Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 :wink:

Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona :whistling:

ja wymieniałem dwa razy bo pierwsza mi podpadała pomimo, że nowa i jednak była wadliwa :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 :wink:

Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona :whistling:

Może napinacz już nie trzyma albo pasek jakiś lichy kupiłeś?

Też przez to przechodziłem tzn. poranne piski przy odpalaniu i podczas kręcenia kierą. U mnie wywalony był totalnie napinacz (pęknięty) , a że lubie mieć wszystko cacy to wymieniłem wszystkie elementy napędu paska na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ma ktoś jakieś inne przetwornice D2S niż ori Valeo?? Kurfa te moje padają jak muchy:facepalm: Nie wiem o co chodzi ale siada z prawej zawsze a potem za miesiąc zmienie na drugą i poprzednia znowu działa:kwasny:

Co jest? Tanie nie są bo 200zł za używki chcą:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilgoć:whistling:

No kurfa gdzie jak lampy szczelne i jeszcze objechałem siliconem całą przetwornicę:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być,od padajacego palnika. U mnie mak to ssmo i też ss cholerę dojść ładu nie mogę. Odeslalem jedną do rdkamacji do valeo a,oji odpissli że,jest 100% sprawna. Wiec albo prsez ten tydzień obeschla albo to wina,zarnika. Ja,jeszcse u siebie zmienię tej przewód od żarniki do przetwornich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pytal czy dojazdówka 17" wejdzie na heble 320.. Sprawdziłem przed chwilą i weszła. ET 35. Ciasno jest ale nic nie obciera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ma ktoś jakieś inne przetwornice D2S niż ori Valeo?? Kurfa te moje padają jak muchy:facepalm: Nie wiem o co chodzi ale siada z prawej zawsze a potem za miesiąc zmienie na drugą i poprzednia znowu działa:kwasny:

Co jest? Tanie nie są bo 200zł za używki chcą:doh:

wez se kup koito i bedziesz miał z bańki:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ma ktoś jakieś inne przetwornice D2S niż ori Valeo?? Kurfa te moje padają jak muchy:facepalm: Nie wiem o co chodzi ale siada z prawej zawsze a potem za miesiąc zmienie na drugą i poprzednia znowu działa:kwasny:

Co jest? Tanie nie są bo 200zł za używki chcą:doh:

wez se kup koito i bedziesz miał z bańki:wink:

A wymiarowo jest podobna czy trzeba kombinować??:whistling:Bo ja mam teraz zwykły xenon obudowę:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 :wink:

Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona :whistling:

Może napinacz już nie trzyma albo pasek jakiś lichy kupiłeś?

Też przez to przechodziłem tzn. poranne piski przy odpalaniu i podczas kręcenia kierą. U mnie wywalony był totalnie napinacz (pęknięty) , a że lubie mieć wszystko cacy to wymieniłem wszystkie elementy napędu paska na nowe.

wszystko było nowe z ASO wymienione jakieś 30 tyś temu :whistling:

a może sprzęgło klimatyzacji bo tego nie ruszałem a to wszystko jest na jednym pasku ? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 :wink:

Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona :whistling:

Może napinacz już nie trzyma albo pasek jakiś lichy kupiłeś?

Też przez to przechodziłem tzn. poranne piski przy odpalaniu i podczas kręcenia kierą. U mnie wywalony był totalnie napinacz (pęknięty) , a że lubie mieć wszystko cacy to wymieniłem wszystkie elementy napędu paska na nowe.

wszystko było nowe z ASO wymienione jakieś 30 tyś temu :whistling:

a może sprzęgło klimatyzacji bo tego nie ruszałem a to wszystko jest na jednym pasku ? :eusathink:

Kolego jest jeszcze jedno lozysko , ktore moze popiskiwac a mianowicie w tej lapie aluminiowej do , ktorej od dolu jest przykrecona pompa od wspomagania , od gory alternator a po srodku przechodzi sruba trzymajaca sprzeglo wiskozowe od wentylatora to wlasnie w tym miejscu jest jedno male lozysko. U mnie tez tak bylo , ze byly piski i wsio wymienialem i dalej piski byly slyszalne az wkoncu wdopatrzylem sie tego malego lozyska , wyjolem wentylator i palcem zakrecilem lozyskiem po czym pojawily sie piski z owego lozyska.

Wykrec wentylator ten napedzany paskiem i postaraj sie zakrecic lozyskiem i zobaczysz czy to z tego miejsca sa piski itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może jakieś zdjęcie masz gdzie to jest dokładnie ? Nie mam możliwości sam się tym zająć, więc musiał bym coś mechanikowi powiedzieć i dobrze wytłumaczyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz sle poczekaj

---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ----------

Owe lozysko jest zaznaczone czerownym kolkiem i wlasnie przez to lozysko przechodzi sruba , ktora przykreca sie sprzeglo viskozowe z wentylatorem do tej lapy

KGr_Hq_N_oc_FINGFN78l_BSJ45v_WR_w_60_12.jpg

T2e_C16_R_zo_E9s5ne3_Vm_BSJ452_Dh_g_60_12.jpg

---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ----------

Troche trzeba powykrecac aby wyjac ta lape i wymienic to lozysko ale jak masz troche zdolnosci manualnych to dasz rade , najgorzej w moim przypadku bylo z wykreceniem pompy od wspomaganai gdyz nie moglem zdjac kola pasowego od pompy bo sruby ja trzymajace byly za dlugie tak wiec wykrecilem do oporu ile sie dalo i uciolem luby od srub a pozniej wkrecilem troche krotsze , ktore mozna wlozyc prze taki jeden otwor w kole pasowym (bez zdejmowania kola pasowego) i dokrecic pompe.

No i oczywiscie potrzebujesz prase hydrauliczna lub kogos kto wydusi Tobie stare lozysko i wprasuje nowe. Ja za owe lozysko jakies 2 lata temu placilem okolo 130zl w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękować :wink: to rozumiem że ta łapa trzyma pompę od wspomagania tak ? sory że tak pytam ale blady w tym temacie jestem :doh:

Nie ma problemu :wink: tak do tej lapy od gory przykrecony jest alternator , po srodku gdzie to lozysko jest przykrecony wentylator napedzany paskiem a na dole jest przykrecona pompa od wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękować :wink: to rozumiem że ta łapa trzyma pompę od wspomagania tak ? sory że tak pytam ale blady w tym temacie jestem :doh:

Nie ma problemu :wink: tak do tej lapy od gory przykrecony jest alternator , po srodku gdzie to lozysko jest przykrecony wentylator napedzany paskiem a na dole jest przykrecona pompa od wspomagania.

dzięki, będę kombinował, a powiedz mi jeszcze jakie łożysko tam przychodzi ? dostane je np na allegro gdzieś czy u TOMa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dokladnie tak ma to byc , wczesniej bylo dolem do gory:

T2e_C16_R_zo_E9s5ne3_Vm_BSJ452_Dh_g_60_12.jpg

KGr_Hq_N_oc_FINGFN78l_BSJ45v_WR_w_60_12.jpg

---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ----------

Jezeli chodzi o numer lozyska lub jakis rozmiar to w tym Ci nie pomoge , najlepiej jak bys kogos na forum z ETKA podpytal o numer czesci , pokazal mu te zdjecia i wtedy bedziesz znal ori numer czesci lub dokladny rozmiar lozyska bo Ja nie pamietam a tez w ASO w ETCE im pokazywalem o co mi chodzilo. Sorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...