Bart0o0sh Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Witam ostatnio zauwazylem ze auto jest troche przechylone na prawa strone ( przod mniej wiecej tak samo jak i tyl ). Sprezyny na szybkiego sprawdzalem i sa cale. Wahacze tez cale ostatnio wymienilem tylko lewy przegub od tego mogl sie przechylic na prawo ?
grzesiek88 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 a jak jedziesz czujesz coś niepokojącego?? żeby sprawdzić sprężyny najlepiej podnieść auto w góre
Bart0o0sh Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Niepokojącego czyli co np? nic nie zauwazylem w sumie poza tym ze kirownica troche krzywo ustawiona. Dzis pojade na geometrie ale to przeciez nic do tego nie ma. Od nadkola do opony z przodu jak i z tylu jest znaczna roznica i stoi przechylony.[br]Dopisany: 25 Październik 2010, 09:03_________________________________________________Ma ktos jeszcze jakies pomysly co sprawdzic odrazu jak sie dobiore do niego ? i czy taki przypadek moze swiadczyc o tym ze byl bity? Auto mam z niemiec ( sam przywiozlem ) miesiac temu. Mi to wyglada ze cos nie gra przy prawym przednim kole i przod ciagnie do dolu tez troche tyl.
Kimi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Bez sprawdzenia na podniesionym aucie to można wróżyć z fusów. Geometria geometrią, ale skoro "opadł", to oznacza, że coś pękło. Sprężyna pewnie. A jak kręcisz kierownicą, nie słychać jakiś niepokojących odgłosów? Jakiś stuków, skrzypienia, "strzałów", jakby puściło coś, co zapiera?
Bart0o0sh Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Nie nic nie slychac wszystko jest jak bylo czyli ok. Jest cos tam jeszcze od czego mogl tak opasc? Bo nic mi nie przychodzi do glowy
Kimi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Generalnie w danym położeniu w stosunku do nadwozia trzyma sprężyna... Ja pierdziu, no nie wiem... A może druga strona auta stoi na jakimś podwyższeniu?
Bart0o0sh Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 hehe nie nie sprawdzalem to juz pare razy w roznych miejscach i napewno prawa strona stoi nizej. Moze sa dwie rozne sprezeyny zalozone a ja to zauwazylem dopiero teraz hmm nie wiem
grzesiek88 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 sprawdz oznaczenia na sprężynach jeżeli to jeszcze możliwe. a może amory??
Bart0o0sh Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 W ktorym mijscu sa te oznaczenia? ( jednak watpie zeby to bylo mozliwe ) Amory chyba do tego nic nie maja i byly sprawdzane i w lepszym stanie byl wlasnie praw.
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 na 90% sprezyna pękła, złożył sie pierwszy zwój :gwizdanie: miałem tak z tyłu auto osiadło bardziej na jedna strone, amortyzator nie ma nic do wysokosci auta Na szybko to sobie mozna sprawdzic, pęka zwykle na osadzeniu dolnym
Bart0o0sh Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Akurat dolne dobrze widac ogladalem "obmacalem" i nie zauwazylem zeby cos tam peklo. Góry to nie widac.[br]Dopisany: 25 Październik 2010, 17:15_________________________________________________Moze geometrie nadwozia zrobi czy jak to sie nazywa?
MASATO Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 jak sprężyna nie pękła to na 100% inne oznaczenie twardości sprężyny, kiedyś pękła sprężyna z przodu w moim 1.8 adr manual, wymieniłem cały amor ze sprężyną z anglika 1.8 adr automat, i co się okazało ? auto minimalnie krzywo stało, sprężyny miały inne oznaczenia, dopiero jak przełożyłem też 2 stronę autko stało prosto. co do sprawdzenia oznaczeń to masz na sprężynach kolorowe kropki ( porównaj kolory i ilość kropek na sprężynie po lewej i po prawej )
pauel Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 a jakie masz oznaczenie na sprężynach sprawdź
Bart0o0sh Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 spoko a gdzie te kropki sa? po jednej stronie sa na srodku dwie takie duze to o to chodzi ? na drugiej nic nie widac cala czarna ( ale to jakby ktos pedzlem machnal te kropki w ktorym sa one miejscu ?
Bart0o0sh Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 i sa to dwie plamy jakby ktos pedzlem pociagnal ? ja tak mam
pauel Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 to orginalne oznaczenie jeżeli nie ma kropek to ktoś tą sprężyne musiał wymienić
Bart0o0sh Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Wiec tak sprawdzilem, sprezyny sa cale i jednak dwie maja takie same oznaczenia ( dwie kropki biala i taka jakby bezowa ). Z tylu sprezyny tez sa cale. Prawa strona 1cm max 1,5cm stoi nizej wiec co jeszcze moze byc przyczyna?? Ktos ma jakies pomysly??[br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 07:13_________________________________________________Jeszcze jedna rzecz czy ulozenie sprezyny przy podstawie powinno byc po obu stronach takie same ?? bo u mnie z jednej jest inaczej z drugiej inaczej (w innych miejscach jest ulozone rozpoczecie sprezyny )[br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 13:05_________________________________________________Podpowie cos ktos?? pilne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się