Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego "Kaju182" jak moge dojrzec czy rozrzad czasami nie przeskoczyl? czy podpiecie VAG-a i sprawdzenie kata synchronizacji rozrzadu cos mi powie? Po zalozeniu rozrzadu dwa tygodnie temu ustawialem kat synchronizacji i ustawilem na "aptekarskie" zero tak wiec powinno byc oki , chyba tak mi sie zdaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

- Słucham, dyżurny komisariatu.

- Sąsiad z 7 piętra się nachlał i bije żonę!

- I co z tego?

- Ale on ją gania z siekierą po klatce schodowej!

- I co z tego?

- Grozi, że nas wszystkich pozabija!

- I co z tego?

- Ale on namalował sprayem na klatce CHWDP!

- Przyjąłem, wysyłam radiowóz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Słucham, dyżurny komisariatu.

- Sąsiad z 7 piętra się nachlał i bije żonę!

- I co z tego?

- Ale on ją gania z siekierą po klatce schodowej!

- I co z tego?

- Grozi, że nas wszystkich pozabija!

- I co z tego?

- Ale on namalował sprayem na klatce CHWDP!

- Przyjąłem, wysyłam radiowóz.

z cyklu historia prawdziwa:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś mi przemierzyć nie chodzi mi o kąty mniej więcej gabaryton :wink:

Jutro, jak mi tam miara wejdzie....

wejdzie wejdzie :decayed:

---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ----------

żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ?

ja dam rade bez :whistling:

jaaaa jakbyśmy mieli rączki jak patyki to też bym dali rade :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widac zasmiedziałe jakieś blaszki korozja ich zjadła ale zalutowałem i hula babka :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "Kaju182" kolor dymu to jak by siwy moze bialy ciezko rozruznic. Turbinke tez juz wymienialem w Grudniu ubieglego roku i byla od klubowicza i po przebiegu 5000 km.

Po regeneracji glowicy i zamontowaniu jej na silniku , odpalilem autko i wszystko bylo ok zadnych problemow , lekkie telepanie buda ale tez tak mialm przed uszkodzeniem glowicy , chlopaki z ECU-Project zdiagnozowali to jako , ze pompki nadaja sie do wymiany.

Od regeneracji glowicy minelo dwa tygodnie i zrobilem juz ponad 1000km i wszystko bylo ok do ostatniej Niedzieli , kiedy to odczas powrotu do domu zobaczylem chmure dymu na postoju i to tylko czasami + ciut dluzsze krecenie rozrusznikiem az silnik zaskoczy i silniejsze telepanie autem.

Na nastepny dzien auto po dluzszym postoju dluzej krecilem az zaskoczyl + wieksza chmura za autem a dotego jeszcze gdy przejechalem jakies 20 metrow silnik zgasl.

Ponownie go chcialem uruchomic i trwalo to naprawde dlugo a jak juz zaskoczyl to pracowal bardzo nie rowno. Podczas normalnej jazdy poza chmura dymu nic zlego sie nie dzieje , autko przyspiesza bez problemow i to naprawde zwawo (nie deptalem pedalu gazu konkretnie jeszcze gdyz glowica jest jeszcze na dotarciu przez jakies jeszcze 500km) , na postoju silnik nie skacze na obrotach ale jak dzisiaj autko postalo 12 godzin pod firma i chcialem go odpalic po pracy oj to ciezko bylo i dlugo zanim silnik zagadal :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Mam to samo :facepalm: w pon. zaczynam szukać co to może być... A Tobie radzę wyjąć pompki i wymienić te uszczelniacze. Przy okazji odkręć kolektor wydechowy i sprawdź czy gdzieś się nie poci olejem, bo ta chmura to ewidentnie spalony olej. Jak tam będzie sucho to sprawdź turbo od strony wydechu.

Pompki sprawdzasz w grupie 013, jak masz wartości powyżej 2,00 to coś jest nie hallo, sprawdź również BIPy w grupie 023.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się już wyjmie pompki to jeszcze gorzej będzie radzę szukać nowych pompek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie Siemian miał korekcje 6.0 i czyścił STP i ogarnęło mu... czy to jednak nie będzie to samo?? albo ja źle kojarzę :kox:

---------- Post dopisany at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ----------

Marcino a tym r8 to kiedy można się przejechać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się już wyjmie pompki to jeszcze gorzej będzie radzę szukać nowych pompek :wink:

A to czemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się już wyjmie pompki to jeszcze gorzej będzie radzę szukać nowych pompek :wink:

co TY gadasz... ja wymieniłem uszczelniacze i jest wszystko ok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz w okolicy to podleć się pojeździ :hi:

---------- Post dopisany at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ----------

a ja kiedyś powyjmowałem i miałem jeszcze gorzej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz jestesmy w temacie uszczelnien na pompkach to ile standardowo kosztuje takie zabieg nie licząc części? Chodzi mi o koszt robocizny wraz z ustawieniem pompek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kiedyś powyjmowałem i miałem jeszcze gorzej :wink:

Jak ich później nie założyłeś, to niema się co dziwić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...