patryk10015 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 olej wymieniałem w tamten piątek motul speciffic od dzika brałem wcześniej nie pił oleju ale sprawdzę jutro rano jak stan jest bo to podczas jazdy wywalilo komunikat ---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- dokładnie, myślę że masz mało oliwy, dolej oliwę i będzie ok. Pamiętaj że ikonka od razu nie zniknie dopiero po jakimś czasie, tak było kiedyś u mnie http://imageshack.us/a/img20/9650/z2jl.jpg oj ale mnie pocieszyłeś to by była najlepsza i najtańsza przyczyna a jak jutro sprawdzę i stan będzie się utrzymywał to co dalej? bo obniżony poziom oleju zawsze wywala na wyświetlaczu fisa czy jeszcze jakąś dodatkową kontrolką na zegarach jak to jest i jak pamiętasz mniej więcej po jakim czasie ta kontrolka gaśnie jak się oliwy doleje tak w przybliżeniu to by wciągło tyle oleju przez niecały tydzień jazdy? dodam że jakieś 2tygodnie temu turbo było czyszczone nie wiem czy ma to znaczenie przy tym ale chciałem powiedzieć na wszelki wypadek
Artur82 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 no moze mieć znaczenie...ale może mech zalał za malo oleju...sprawdz rano a jak pozimo będzie dobry to w dalsza drogę się nie wybieraj.
jozek726 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 czym one się różnią ? któryś to podróba ?
patryk10015 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ok a wiadomo może od jakiego poziomu oleju wywala tą kontrolkę artur albo józek mógłbyś podać numer tel na pw to jakbym jutro sprawdził to bym dał znać co dalej z tym można robić bo nigdy nie miałem tak poważnego komunikatu a nie chcę silnika zatrzeć w razie jakby smarowania nie było
wladi Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ok a wiadomo może od jakiego poziomu oleju wywala tą kontrolkę artur albo józek mógłbyś podać numer tel na pw to jakbym jutro sprawdził to bym dał znać co dalej z tym można robić bo nigdy nie miałem tak poważnego komunikatu a nie chcę silnika zatrzeć w razie jakby smarowania nie byłoMi kiedys też wywaliło kontrolkę oleju dolałem i potem już przez długi okres było git tzn. do teraz jest i nie wiem czym to było spowodowane może tym że mu trochę wstawiałem w piz*eczkę
MARCIN607 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 A,może masz gniazdo bagnetu olejowego ulamane? Ja wczoraj swoje wymieniałem:doh: bo dwa razy olej dolewalem bo fis kazał. Sprawdź.
patryk10015 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ok a jak ci wywalilo ta kontrolke to ile miałeś poziomu na bagnecie wladi?
wladi Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ok a jak ci wywalilo ta kontrolke to ile miałeś poziomu na bagnecie wladi?Poniżej połowy parę kilometrów ujechałem i dolałem:wink:
patryk10015 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 te mocowanie bagnetu przy silniku sprawdzić czy ten pomarańczowy plastik na bagnecie?
MARCIN607 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 B7Wyslane z RNSA tak myślałem ale lepiej zapytać kurcze właśnie takie coś szukam od s4 b6 tyle że do avanta problem z tym że nigdzie nie ma , jeden stoi rozbity na allegro ale ziomek sprzedaje go w całości na nie na części Ha ha nie ma tak łatwo. Mnie najbardziej wkur... zderzaki z b8 bo są prswie identiko jak s4 b6. Generalnie wielka kuoa jest z częściami do b6 bo są droższe niż do b5.7.8 f*ck. Idę spać dobranoc All A i jeszcze przed snem padła mi przetworjica-znowu duble f*ck. ---------- Post dopisany at 23:48 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ---------- te mocowanie bagnetu przy silniku sprawdzić czy ten pomarańczowy plastik na bagnecie? Tak. U mnie ułamał sie na.samym dole. Wszystko do okoła,w oleju. ---------- Post dopisany at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany at 23:48 ---------- Tylko jakby to było to to broń boże ASO. Zwykły sklep z częściami max 10plna.
patryk10015 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ok to jutro luknę i bagnet i osłonę całą bagnetu i dzięki wielkie za pomoc błyskawiczną wszystkim nie wiem co bym bez was zrobił teraz
wladi Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Ja po tej akcji z olejem wymieniałem rozrząd i jak mi pościągali to w icku było sporo oleju nie wiem czemu ale od tamtej pory już jest spokój oleju nie ubywa tak jak mówiłem pewnie trochę turbawka wsiorbała jak jej wstawiałem:decayed:
patryk10015 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ja dwa tygodnie temu turbo miałem czyszczone i egr z syfu bo były kierownice chyba zapieczone bo wymiana n75 nie pomogła i cały czas turbo przeładowywało a teraz już tego problemu nie więc jednak to musiało być to może to też ma jakieś znaczenie
Marcino87 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 nie kontrola pali się cały czas na żółto a jak zrobiłem skan błędów vagiem to nie wywala żadnego poza błędami radio navi bo rns-e dokładany ale to standard jaki standard
jozek726 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Mi tez sie pojawiaja bledy w rnsie czym moga byc spowodowane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się