lukaszpio Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Witam mam prośbę o analizę logów w moim avfie, to mój pierwszy post na tym forum choć już od dłuższego czasu często tu zaglądam, mam nadzieje, że logi wyszły dobrze, gdyż są to moje pierwsze, jeżeli jest coś nie tak to proszę o uwagi, to wtedy poprawię W autku czasami odczuwa się jakby spadki mocy, mianowicie raz radzi sobie bardzo dobrze i idzie równo i płynnie czuć jak ładnie przyspiesza, a raz tak jakby gdzieś coś mu dolegało obroty idą natomiast z dynamiką tak różnie, ma tez czasami takie zachwiania obrotów zaraz po odpaleniu ale żeby się temu przyjrzeć jak domniemam potrzebne są logi statyczne, w każdym bądź razie podrzucam dynamiczne i proszę o ich analizę i pozdrawiam Audimaniaków. Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26266.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26267.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26268.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26269.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26270.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26271.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26272.html
spanky Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 oprocz problemow z termika silnika [termostat do wymiany] nic zlego nie widac w logach
AudiB4 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 spanky,a ten początek wtrysku 127? grupy 000,bo wydają się być MB/BS
spanky Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 spanky,a ten początek wtrysku 127? grupy 000,bo wydają się być MB/BS no i ?
lukaszpio Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Dzięki kolego za rzucenie okiem i opinie bałem się, że może turbina, czy przepływka do wymiany, ale mam tez taki dziwny objaw ze po odpaleniu silnika zawahają się obroty, wskoczy tak ok 1000-1100 spadnie i potrafi tak raz jeszcze i powraca do normalnych obrotów czy może być to coś z kątem wyprzedzenia wtrysku bądź zapłonu? może gdzieś po wymianie rozrządu zapomniało im się nastawić ale tu może bardziej by się przydały logi statyczne, wiec postaram się je jutro dorzucić
spanky Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Dzięki kolego za rzucenie okiem i opinie bałem się, że może turbina, czy przepływka do wymiany, ale mam tez taki dziwny objaw ze po odpaleniu silnika zawahają się obroty, wskoczy tak ok 1000-1100 spadnie i potrafi tak raz jeszcze i powraca do normalnych obrotów czy może być to coś z kątem wyprzedzenia wtrysku bądź zapłonu? może gdzieś po wymianie rozrządu zapomniało im się nastawić ale tu może bardziej by się przydały logi statyczne, wiec postaram się je jutro dorzucić bardziej z termika/czujnikiem temperatury .... jakies bledy w sterowniku byly zapisane
lukaszpio Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 wczoraj przeskanowałem vagiem i żadnych błędów nie wykryło
przemik Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 spanky,a ten początek wtrysku 127? grupy 000,bo wydają się być MB/BS Wszystko normalnie, a wydają sie byc statyczne/dynamiczne
ciahciah Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 przy zapalaniu minimalny skok obrotów jest normalnym objawem
AudiB4 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Wszystko normalnie, a wydają sie byc statyczne/dynamiczne :wink4 Nie mam pewności tylko do pierwszej części grupy 000,czy to BS,ale ten silnik ma mieć taki początek tłoczenia 127?
lukaszpio Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 panowie mogę zrobić statyczne i podrzucić może coś pomogą i rozjaśnią sytuacje
spanky Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 panowie mogę zrobić statyczne i podrzucić może coś pomogą i rozjaśnią sytuacje no to czekamy ...
lukaszpio Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 no to czekamy ... Logi BS: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26465.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26466.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26467.html Logi statyczne MS: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26468.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26469.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26470.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26471.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26472.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26473.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26474.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_26475.html Panowie podrzuciłem logi statyczne, proszę o fachową opinie pozdr :>
lukaszpio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 czyli musze wymienic termostat i wszystko bedzie grało :> Dzięki Spanky za poswiecony czas i wiedze pozdr [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 00:50_________________________________________________Witam ponownie, panowie cos zaczelo dziac sie niepokojacego z autkiem w miedzyczasie przed wymiana termostatu autko zaczelo duzo palic i stracilo swa moc, jest tez takie dziwne odczucie jak sie przytrzyma na obortach jakby hmm silnik mial raz lzej raz ciezej dziwi mnie tez to ze kierownica w czasie jazdy jest tez bardziej sztywna nie pracuje tak lekko jak wczesniej po ogarnieciu termiki auta (wymiana termostatu ASO) nic sie nie zmienilo, podpialem vaga i zauwazylem ze silnik ma takie zachwiania na obrotach 861, 882, 903 obr/min zrobilem logi statyczne na zimnym i rozgrzanym silniku zauwazylem ze w grupie 023 sa wartosci ujemne czy to oznacza ze jest gdzies powietrze w ukladzie paliwowym?, jesli tak to gdzie moze byc prawdopodobne rozsczelnienie na jakie punkty newralgiczne zwrocic uwage? co wlasciwe dzieje sie z autkiem i co moze mu dolegac ? Podrzucam logi zebyscie rzucili okiem Zimny silnik BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29823.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29824.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29825.html Zimny silnik MS Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29826.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29827.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29828.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29829.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29830.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29831.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29832.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29833.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29834.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29835.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29836.html Grupy: 022 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29837.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29838.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29839.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29840.html Ciepły silnik BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29841.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29842.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29843.html Cieply silnik MS Grupy: 022 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29844.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29845.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29846.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29847.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29848.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29849.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29850.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29851.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29852.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29853.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29854.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29855.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29856.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29857.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29858.html logi dynamiczne postaram sie ogarnac i podeslac jak tylko znajde diagnoste na fotel pasażera z góry dziękuje za wszystkie opinie [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 13:17_________________________________________________podczas próby logowania dynamicznego wyskoczył błąd 17965 - Charge pressure control: positive deviatation a samochod wogole przestal reagowac na gaz, po skasowaniu bledu jakos tam zaczal jechac ale nie tak jak jeszcze powinien, ale dalo sie odczuc znaczna roznice niz przed kasowaniem, czy jest za to odpowiedzialny czujnik ciśnienia doładowania? jeśli się mylę proszę poprawcie mnie oraz liczę na wasze jakże cenne spostrzeżenia
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 podejrzewam ze nie tyle czujnik co zasyfiona turbosprezarka ...
lukaszpio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 hm czyli turbinka do czyszczenia czy moze jakies mniej radykalne rzeczy ?
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 hm czyli turbinka do czyszczenia czy moze jakies mniej radykalne rzeczy ? najpierw wstaw logi dynamiczne zeby miec pewnosc ...
lukaszpio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 własnie przy probie logow dynamicznych grupy 000 pedal w podloge obroty doszly do ok 3500-3800 i tak jakby cos przerwalo i wtedy juz zupelnie przestal jechac, deptalem pedal w podloge i reakcja znikoma zczytalem bledy ze sterownika silnika i byl taki jak podrzucilem 17965 po skasowaniu znow jakos tam "jezdzi" ale.. to nie jest tak jak potrzeba moje pytanie brzmi czy mimo tego bledu moge sprobowac zrobic logi i czy to nie bedzie niebezpieczne dla silniczka? choc wtedy to bede potrzebowal dobry i dłuuuuugi kawał prostej zeby złapac te 4200rpm
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 robisz logi do momentu az poczujesz ze nie jedzie ... kazdy blok osobno, jak przy pomiarze auto przestanie jechac, gasisz zapalasz od nowa i robisz log kolejny , choc moze najpierw wstaw 010/011 dynamiczne i bedzie cos wiadomo ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się