a_r_t_i Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Witam ponownie, Postępując zgodnie z Waszymi wskazówkami ponownie posadziłem diagnostę (Żonkę ) na siedzeniu pasażera i zrobiliśmy już chyba wszystkie logi jakie są potrzebne do oceny stanu silniczka i podzespołów. Kilka uwag: 1) Od ponad 2 lat silniczek jest zawirusowany na 173KM i 373Nm 2) Jakiś czas temu padła mi turbina i została założona druga - taka sama, ale niestety nie byłem na dostrojeniu chipa do nowej dmuchawki 3) Brak błędów w silniku 4) Dość duże spalanie: 9-10 litrów w mieście (Łódź), na postoju 1.1-1.2 l/h (przy wyłączonej klimatyzacji) 5) Przebieg: 205.000 km Próba Statyczna: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25454.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25455.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25456.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25457.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25458.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25459.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25460.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25461.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25462.html Próba Statyczna (Basic Settings): Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25463.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25464.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25465.html Próba Dynamiczna: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25466.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25467.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25468.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25469.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25470.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25471.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_25472.html Z góry dzięki za pomoc w analizie logów i wszystkie uwagi Pozdrawiam, Artur PS: Proszę Administratora o usunięcie poniższego tematu aby się nie dublowały: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=162208.0 usunąłem /Przemek
Tomcio14 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Kolego z jakiego programu korzystasz i gdzie kupiles?
a_r_t_i Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 VAG-COM 3.11.2 (chyba) - zapożyczony od kolegi. Może ten wątek Ci coś pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4810.0 Pzdr.
Tomcio14 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Dziekuj i Pozdrawiam!!!!!!
ciahciah Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 do wymiany termostat, kup w servisie, wymień tez filtry nie chce wprowadzać w błąd ale widzę dawkę paliwa na jałowym złą... niech znawcy AWX dopowiedzą co z dawką bo tu jest czip..
jnx Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Kto robił program? Ja się zastanawiam ile ta turbina pochodzi gdy będziesz ciął przez niemcy przy prędkościach maksymalnych.. 4300obr i nadal 2315.. to chyba nie jest zbyt zdrowe dla niej.. jak coś to mnie poprawcie..
a_r_t_i Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 jnx: Wirusa robił Rogal, ale tak jak pisałem wymieniałem turbo i nie było korekty programu. Niestety nie mam logów jak autko było tuż po programie więc nie mam do czego prównywać, ale wierzę że Rogal zrobił wszystko tak jak należy. ciahciah: A co z tą dawką na jałowym ? Podobno chip'a nie pisze/wgrywa się tak aby ingerował cokolwiek na wolych obrotach - w tym zakresie ponoć z reguły zostaje "fabryka".
przemik Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ja wiem czy korekta jest potrzebna ?? Chyba nie. Doladowanie jest podniesione standardowo przy tego typu modyfikacjach. Tak ulozona mapa powietrza krzywdy tej sprezarce nie zrobi. Ropy tez dolane normalnie ale troche inaczej niz w modyfikacjach, ktore widzialem zrobione przez Witka - co nie znacze ze źle. Skoro masz wątpliowosci co do koniecznosci remapu sterownika wiesz komu trzeba wyslac zrobione logi. Pozdrawiam
a_r_t_i Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Właśnie nie robiłem remapu bo nie wydawało mi się to konieczne - autko śmigało "po staremu". To co mnie martwi to jest to spalanie. 10 litrów w mieście trochę mnie kłuje. No i to postojowe 1,1 - 1,2 l/h. Dzisiaj kupiłem STP do wtryskiwaczy diesla - zobaczymy czy poprawią się wyniki grup 013 i 023 bo rewelacyjne nie są. Jeżeli coś Wam się rzuciło jeszcze w oczy to klepcie.
spanky Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 po logach widac ze modyfikacja jest mocna ale poprawna ... co do spalania do wymien termostat co do dawki na wolnych - czy auto telepie na wolnych obrotach ?
a_r_t_i Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 po logach widac ze modyfikacja jest mocna ale poprawna ... co do dawki na wolnych - czy auto telepie na wolnych obrotach ? Jak dla mnie to wibracje są w normie - jak to w klekocie. Ale możesz napisać co Ci chodzi po głowie bo może moje odczucia są błędne No i grupy 013 i 023 nie są za eleganckie - spróbuję zalać STP do czyszczenia wtryskiwaczy, może parametry się poprawią.[br]Dopisany: 19 Październik 2010, 01:21_________________________________________________ co do spalania do wymien termostat Co do termostatu to na podstawie logów widzisz, że jest uszkodzony ? Pytam bo odstawiam auto na wymianę filtra paliwa i czyszczenie EGRa więc przy okazji mogą mi to też zrobić, ale nie chciałbym wpadać w niepotrzebne koszta ;( Rozumiem że jeżeli wymianiać to tylko na oryginalny ? Pozdrawiam, Artur
ciahciah Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 na podstawie logów, kup wyłącznie oryginalny+oring do niego, płyn jak nigdy nie był wymieniany i jest mętny tez wymień, a filtry załóż firmy knecht, nie robię tu reklamę tej firmie, porostu na filtrach tej firmy najmniej mi pali, a próbowałem każdą firmę po wymianach pokaż loga statycznego 001 na rozgrzanym silniku, wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio, klima na czas loga
a_r_t_i Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam ponownie, Odebrałem autko od mechanika: wymiana termostatu (Wahler + oring), filtra paliwa (Knecht) oraz czyszczenie EGR. Poniżej log statyczny Grupy 001 (wszystko wyłączone poza silnikiem ) Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_27045.html Zmiany przed i po wizycie u mechanika widać w kolumnie "Injected quantity" Pomimo tego spalanie na rozgrzanym silniku: 1,0 l/h - czyli za dużo Pozdrawiam, Artur
Pretor Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie widać żeby termostat był wymieniony :gwizdanie: .
a_r_t_i Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 No właśnie, czy możliwe jest aby przed i po wymianie termostatu temperatura cały czas była na poziomie 83,7 ? Przy okazji wykonałem także loga dynamicznego Grupy 001 - nie wiem czy ta informacja do czegoś się przyda, ale tu już temperatura jest wyższa - 84,6. Dodam że log statyczny wykonany został chwilę po logu dynamicznym. 001 (dynamiczny) - http://vaglog.rtnet.pl/a_r_t_i_27048.html
ciahciah Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 mówiłem oryginał... porównaj wskazanie G62 z G2
a_r_t_i Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Powiedziano mi że Wahlery idą na pierwszy montaż więc zakupiłem - myślałem że taki też będzie dobry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się