. :wink4:

Pozdrawiam serdecznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...