Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

chłopaki dawno nic nie rezałem i czuje pustke....
wydech na dwa kominy do mnie, od czego szukac by byl jak najmłodszy, od b7 podpasi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być też od 2.5 ale wtedy trzeba przedłużyć go kilka centymetrów reszta p&p

memory five wladi i wszystko jasne :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSC_0119.jpg

W końcu ożył mój lapek po miesięcznym odpoczynku. Nowa matryca i wlepa musi być. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Józek jak zamontuje te rodzyny co tam ściska to inaczej będziecie śpiewać :kawa:

o to to to :decayed:

chłopaki dawno nic nie rezałem i czuje pustke....

wydech na dwa kominy do mnie, od czego szukac by byl jak najmłodszy, od b7 podpasi ?

mam lustro z kompasem, komplet przycisków w chromie jak coś :P

PANOWIE, zawsze po przekreceniu kluczyka włącz mi się wiatrak klimy, co jest grane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jozek zostają jednak heble?

Skolko chcesz za tył 288? Tarcze i klocki rozumiem bierzesz? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp ci padł

tylko że był wymieniany, mowa o czujniku tym zielonym tak z tyłu silnika ?

Jozek zostają jednak heble?

Skolko chcesz za tył 288? Tarcze i klocki rozumiem bierzesz? :decayed:

tak :) Nie wiem ile , jak założę całość to dopiero będę chciał to sprzedać :decayed: a to wezmę za jakiś czas są rzeczy ważne i ważniejsze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie moze pomozecie. Jak to jest z rejestracja anglik po przerobce. Duzo pierdzielenia sie z urzedami? i 2 sprawa Dowod v5c jest tylko potrzebny? I samochody z licytacji nie posiadaja przegladu to jest normalka? Chodzi mi o lekko uszkodzony czyli np maska urwane zaczepy lamp i trachniety zderzak. I jest ktos moze z forum ktory porzadnie ogarnia przekladke b6? Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktos styczność z tym zamiennikiem dokladki? warte to co? czy lepiej szukać ori?

http://allegro.pl/audi-a4-b6-00-04-spoiler-hokej-dokladka-zderzaka-i4494859695.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktos styczność z tym zamiennikiem dokladki? warte to co? czy lepiej szukać ori?

http://allegro.pl/audi-a4-b6-00-04-spoiler-hokej-dokladka-zderzaka-i4494859695.html

Za ta kase lepiej ori. Po za tym można teraz kupić zamiennik s-line za 250zl w hurtowni polcar:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany gdzie znajde : Jak zakodować nowy (używany) ECU ??

prawdopodomnie mi padl i czeka mnei wymiana .... grrrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany gdzie znajde : Jak zakodować nowy (używany) ECU ??

prawdopodomnie mi padl i czeka mnei wymiana .... grrrrr

Musisz mieć pin immo nowego sterownika i pin immo starego ecu/licznika i jedziemy:

Engine Control Unit (ECU) Swapping (USED ECU)

Prerequisites:

  • The REPLACEMENT (USED) ECU is installed in the car.
  • Battery voltage at least 12.5 V.
  • All relevant coding and adaptation values have been transferred from the ORIGINAL (OLD) ECU to the REPLACEMENT (USED) ECU.
  • Make sure to have BOTH PIN's, from the ORIGINAL (OLD) and the REPLACEMENT (USED) ECU.
  • Make sure to have the Radio Code (for factory radios only).

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

For the following procedure, use the PIN of the REPLACEMENT (USED) ECU.

  • 4-digit PIN
    • The PIN needs to be entered as 5-digit number in the New Value box. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

[Do it!]

[Adaptation - 10]

Enter 050 in "Channel Number".

[Read]

For the following procedure, use the PIN of the ORIGINAL (OLD) ECU.

  • 4-digit PIN
    • The PIN needs to be entered as 5-digit number. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

[Test]

  • The values may change to "32000", this is normal

[save]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

  • Switch OFF the ignition and let the car sit for ~1 minute, then switch ON the ignition again.
  • Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU now shows the VIN and if supported IMMO-ID of the vehicle now.
  • Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU has the same Coding as the original unit, or code it from scratch using the repair manual or coding chart in VCDS when applicable.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany gdzie znajde : Jak zakodować nowy (używany) ECU ??

prawdopodomnie mi padl i czeka mnei wymiana .... grrrrr

Musisz mieć pin immo nowego sterownika i pin immo starego ecu/licznika i jedziemy:

Engine Control Unit (ECU) Swapping (USED ECU)

Prerequisites:

  • The REPLACEMENT (USED) ECU is installed in the car.
  • Battery voltage at least 12.5 V.
  • All relevant coding and adaptation values have been transferred from the ORIGINAL (OLD) ECU to the REPLACEMENT (USED) ECU.
  • Make sure to have BOTH PIN's, from the ORIGINAL (OLD) and the REPLACEMENT (USED) ECU.
  • Make sure to have the Radio Code (for factory radios only).

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

For the following procedure, use the PIN of the REPLACEMENT (USED) ECU.

  • 4-digit PIN
    • The PIN needs to be entered as 5-digit number in the New Value box. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

[Do it!]

[Adaptation - 10]

Enter 050 in "Channel Number".

[Read]

For the following procedure, use the PIN of the ORIGINAL (OLD) ECU.

  • 4-digit PIN
    • The PIN needs to be entered as 5-digit number. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

[Test]

  • The values may change to "32000", this is normal

[save]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

  • Switch OFF the ignition and let the car sit for ~1 minute, then switch ON the ignition again.
  • Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU now shows the VIN and if supported IMMO-ID of the vehicle now.
  • Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU has the same Coding as the original unit, or code it from scratch using the repair manual or coding chart in VCDS when applicable.

A jesli go nie mam , czy moge go jakos zdobyć czy d*pa blada ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...