manius_29 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Witam Ponownie mam błąd 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Katalizator wywalony, płyn do wtrysków lany kilkakrotnie, konektory na wtryskach dociskane, szuranie z okolic turbiny słyszalne - turbinka do czyszczenia? A co z wtryskami? To chyba raczej z ich winy kuleje geometria. Wtryski AL. http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26093.html - grupa 000 (dynamiczny, normalny, BS) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26094.html - grupa 001 (dynamiczny, normalny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26095.html - grupa 003 (dynamiczny, normalny, BS) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26096.html - grupa 004 (dynamiczny, normalny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26097.html - grupa 007 (normalny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26098.html - grupa 008 (dynamiczny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26099.html - grupa 010 (dynamiczny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26100.html - grupa 011 (dynamiczny, BS) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26101.html - grupa 013 (normalny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26102.html - grupa 014 (normalny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26103.html - grupa 018 (normalny) http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_26104.html - grupa 023 (normalny) Logi kompletne, zrobione zgodnie z opisem w FAQ w kolejności: dynamiczne, statyczne i BS. Niestety fotosik mi nie działa i musiałem się posiłkować VAGLOG-iem i wyszło w takiej postaci.
przemik Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Podpisz linki ktore jaka grupa i ktore statyczne a ktore dynamiczne i BS
manius_29 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Poprawiłem ile mogłem, coś się posypało w szerokości kolumn ale to zwalczyłem, proszę o wyrozumiałość i ocene logów ;( Normalne 000 Log (43 - n/d) 001 Log (44 - n/d) 003 Log (45 - n/d) 004 Log (46 - n/d) 007 Log (47 - n/d) 013 Log (48 - n/d) 014 Log (49 - n/d) 018 Log (50 - n/d) 023 Log (51 - n/d) BS 000 Log (52 - n/d) 003 Log (53 - n/d) 011 Log (54 - n/d) Dynamiczne 000 Log (55 - n/d) 001 Log (56 - n/d) 003 Log (57 - n/d) 004 Log (58 - n/d) 008 Log (59 - n/d) 010 Log (60 - n/d) 011 Log (61 - n/d)
przemik Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Mam dwie uwagi. - temperatura - cos za wysoka jak na moje oko - uklad wtryskowy nie jest w stanie zbyt ciekawym - filtr paliwa dawno zmieniales ?
manius_29 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 1. termostat zmienieny w roku ubiegłym na oryginał, płyn zmieniany dwa tygodnie temu na G12++ - może jakieś zapowietrzenie? 2. Filtr paliwa zmieniany w roku ubiegłym - co jeszcze może być przyczyną?
ciahciah Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 mam to samo z temp silnika.. to nie jest poważny problem do puki 99C nie będzie przekraczać, u mnie temp oscyluje na co dzień 91-95C, max 99C, na postoju zawsze spada do 91C, termostat ok, płyn ok, wisko na pewno już nie jest w 100% ok, po rozgrzaniu silnika do 99C da się zatrzymać go palcem, pompa wody stara no i chłodnica nigdy nie płukana w środku i z zewnątrz, no wiec wystarczy zrobić płukanie chłodnicy w środku i czyszczenie z zewnątrz, sprawdzić wisko, pompę wody, a na pewno problem zniknie :>
manius_29 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Przepraszam, a co z logiem normalnym w grupie 003? Wartości w kolumnie MAF actual. i EGR duty odbiegają od zadanych norm i moich poprzednich logów ze stycznia ?
spanky Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Przepraszam, a co z logiem normalnym w grupie 003? Wartości w kolumnie MAF actual. i EGR duty odbiegają od zadanych norm i moich poprzednich logów ze stycznia ? bo zle zrobiles pomiar ...
manius_29 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Przepraszam, a co z logiem normalnym w grupie 003? Wartości w kolumnie MAF actual. i EGR duty odbiegają od zadanych norm i moich poprzednich logów ze stycznia ? bo zle zrobiles pomiar ... poproszę o wyjaśnienie ... fakt byłem nieco osłabiony ciężką pracą przy małym conieco ze szwagrem i mogłem coś pokaszanić ... proszę o uświadomienie popełnionego błędu, tak na przyszłość
przemik Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Po prostu nie przegazowełes przed wykonaniem logu.
manius_29 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 "1. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej. należy zwrócić uwagę na na wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 – wartości te winny być tożsame. jeżeli nie są, to należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt." no tak, ograniczyłem się do opisu wykonania logów ..... opis analizy pominąłem i pozostawiłem uprzejmości kolegów .... nigdy więcej kacowych logów wracając do logów i problemu z układem wtryskowym, czy jest możliwe ze przyczyną takiej pracy jest niewłaściwy soft do tych wtrysków? Jak to zweryfikować, z sugestią dobrego, polecanego fachmana, najlepiej w mojej okolicy.
banshee Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Rozumiem, że wtryski były już ALki. Jeżeli tak, to po prostu są do d... Z tego co się orientuję softem można poprawić tylko bipy (czyt.023), lecz tylko wówczas jeśli są z innego silnika, np BQ. Mogę jeszcze dodać - jak się mylę to niech mnie fachowcy poprawią - że jeżeli dawka jest w granicach 3mg/R (001 poz2), również świadczy to o kiepskich pompkach. Korekcji nie poprawisz żadnym softem. Masz jakieś objawy, typu drżenie przenoszone na karoserią na postoju, podczas przyśpieszania, nierówną pracę na biegu jałowym, czy jakieś inne objawy?
manius_29 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Masz jakieś objawy, typu drżenie przenoszone na karoserią na postoju, podczas przyśpieszania, nierówną pracę na biegu jałowym, czy jakieś inne objawy? Dokładnie tak to wygląda ... więc co ... wymiana pompek? jeśli tak, to natychmiast czy mam czas na zebranie kasy bez szkody dla auta? Czy też może spróbować czyszczenia po wyjęciu, wymienić oringi, ponownie docisnąć wtyczki i ustawić ???
banshee Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Logicznie patrząc silnik ma ciężko, jednak pewnie są i tacy co by im to nie przeszkadzało... Leją i jeżdżą aż nie stanie. Osobiście uzbierałbym kasę i zainwestował w pompki. Cała reszta, o której piszesz nie ma sensu - mechanicznie również są lipne, więc szkoda dodatkowych operacji. Będziesz szukał używek?
manius_29 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Tak, w grę wchodzą jedynie używki ..... pożądane rzetelne źródło ...
rob555 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam Bipy nie sa tragiczne (patrzylem tylko na logi 13 i 23).. warto zamienic pompki miejscami bo moze sie okazac iz slabe wyniki na korekcji sa wynikiem problemow silnika a nie pompek ! Jesli zla korekcja podazy za pompka to wyslalbym te na regeneracje i tyle... Tak pozatym to za duzo chlopcy wymagacie....co 4ty pedek na diagnozie ma podobne wartosci i jezdzi jeszcze sporo km. Zreszta kanal 13 to trzeba z duzym zapasem brac. Ot chociazby ostatnio mialem AWX z pompkami AL ktory wartosci na 013 i 023 mial wzorowe....a na rolkach 90KM /210Nm plul. Chlop kupil uzywki, po wlozeniu BIPy i korekcje sie pogorszyly ale 139KM/300Nm sie pojawilo... zadajcie sobie pytanie co tak naprawde diagnozujecie
manius_29 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam Był robiony pomiar ciśnienia sprężania, a oto wyniki (wartości nieco przybliżone, odczytane z małogabarytowego wykresu; próbnik SPCS50 ): 1. 31 2. 32 3. 32 4. 30 Wnikam w temat, bo przy odpalaniu na bardzo dużym mrozie muszę trochę dłużej kręcić (ponad 5sek. czasem dłużej) i niestety co bardziej mnie martwi, samochód odpala tak jakby bez jednego cylindra, po 2 może 3 sek. zaczyna się stabilizować. Paliwo zimowe, płyn Skydd zalany, filtr paliwa i powietrza wymienione w tym roku, świece sprawne, błędów zero.
banshee Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 ...Ot chociazby ostatnio mialem AWX z pompkami AL ktory wartosci na 013 i 023 mial wzorowe....a na rolkach 90KM /210Nm plul. Chlop kupil uzywki, po wlozeniu BIPy i korekcje sie pogorszyly ale 139KM/300Nm sie pojawilo... zadajcie sobie pytanie co tak naprawde diagnozujecie No, pamiętam kolegę na twoim warsztacie z tamtej soboty. Wynik pozytywny! :-)
rob555 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Sprawa prosta. Trzeba bylo kupic benz TDI przy przebiegach 400tys a tyle wiekszosc AWX realnie ma cierpiec moze na np wyrobienie gniazda pompowtryskiwacza. Troche zaradzic temu mozna montujac nowe uszczelki ale w przypadku duzego znieksztalcenia takie wlasnie objawy (i mocniejsze) moga wystepwowac. Widze ze 4cyl kuleje i chyba 013 tez tam odchylki pokazywal. Moze to sie wiazac z - ww wybiciem gniazda - lekko podgieta korba. Najprosciej zalecam kupno nowych zestawow uszczelek. I zrobienie roszady z pompkami a szczegolnie 3ci z 4tym. Cos powinno sie zmienic. I na tej podstawie bedzie mozna dalej diagnozowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się