Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o pomoc w diagnozie - Logi


SoMeS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Wrócił mi po raz kolejny problem chwilowych spadków mocy.

Podczas jazdy na wyższych obrotach z gazem w podłodze wskazówka obrotomierza cofa się po czym idzie dalej - im wyższe obroty tym większa częstotliwość.

Po wskaźniku widzę iż spada doładowanie w tym czasie.

Innym problemem jest to że znów spadło mi żądane doładowanie gdzie powinno być w okolicach 1,6bara (raz jest raz nie ma - od czego zależne to jest nie mam pojęcia?) a jest tylko jak widać 1,45 ale tutaj winę zrzucam na wysypany map sensor (może nie powinienem?)

Turbina nowa BRD, przepływomierz nowy z AWX, nieszczelności w dolocie nie mam żadnych na 100%.

Błędy na Vagu następujące:

01265 - usunięty EGR więc to nie uniknione

00553

Poniżej logi dynamiczne - myślę że widać wystarczająco (proszę o wyrozumiałość bo robione w pojedynkę z laptopem na kolanach)

Grupy: 001, 003, 004

4b812169fb9ffcd2.jpg

Grupy: 008, 010, 011

797cd464e6494df6.jpg

Gaz na początku nie wciskany do końca aby uniknąć Kick-Downa (automatyczna przekładnia)

Temperaturą się nie przejmować - walnięty termostat i świruje czujnik

Z góry dzięki za sugestie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem o jakim ty doładowaniu 1.65 mówisz skoro z logów wyraźnie wynika że masz 1.24 ustawione :mysli:

mapsensor ma granice 2570mbar więc jego bym nie mieszał. No chyba że masz jakieś modyfikacje o których ja nie wiem :tongue4:

a na starym przepływomierzu hulało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi cos nieczytelne,niekompletnei takie na odwal sie - nie chce mi sie zapisywac na dysku i powiekszac.

Własciwie to powinienem wywalic ten watek do smietnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem o jakim ty doładowaniu 1.65 mówisz skoro z logów wyraźnie wynika że masz 1.24 ustawione :mysli:

no właśnie momentami mam takie niskie i nie mam pojęcia czemu on tak świruje.. kilka dni jest dobrze kilka dni tak jak widać..

mapsensor ma granice 2570mbar więc jego bym nie mieszał

chyba nie uważasz że turbinę brd wsadzałem po to żeby z takim śmiesznym doładowaniem jeździć? seryjną miałem wyżej wystrojoną niż to co mam momentami teraz... :sick3:

No chyba że masz jakieś modyfikacje o których ja nie wiem :tongue4:

-wspomniana już suszarka BRD

-wtryski fratelli bosio 0.216

-elektryka (przepływka, map sensor itp..) z awx

-kolektor ssący awx

-aluminiowy dolot

-brak kata

-przelotowy układ wydechowy

-usunięty EGR

-wężyki podciśnieniowe sylikonowe

-stożek + dolot K&N

-strojony by Dynosoft

itd... to jeżeli chodzi o silnik :decayed:

a na starym przepływomierzu hulało ?

to samo.. 2 nowe awx i seryjny i na każdym jest to samo

Logi cos nieczytelne,niekompletnei takie na odwal sie - nie chce mi sie zapisywac na dysku i powiekszac.

przecież wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy po czym nacisnąć "pokaż obrazek" :)

wrzucę z osobna wszystkie.. któreś grupy jeszcze dodać?

jak Kowi słusznie zauważył nie idzie tego zrobić idealnie z racji skrzyni ale Ci co mają wiedzieć to wiedzą o co chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...