Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Końcówka wydechu w dieslu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , 3 pytania:

1. dlaczego końcówki ukł. wydechowego w dieslach sa zagięte do dołu - jakie jest tego techniczne uzasadnienie?? Pytanie może wydać się głupie ale nie bijcie:D poważnie nie wiem :oops:

2. czy mozna do diesla wrzucić końcówkę (-ki) tradycyjne proste?? :razz:

3. nie ma sensu bawić się w polerkę wydechu jeżeli mam zwykły dieslowy tłumik ( pojedyńcza rozdwajająca się ku końcowi rura skiertowana w dół) bo jest zapewne wykonany ze zwykłej balchy a nie nierdzewki i zaśniedzieje tak czy owak.. dobrze myślę?? :grin:

Opublikowano

Temat o koncowkach jak sie nie myle byl juz poruszany.

Jak chcesz miec cala dupe okopcona to mozesz zalozyc zwykle koncowki, tym samym masz odpowiedz na pierwsze pytanie.

Koncowki mozesz wypolerowac bo nawet dark79, chyba ma wypolerowane jak sie nie myle. Co jakis czas przelecisz jakims srodkiem do polerki i po problemie.

Ja mam dwie osobno koncowki,a nie jedna rozdwajajaca.

Opublikowano

zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka

Opublikowano

dzięki za wyjasnienie odn. do zagięcia rurek

zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka

jasne, ale czemu nie kupić 2 sztuk czegoś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120401016

o ile się nie mylę ktos z forum tak zrobił, pytanie tylko czy miał tłumik od razu z dwururką czy "rozdwajający się":?: ... bo coś czuję że w takim przypadku montaż dwóch takich końcówek może być trudny.. :roll:

Opublikowano

OK, wżerów praktycznie nie mam, jeśli tak mówicie to jutro uzbrajam się w papierki, pastę i do ataku :twisted:

Ostatecznie UCIĄć MOŻNA ZAWSZE, no nie?? :mrgreen:

Opublikowano
Ostatecznie UCIĄć MOŻNA ZAWSZE, no nie??

Niech Cie reka Boska broni. :twisted:

Bo bedziesz wyrzucony z klubu :wink: albo przynajmniej z wielbicieli Turbognojkow. :lol:

Opublikowano
zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka

dobrze wiedzieć bo właśnie chciałem coś zakładać :wink:

Opublikowano
dzięki za wyjasnienie odn. do zagięcia rurek
zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka

jasne, ale czemu nie kupić 2 sztuk czegoś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120401016

o ile się nie mylę ktos z forum tak zrobił, pytanie tylko czy miał tłumik od razu z dwururką czy "rozdwajający się":?: ... bo coś czuję że w takim przypadku montaż dwóch takich końcówek może być trudny.. :roll:

Ja mam takie końcówki, założyłem je bo niemiaszek obcioł fajki, a tłumik miałem od razu z dwururką

Opublikowano
zobaczcie ok 1,5 godziny spokojnej pracy ! a jaki efekt i frajda :grin:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2sfvotbgox94cwgx.html

efekt naprawdę bardzo fajny :smile: nurtuje mnie tylko pytanie: to nie jest nierdzewka, ocynk jesli był to go już nie ma :mrgreen: więc prawdopodobnie zmatowieje zaśniedzieje lub podejdzie rdzą, jeśli się mylę - poprawcie :wink: Ile już czasu minęło od polerki?? jak wyglada teraz?

Opublikowano
więc prawdopodobnie zmatowieje zaśniedzieje lub podejdzie rdzą, jeśli się mylę - poprawcie

poprawiamy :P po roku jest poprostu tak okopcona jak przed polerka, nic wiecej sie nie dzieje

Opublikowano

ja tam mam 1,9 TDI i 2rury po 2 koncówki czyli 2x2 i nic okopconego nie mam!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...