Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

a mógłbyś mi przemierzyć nie chodzi mi o kąty mniej więcej gabaryton :wink:

Jutro, jak mi tam miara wejdzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Łooo założyłem ledy od tomnika w pozycyjne i tylną rejestracje, efekt mega :decayed:

Polecam gościa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ?

ja dam rade bez :whistling:

JOzek z meskimi recami to nawet nie próbuj:grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ?

Do bixów nie podchodź raczej bez wyjmowania lampy :decayed:

W ogóle przy wymianie oświetlenia rejestracji te śruby tak zapieczone były, że musiałem całą blendę wyjąć i oprzeć na czymś płaskim, bo inaczej by nie odkręcił. Tera będzie dobre. Przy przykręcaniu tej blendy spadła mi jedna blaszka (ta która ją dociska od wewnętrznej strony) w te kanały w klapie bagażnika :polew: Siedziałem ze 40 minut i to wyciągałem a nie miałem magnesu :grin: W końcu się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do bixow spaliła mi się przetwornica koito a miała być nieśmiertelne ://

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do bixow spaliła mi się przetwornica koito a miała być nieśmiertelne ://

Ooo właśnie skoro o tym temat...

Ile trzeba sobie liczyć za przetwornice i żarniki 4300k? Te osram xenarcs dobre są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do bixow spaliła mi się przetwornica koito a miała być nieśmiertelne ://
Uuuu:kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśma C podejdzie pod kierę multi z B6? Bo tutek mówi o innych :whistling:

DSC_0010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Koledzy szanowni pomocy !!!!!!!!!

Pierwsze pytanie a mianowicie czy telepanie buda na biegu jalowym + po odpaleniu chmura dymu z tylu jak z Huty Katowice oraz ciezkie odpalanie , chechlanie rozrusznikiem okol 2-3 razy po minucie to oznaka , ze uszczelki na pompowtryskach sie wysraly ????? :kwasny::facepalm: (wtryski byly wyciagane i wkaldane ponownie po regeneracji glowicy lecz uszczelki na pompkach nie byly zmieniane)

Drugie pytanko a mianowicie w , ktorej grupie na VAGu moge sprawdzic czy , ktorys z pompowtryskow nie umarl i jak bede to wiedzial ?, jakie wartosci mowia o tym ze wtrysk jest do wymiany ?

Ostatnie pytanko a mianowicie to jest ori numer w ASO 038198051C uszczelek do pompowtryskow , czy ktos sie z Was orientuje czy tzw. zamienniki BOSCH-a owych uszczelek sa cos warte jak np. te:

Repair Kit,Pump-nozzle unit- AUDI, VW, FORD, SEAT, SKODA - 038198051B, 038198051 | eBay

BOSCH REPAIR KIT, PUMP-NOZZLE UNIT. PDE INJECTOR. 1417010997, 038198051. | eBay

lub takie z Alledrogo

Zestaw uszczelek do pompowtryskiwaczy 1417010997 (3258083321) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

:hi::hi::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiego kolora ta chmura? Może suszarka Ci się wysrała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś numery cześci przedniego chlapacza tego z przodu przykrecanego do nadkola - potrzebuje nr chlapacza po prawej stronie i tych części do jego montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś numery cześci przedniego chlapacza tego z przodu przykrecanego do nadkola - potrzebuje nr chlapacza po prawej stronie i tych części do jego montażu

A chcesz koniecznie oryginał?

Frostyy u mnie Xenarc dają radę:naughty: A przetwornica pod d2S 400zł nówka:facepalm: Do D1S nie całe 300zł:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś numery cześci przedniego chlapacza tego z przodu przykrecanego do nadkola - potrzebuje nr chlapacza po prawej stronie i tych części do jego montażu

A chcesz koniecznie oryginał?

Frostyy u mnie Xenarc dają radę:naughty: A przetwornica pod d2S 400zł nówka:facepalm: Do D1S nie całe 300zł:wink:

Cholera, to z palnikami prawie klocek będzie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "Kaju182" kolor dymu to jak by siwy moze bialy ciezko rozruznic. Turbinke tez juz wymienialem w Grudniu ubieglego roku i byla od klubowicza i po przebiegu 5000 km.

Po regeneracji glowicy i zamontowaniu jej na silniku , odpalilem autko i wszystko bylo ok zadnych problemow , lekkie telepanie buda ale tez tak mialm przed uszkodzeniem glowicy , chlopaki z ECU-Project zdiagnozowali to jako , ze pompki nadaja sie do wymiany.

Od regeneracji glowicy minelo dwa tygodnie i zrobilem juz ponad 1000km i wszystko bylo ok do ostatniej Niedzieli , kiedy to odczas powrotu do domu zobaczylem chmure dymu na postoju i to tylko czasami + ciut dluzsze krecenie rozrusznikiem az silnik zaskoczy i silniejsze telepanie autem.

Na nastepny dzien auto po dluzszym postoju dluzej krecilem az zaskoczyl + wieksza chmura za autem a dotego jeszcze gdy przejechalem jakies 20 metrow silnik zgasl.

Ponownie go chcialem uruchomic i trwalo to naprawde dlugo a jak juz zaskoczyl to pracowal bardzo nie rowno. Podczas normalnej jazdy poza chmura dymu nic zlego sie nie dzieje , autko przyspiesza bez problemow i to naprawde zwawo (nie deptalem pedalu gazu konkretnie jeszcze gdyz glowica jest jeszcze na dotarciu przez jakies jeszcze 500km) , na postoju silnik nie skacze na obrotach ale jak dzisiaj autko postalo 12 godzin pod firma i chcialem go odpalic po pracy oj to ciezko bylo i dlugo zanim silnik zagadal :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd Ci nie przeskoczył? Patrzyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd Ci nie przeskoczył? Patrzyłeś?

A jak to mozna sprawdzic ? Naprawde musial bym miec duzego pecha chyba zeby mi pasek mial przeskoczyc , po zalozeniu glowicy zalozylem rowniez nowy pasek i sprawdzalem kilka razy przerwe medzy napinaczem a popychaczem chydraulicznym paska i przerwa jest czyli pasek jest odpowiednio naciagniety.

Wspomne tylko , ze do tej pory nie bylo zadnej ostrej jazdy , przez 1000 km jezdzilem autkiem nie wiecej jak do 2000 obrotow i delikatne przyspieszanie na kazdym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...