pagix Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Mam pytanie odnosnie tarcz.... Jestem po wymianie i zarazem przed wymiana tarcz z przodu. Jezdze dosyc agresywnie / dynamicznie - dynamicznie / agresywnie (dla niedzielnych driverow albo nieazadowolonych uzytkownikow drog /40 km/h lewym pasem 5 km przed skretem w lewo / - jak debil, itp, itd, etc.) w warunkach miejskich, (Warszawa w szczycie SUX) czyli podloga gaz i podloga hamulec na przemian. Pytanie jakie tarcze warto kupic do 700 zł wentylowane + nacinane do tego typu jazdy ... Chyba ze jestem w totalnym bledzie prosze o swiatlo w tunelu ale takie zebym mogł przezyc jakie tarcze czy moze moj wymysl ze nacinane i wentyl to pomylka... Kieruje pytanie do kolegow którzy przetestowali to i owo i moga dac mi wiarygodna propozycje Miałem peszka ostatnio i wyszlo ze prze 3 mieciase zmienilem 2 pary klckow ... a na koniec wymian koncowek i drozkow kierowniczych co dawalo wibracje na auto w czasie hamowania ... finisz wyglada tak ze wymienilem klocki ale odczuwam nadal delikatne bicie ... wniosek iz bicie przy luzach na drazkach i koncowkach zrobilo deformacje na tarczach, zaznaczam mialem opcje hamowania z ponad 200 do 130 a w wawie z okolic 140 do 70 ;/ Dziekuje bardzo za pomoc. I przepraszam za ewentualne bledy w zamieszczeniu posta ... to moj pierwszy Pozdrawiam. Paweł. Ps. jak cos to jestem informatykiem slurze pomoca z tego zakresu kup / sprzedaj - napraw/wywal PM mile widziany
michal_g84 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 raczej powinieneś zainwestować w większy zestaw hamulcowy, przy takim deptaniu to nawiercane tarcze nie wiele pomogą, musisz zwiększyć powierzchnię tarcia, takie jest moje zdanie
pagix Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 tez o tym myslalem... ale to inwestycja raczej na maj... wtedy bede dlubal intercooler i turbine no i wieksze tarcze i zaciski jestem w chwilowym impasie ... zastanawiam sie co i jak przykombinowac.
Przemots Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Myślę że tarcza 320mm powinna Cię zadowolić
Jarol Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Dokładnie zmieniaj na 320 przód i 288 tył do tego dobry klocek i powinno wystarczyć. Ja mam styl jazdy podobny do twojego i z hamulców jestem zadowolony.
Dev Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 przy takiej jezdzie to watpie aby zestaw 345/300mm dawal rade[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 11:20_________________________________________________co masz na przodzie Kolego? Jezeli 288/25mm to bede mial cos w podobnej kwocie
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 zakładaj 345/300. Wszystko poniżej nie hamuje...
Jarol Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 zakładaj 345/300. Wszystko poniżej nie hamuje... Przy wiekszych prękościach 345/300 też nie hamuje.
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 zakładaj 345/300. Wszystko poniżej nie hamuje... Przy wiekszych prękościach 345/300 też nie hamuje. ja mam 345/288 i mnie akurat tego mówić nie musisz... :decayed:
Flyer Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Przy wiekszych prękościach 345/300 też nie hamuje. moje hamuje bardzo ladnie, czy to 140kmh, czy 240kmh
Jarol Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 moje hamuje bardzo ladnie, czy to 140kmh Zahamuj 3 raz z 200km/h lub 2 razy z 250km/h to zobaczysz że nie masz hamulców
Flyer Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 moje hamuje bardzo ladnie, czy to 140kmh Zahamuj 3 raz z 200km/h lub 2 razy z 250km/h to zobaczysz że nie masz hamulców Jakis czas temu hamowalem pare razy z 200-220kmh do 130-140kmh w krotkich odstepach czasu i dawaly rade. btw - ja nie mam hebli S4, tylko zaciski od Porsche + oplot przod i tyl.
Dev Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 wystarczy raz zahamowac z 250 do zera i bedzie dym, recze.
Flyer Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 wystarczy raz zachamowac z 250 do zera i bedzie dym, recze. az takich wymagan nie mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się