Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ARG] Odpala i zaraz gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich Forumowiczów.

Od jakiegoś już czasu mam problem z Audi A4 z 1999 roku poj. 1.8 20V Benzyna 125KM/92kW o ile dobrze pamiętam oznaczenie silnika to ARG lub AGR (nie pamiętam kolejności dwóch ostatnich liter Sad ).

Problem polega na ciągłym gaśnięciu silnika zaraz po odpaleniu, ale wszystko po kolei:

- Wsiadam do auta i odpalam (silnik zimny) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika.

- Wsiadam do auta i odpalam (silnik rozgrzany - nawet może być po kliku godzinach ciągłej jazdy) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika.

- Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu i odpalam (silnik zimny) - silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia.

- Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu (silnik rozgrzany) silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia.

Nie ma żadnej różnicy ile razy będzie zapalany i gaszony zawsze jest tak samo.

Od razu zaznaczam że auto owszem posiada instalację gazową (sekwencja) założoną jakieś 2 miesiące temu, ale problem zaczął się min miesiąc wcześniej więc to nie wina gazu.

Zaznaczam też że od momentu gdy zaczął się problem w aucie zostały wymienione następujące rzeczy:

- wszystkie świece zapłonowe

- przepływomierz powietrza

- sonda lambda

- przepustnica ( 3 razy wymieniana, każda inna i oczywiście do tego modelu silnika)

Plus inne rzeczy nie mające raczej już nic wspólnego z tym problemem.

Najdziwniejsze jest to, że zaraz po wymianie przepustnicy i nastawieniu jej (komputerem) pierwsze 2 odpalenia są idealne, czyli nie trzeba dodawać gazu aby silnik nie zgasł. Zaznaczam też że przepustnice były i są sprawne.

Bardzo Proszę o pomoc, gdyż mam już dość zabawy z tym autem a koszta ciągłych prób naprawienia go przekroczyły już kwotę 3.000zł Sad

Opublikowano

Pierwsze dwa przypadki wyglądały by na immo. :mysli: nie mruga żółta kontrolka immo??

Opublikowano

Witam Wszystkich Forumowiczów.

Od jakiegoś już czasu mam problem z Audi A4 z 1999 roku poj. 1.8 20V Benzyna 125KM/92kW o ile dobrze pamiętam oznaczenie silnika to ARG lub AGR (nie pamiętam kolejności dwóch ostatnich liter Sad ).

Problem polega na ciągłym gaśnięciu silnika zaraz po odpaleniu, ale wszystko po kolei:

- Wsiadam do auta i odpalam (silnik zimny) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika.

- Wsiadam do auta i odpalam (silnik rozgrzany - nawet może być po kliku godzinach ciągłej jazdy) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika.

- Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu i odpalam (silnik zimny) - silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia.

- Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu (silnik rozgrzany) silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia.

Nie ma żadnej różnicy ile razy będzie zapalany i gaszony zawsze jest tak samo.

Od razu zaznaczam że auto owszem posiada instalację gazową (sekwencja) założoną jakieś 2 miesiące temu, ale problem zaczął się min miesiąc wcześniej więc to nie wina gazu.

Zaznaczam też że od momentu gdy zaczął się problem w aucie zostały wymienione następujące rzeczy:

- wszystkie świece zapłonowe

- przepływomierz powietrza

- sonda lambda

- przepustnica ( 3 razy wymieniana, każda inna i oczywiście do tego modelu silnika)

Plus inne rzeczy nie mające raczej już nic wspólnego z tym problemem.

Najdziwniejsze jest to, że zaraz po wymianie przepustnicy i nastawieniu jej (komputerem) pierwsze 2 odpalenia są idealne, czyli nie trzeba dodawać gazu aby silnik nie zgasł. Zaznaczam też że przepustnice były i są sprawne.

Bardzo Proszę o pomoc, gdyż mam już dość zabawy z tym autem a koszta ciągłych prób naprawienia go przekroczyły już kwotę 3.000zł Sad

Podobny objaw w AHL dawała uszkodzona przepustnica - nie wywala błedu na VAG (!)

Podmień na dzien, dwa dni od kogoś i sprawdź.

Opublikowano

było tego pełno trzeba szukać Kolego to pewnie immo ale szukaj szukaj

Opublikowano

Nie ma problemu z żadnymi kontrolkami, nic się nie świeci - na komputerze po podpięciu też nie wyskakują żadne błędy... :([br]Dopisany: 28 Październik 2010, 09:59_________________________________________________Aha a przepustnica jest sprawna bo po włożeniu do innego auta hula bezproblemowo...

Opublikowano

Sprawdz czujnik temp do ECU, przepływomierz, oraz sprawdz czy faktycznie przepustnica jest zaadoptowana prawidłowo.

Opublikowano

Mialem podobny problem, okazal sie problem z modulem zaplonu. Raz dzialal, raz nie, jak mu pasowalo, az w koncu przestal calkowicie :) Co prawda to bylo w AEB, ale moze Tobie cos pomoze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...