Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od tygodnia moja A4 łapie notlaufa i nie chce jechać szybciej niż 120km/h -wymieniona przepływka (bo stara padła), wymienione przewody podciśnieniowe, czyszczony EGR, sztanga na turbo chodzi (turbawka czyszczona profilaktycznie rok temu). Wymiana przepływki spowodowała, że auto zaczęło się zbierać, ale tylko do granicy 120 km/h - proszę o poradę ;(

Komputer wskazuje bląd 17965.

logi statyczne:

003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1773

010 - http://vw-passat.pl/vaglog/1776

011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1778

logi dynamiczne: błędnie wykonane - jutro poprawka

logi Basic Settings:

003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1775

011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1780

Proszę o wyrozumiałość i pomoc, to moje pierwsze logi.

Opublikowano

Wymieniłem dzisiaj wszystkie wężyki na nowe i sprawdzałem (pomiar oporności i napięcia) N18 a N75 dodatkowo rozbierałem i wygląda na sprawny (tłoczek chowa sie po przyłożeniu 12V i powraca po zaniku napięcia).

Opublikowano

Dziwnie Ci sie to doładowanie zachowuje,chodzi mi o to czego wymaga sterownik,tutaj się muszą wypowiedziec lepsi ode mnie :cool1:

heh popatrz w dynamiczne 010 jak kolega naciskał na pedał gazu :polew:

zrób poprawnie logi to pogadamy :tongue4:

Opublikowano

do tego loga akurat nie zajrzałem,i wszystko jasne,kolego ralph tak się logów nie robi,przeczytaj podwieszony temat w dziale,jak poprawnie robić logi. :wallbash:

Opublikowano

logi robiłem sam i na troche krętej drodze (jutro powtórzę z pomocą kolegi) - dzięki za konstruktywną krytykę :hi:[br]Dopisany: 30 Październik 2010, 19:45_________________________________________________Dziś wykonałem nowe logi dynamiczne:

003 -http://vw-passat.pl/vaglog/1782

010 -http://vw-passat.pl/vaglog/1783

011 -http://vw-passat.pl/vaglog/1784

Proszę o interpretację wyników - z góry dziękuję :hi:

Opublikowano

brak doladowania ...

Opublikowano

Też to zauważyłem w różnicy ciśnienia między wymaganym a tym co uzyskuję - lecz czy przyczyna leży po stronie turbiny czy może nieszczelności np. intercoolera?

Opublikowano

IC raczej OK bo w 003 widać że w ogóle powietrza nie ciągnie, do filtra powietrza zaglądałeś ? może katalizator zatkany albo kierownice :mysli:

Opublikowano

Filtr powietrza wymieniony przy wymianie oleju w 04.2010 (przejechałem dopiero 8000 km), w razie czego wymienię. Jeśli chodzi o kierownice to obserwowałem ruch sztangi zdejmując przewód podciśnienia z gruchy i chodzi - dodatkowo ręcznie sprawdziłem skok sztangi (miałem dobry dostęp podczas wymiany wężyków podciśnieniowych. Katalizator nie powinien być zapchany - jeżdżę bardzo dynamicznie na tyle ile pozwala AWX.

Brak mi już pomysłów :wallbash:

Opublikowano

Tym autem pewnie ledwo się odpychasz z górki...

Może słyszysz jakiś świst powietrza przy dodawaniu gazu, bo mi tu wygląda na nieszczelność sporą w dolocie.

Sprawdź wszystkie połączenia węży i intercooler, czy nie puszcza.

Może źle podłączony N75??? Lecz nie stawiam na to.

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzona szczelność dolotu w tym IC - ok, wymieniony filtr powietrza, jutro wymiana podejrzanego N75 :mysli:

Opublikowano

Też biorę to pod uwagę - G71 jest ewentualnym następnym podejrzanym do podmiany :mysli:[br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 21:46_________________________________________________Podmieniony N75 i czujnik ciśnienia doładowania i brak różnicy. Wziąłem auto w obroty, kilka razy zwinąłem asfalt i ku mojemu zdziwieniu auto zaczęło jechać. Teraz już wiem, że winne były przyblokowane kierownice turbawki. W przyszłym tygodniu czyszczenie turbiny lub regeneracja (słychać szmery turbinki).

Dziękuję wszystkim za cenne rady :notworthy:

Opublikowano

No to fajnie, że wiadomo co... Ale trochę nie logiczne, chyba że wirnik stanął.

Wrzuć log 011 po czyszczeniu :)

Opublikowano

Też sia dałem nabrać, gdyż sztanga ruszała się tylko w pewnym zakresie i nie brałem turbiny wogóle pod uwagę. Dzisiaj zakończona operacja czyszczenia turbawki (syf w środku blokował kierownice, a nagar na podkładce pod wirnikiem turbiny od gorącej strony powodował odgłosy "zacierania". Jazda próbna wykonana 30 min temu i banan nie chce zejść z twarzy :>

Logi zrobię w najbliższym czasie.

Opublikowano

No to pięknie!

Witamy w gronie czystych suszarek :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...