Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

pany czy "service" na Fis-ie wyłączę bez VAGa?

tak jak kolega napisał kombinacją kluczyka i guzikami na liczniku ale nie zawsze się to sprawdza mi się tylko raz tak udało skasowac pozniej wszystko vagina robilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany czy "service" na Fis-ie wyłączę bez VAGa?

tak jak kolega napisał kombinacją kluczyka i guzikami na liczniku ale nie zawsze się to sprawdza mi się tylko raz tak udało skasowac pozniej wszystko vagina robilem

u mnie zawsze działa poprzez kombinację przycisków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany czy "service" na Fis-ie wyłączę bez VAGa?

tak jak kolega napisał kombinacją kluczyka i guzikami na liczniku ale nie zawsze się to sprawdza mi się tylko raz tak udało skasowac pozniej wszystko vagina robilem

u mnie zawsze działa poprzez kombinację przycisków
że jak? Które jak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany czy "service" na Fis-ie wyłączę bez VAGa?

tak jak kolega napisał kombinacją kluczyka i guzikami na liczniku ale nie zawsze się to sprawdza mi się tylko raz tak udało skasowac pozniej wszystko vagina robilem

u mnie zawsze działa poprzez kombinację przycisków
że jak? Które jak?

No powiedz ze nie wiesz ;)

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany czy "service" na Fis-ie wyłączę bez VAGa?

tak jak kolega napisał kombinacją kluczyka i guzikami na liczniku ale nie zawsze się to sprawdza mi się tylko raz tak udało skasowac pozniej wszystko vagina robilem

u mnie zawsze działa poprzez kombinację przycisków
że jak? Które jak?
:buahaha:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany czy "service" na Fis-ie wyłączę bez VAGa?

tak jak kolega napisał kombinacją kluczyka i guzikami na liczniku ale nie zawsze się to sprawdza mi się tylko raz tak udało skasowac pozniej wszystko vagina robilem

u mnie zawsze działa poprzez kombinację przycisków

to może coś źle robiłem jak za pierwszym razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil łapaj:decayed:

rozpiska kostek

Złącze wielostykowe,32-stykowe, niebieskie

1 - Niedobór płynu domycia

2 - Niedobór płynuchłodzącego

3 - Czujnik poziomupaliwa

4 - Temperatura płynuchłodzącego

5 - Gałąź przycisków2 nawigacji

6 - Gałąź przycisków3 nawigacji

7 - Gałąź przyciskówx Telematik

8 - Przełącznik menu

9 - wolne

10 - Przełącznikosłony silnika

11 - Czujnik poziomupaliwa 2

12 - Przełącznik menu(Out A)

13 - wolne

14 - wolne

15 - wolne

16 - FDR/ASR (= ESP)

17 - Magistrala CAN systemu Komfort High

18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low

19 - System Infotainment CAN-Low

20 - System Infotainment CAN-High

21 - Wejście temperatury zewnętrznej

22 - Styk S

23 - Poziom oleju /temperatura oleju

24 - Regulacjapoziomu

25 - Przełącznik menu(Enter)

26 - wolne

27 - wolne

28 - Przełącznik menu(Out B)

29 - wolne

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Zacisk 31(czujnik)

Złącze wielostykowe32-stykowe, zielone

1 - Zacisk 58d

2 - Zacisk 30

3 - Zacisk 15

4 - wolne

5 - Wejścieprędkościomierza

6 - Wyjścieprędkościomierza 2

7 - Potwierdzeniepoduszki bezpieczeństwa

8 - Kierunkowskazprawy

9 - Niedobór płynuhamulcowego

10 - Kierunkowskazlewy

11 - Kierunkowskazprzyczepy

12 - Magistrala CAN napędu Low

13 - Magistrala CAN napędu High

14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania

15 - wolne

16 - Ciśnienie oleju2

17 - Zacisk 58s

18 - Zacisk 31obciążenie

19 - Zacisk 31obciążenie

20 - wolne

21 - Wyjścieprędkościomierza 1

22 - Kontrola systemuABS

23 - Przewód K

24 - Magistrala CANnapędu, ekran

25 - Przełącznikpokrywy zbiornika paliwa

26 - MagistralaCAN-diagnoza Low

27 - MagistralaCAN-diagnoza ekranu

28 - Magistrala CANdiagnoza High

29 - LWR

30 - Zamek pasabezpieczeństwa

31 - Brzęczykzewnętrzny

32 - Zużycie klockówhamulcowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie powiedzicie mi jak to jest z klimatyzacją bo mam na jednym pasku klime i alternator i spotkałem się z taką opinią że podobno tutaj w a4 b6 sprężarka chodzi cały czas czy jest klima włączona czy nie i zaletą tego jest że w zimę nie trzeba włączać klimy co jakiś czas na parę minut w celu smarowania sprężarki ale też trzeba pilnować czynnika chłodzącego z olejem żeby nie uszkodzić sprężarki to wszystko prawda czy tylko z czynnikiem i olejem prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzięki wielkie Domin, a ja tego znaleźć nie mogłem :D Teraz w robocie siedze to i tak nic nie zrobie, ale kurcze nie widzę tutaj żadnego pinu do iluminacji/podświetlenia :eusathink:

Coś mi świta, że to 1 i 17 pin w zielonej kostce będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, róznica w 1din i 2 din jest tylko inna ramka albo tunel tez jest inny? Z góry dzieki za pomoc :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ramka i tunel sa inne:wink:

---------- Post dopisany at 17:28 ---------- Poprzedni post napisany at 17:24 ----------

a i jeszcze panel klimatronik i popielniczka:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...