macieek Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Krotko i na temat. Beemka np w 123 wyciska z 2l diesla ponad 200 kucy a w TDI max to 170? Troche lipa nie? Ale i tak wole audi
Thom4s Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 BMW ogólnie robi lepsze diesle niż Audi.
iwadrian Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Krotko i na temat. Beemka np w 123 wyciska z 2l diesla ponad 200 kucy a w TDI max to 170? Troche lipa nie? Ale i tak wole audi tak tylko że ma dwie turbiny, ciekawe jak z żywotnością. Kolega podpalił się kiedyś na 320ke w e46 i po obejrzeniu kilku sztuk z kulejącymi silnikami przy 200kkm odpuścił sobie i kupił b7 2.0 tdi z 250kkm i sobie bardzo chwali. moim zdaniem 205koni z 2.0 diesla nic dobrego nie wróży na dłuższą metę :gwizdanie:
macieek Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 2 turbawki ladnie pompują Jedna duża druga mała
agentsmith Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 A wg mnie TDI to i tak najlepsze silniki niezła moc, spalanie na dobrym poziomie i jak trafi się na zadbany egzemplarz to można jeździć i jeździć
krolu Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 A wg mnie TDI to i tak najlepsze silniki niezła moc, spalanie na dobrym poziomie i jak trafi się na zadbany egzemplarz to można jeździć i jeździć to się nie znasz... prawda jest taka, że ostatnio wszystkie silniki audi mają jakąś wadę :gwizdanie: wspaniałe 2.0 i 3.0 TDi a o flagowym 4.2 FSi nie wspomnę
agentsmith Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Znam się, znam. Zapomniałem tylko dodać, że chodzi mi o 1.9 Tdi. np.: starsze 110km czy także 130 na pompowtryskach. Można dorzucić do tego grona także 2,5 Tdi (oczywiście TYLKO 5 - cylindrowe) a 2,0 , 3,0 to wolę nawet się nie wypowiadać. Wg mnie lekka porażka Audi..
krolu Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Znam się, znam. Zapomniałem tylko dodać, że chodzi mi o 1.9 Tdi. np.: starsze 110km czy także 130 na pompowtryskach. Można dorzucić do tego grona także 2,5 Tdi (oczywiście TYLKO 5 - cylindrowe) w tym wypadku to się zgodzę kiedyś robili dobre diesle ...
agentsmith Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 No i wszystko a co sądzicie o 2,0 Tdi na CR??
Voucher Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l .
krolu Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie:
Armi Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie: Jakie audi, przecież to silniki VAG.
krolu Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie: Jakie audi, przecież to silniki VAG. a audi nie należny do grupy VAG ? to tak samo z definicji jak każdy kwadrat jest prostokątem :gwizdanie:
Armi Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie: Jakie audi, przecież to silniki VAG. a audi nie należny do grupy VAG ? to tak samo z definicji jak każdy kwadrat jest prostokątem :gwizdanie: Nie obrażajmy audi Przyjęte jest, że to są silniki Volkswagena. Audi nie ma swoich silników.
krolu Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie: Jakie audi, przecież to silniki VAG. a audi nie należny do grupy VAG ? to tak samo z definicji jak każdy kwadrat jest prostokątem :gwizdanie: Nie obrażajmy audi Przyjęte jest, że to są silniki Volkswagena. Audi nie ma swoich silników. jak to nie, a silniki występujące tylko w Audi? to co?
Armi Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie: Jakie audi, przecież to silniki VAG. a audi nie należny do grupy VAG ? to tak samo z definicji jak każdy kwadrat jest prostokątem :gwizdanie: Nie obrażajmy audi Przyjęte jest, że to są silniki Volkswagena. Audi nie ma swoich silników. jak to nie, a silniki występujące tylko w Audi? to co? Krolu, nie burz się tak Lepiej zrzucić winę na VW a nie na Audi. Żartuję cały czas.
krolu Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Warto też wspomnieć o silniku M57 ze stajni BMW, który w latach 1999-2002 otrzymał główna nagrodę International Engine of the Year w kategorii 2.5l-3.0l . to to już w ogóle jest inny świat i audi się chowa :gwizdanie: Jakie audi, przecież to silniki VAG. a audi nie należny do grupy VAG ? to tak samo z definicji jak każdy kwadrat jest prostokątem :gwizdanie: Nie obrażajmy audi Przyjęte jest, że to są silniki Volkswagena. Audi nie ma swoich silników. jak to nie, a silniki występujące tylko w Audi? to co? Krolu, nie burz się tak Lepiej zrzucić winę na VW a nie na Audi. Żartuję cały czas. luz
GILI Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Kiedyś BMW robiło dobre silniki,ale tylko na papierze,1.8,2.0,2,5tds... Prawda jest taka,że nie jechały i miały bardzo dużo wad np. pompa vp44... Jednak wzięli się za robotę i znacznie poprawili 2.0 i powstał nowy motor 3.0 Volkswagen został w tyle,bo skupił się na PD,kiedy wszyscy dopieszczali CR. PD miały wielki moment,świetnie się czipowały i do tego są żywotne,wykończyła je norma spalin. Nie wiem też co złego jest w 3.0tdi? Dla wiadomości jest już od co najmniej roku 2.0tdi 200KM w T5.
Skyliner89 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 BMW ma zdecydowanie lepsze diesle niż Audi i przede wszystkim mocniejsze. 3.0d to wyjątkowy niezawodny silnik diesla, w dodatku jest czym jechać, bo ma ponad 200KM, są też mocniejsze wersje np. w serii 5 - 3.5d. Ogólnie diesle BMW są lepszej jakości niż te w Audi. Audi miało dużo problemów z 2.5 TDI 150KM - problemy z wałkami rozrządu, z 2.0 TDI PD 140KM - pękając głowica itp. itd. (dopiero w 2008 roku się jakość poprawiła wtedy wszedł na rynek 2.0 TDI 140KM CR (common rail), 3.0 TDI 224KM - zawieszają się, lub nawet obrywają klapy sterujące przepływem powietrza, które mogą się dostać do rozrządu... (w 2006 roku poprawiono tą wadę i moc zwiększona do 232KM, w 2008 roku ten silnik przeszedł kolejną modernizację i zwiększenie mocy do 240KM. 4.0 TDI też jest wadliwym silnikiem. Także jeżeli chodzi o mocne diesle w Audi to nie ma wyboru... niestety dopiero od 2006 roku wzwyż... Znowu 1.9 TDI w Audi A4 B5-B7 daje rady, ale w Audi A6 C5 już nie bardzo. W dodatku diesle Audi (te słabsze) chodzą jak traktor. Słabsze diesle BMW też są zdecydowanie lepsze od tych Audi. Wiele silników BMW było silnikami roku... W 1999 roku pojawił się diesel V8 o poj. 4.0 i mocy 245KM i z momentem 560 Nm, który napędzał BMW serii E38. Zastosowano w nim: 4 zawory na cylinder, wtrysk typu common rail, układ DOHC oraz dwie turbosprężarki o zmiennej geometrii z bardzo rozbudowanym systemem elektronicznego sterowania. W tamtym okresie był to najbardziej zaawansowany silnik diesla montowany w samochodzie osobowym, nie dość, że jest bardzo mocny to przy tym oszczędny.
sancho80 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 ok, pamietajcie ze mercedesy tez byly wybierane samochodami roku badz byly w scislej czolowce a po 4 latach uzytkowania wychodza cyrki.. nie moc decyduje o tym ktory silnik jest lepszy a zywotnosc i prostota naprawy ewentualnej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się