ralph Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Od tygodnia moja A4 łapie notlaufa i nie chce jechać szybciej niż 120km/h -wymieniona przepływka (bo stara padła), wymienione przewody podciśnieniowe, czyszczony EGR, sztanga na turbo chodzi (turbawka czyszczona profilaktycznie rok temu). Wymiana przepływki spowodowała, że auto zaczęło się zbierać, ale tylko do granicy 120 km/h - proszę o poradę ;( Komputer wskazuje bląd 17965. logi statyczne: 003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1773 010 - http://vw-passat.pl/vaglog/1776 011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1778 logi dynamiczne: błędnie wykonane - jutro poprawka logi Basic Settings: 003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1775 011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1780 Proszę o wyrozumiałość i pomoc, to moje pierwsze logi.
AudiB4 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Posprawdzaj wężyki,ew podmień N75 z N18
ralph Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 Wymieniłem dzisiaj wszystkie wężyki na nowe i sprawdzałem (pomiar oporności i napięcia) N18 a N75 dodatkowo rozbierałem i wygląda na sprawny (tłoczek chowa sie po przyłożeniu 12V i powraca po zaniku napięcia).
AudiB4 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Dziwnie Ci sie to doładowanie zachowuje,chodzi mi o to czego wymaga sterownik,tutaj się muszą wypowiedziec lepsi ode mnie
MiruK Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Dziwnie Ci sie to doładowanie zachowuje,chodzi mi o to czego wymaga sterownik,tutaj się muszą wypowiedziec lepsi ode mnie heh popatrz w dynamiczne 010 jak kolega naciskał na pedał gazu zrób poprawnie logi to pogadamy
AudiB4 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 do tego loga akurat nie zajrzałem,i wszystko jasne,kolego ralph tak się logów nie robi,przeczytaj podwieszony temat w dziale,jak poprawnie robić logi.
ralph Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 logi robiłem sam i na troche krętej drodze (jutro powtórzę z pomocą kolegi) - dzięki za konstruktywną krytykę [br]Dopisany: 30 Październik 2010, 19:45_________________________________________________Dziś wykonałem nowe logi dynamiczne: 003 -http://vw-passat.pl/vaglog/1782 010 -http://vw-passat.pl/vaglog/1783 011 -http://vw-passat.pl/vaglog/1784 Proszę o interpretację wyników - z góry dziękuję
ralph Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Też to zauważyłem w różnicy ciśnienia między wymaganym a tym co uzyskuję - lecz czy przyczyna leży po stronie turbiny czy może nieszczelności np. intercoolera?
MiruK Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 IC raczej OK bo w 003 widać że w ogóle powietrza nie ciągnie, do filtra powietrza zaglądałeś ? może katalizator zatkany albo kierownice
ralph Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Filtr powietrza wymieniony przy wymianie oleju w 04.2010 (przejechałem dopiero 8000 km), w razie czego wymienię. Jeśli chodzi o kierownice to obserwowałem ruch sztangi zdejmując przewód podciśnienia z gruchy i chodzi - dodatkowo ręcznie sprawdziłem skok sztangi (miałem dobry dostęp podczas wymiany wężyków podciśnieniowych. Katalizator nie powinien być zapchany - jeżdżę bardzo dynamicznie na tyle ile pozwala AWX. Brak mi już pomysłów
banshee Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Tym autem pewnie ledwo się odpychasz z górki... Może słyszysz jakiś świst powietrza przy dodawaniu gazu, bo mi tu wygląda na nieszczelność sporą w dolocie. Sprawdź wszystkie połączenia węży i intercooler, czy nie puszcza. Może źle podłączony N75??? Lecz nie stawiam na to.
ralph Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Dzisiaj sprawdzona szczelność dolotu w tym IC - ok, wymieniony filtr powietrza, jutro wymiana podejrzanego N75
banshee Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Nawet na niesprawnym N75 bylyły spore wartości w dolocie przy wysokich obrotach. Sprawdziłbym lub podmienił G71: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
ralph Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Też biorę to pod uwagę - G71 jest ewentualnym następnym podejrzanym do podmiany [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 21:46_________________________________________________Podmieniony N75 i czujnik ciśnienia doładowania i brak różnicy. Wziąłem auto w obroty, kilka razy zwinąłem asfalt i ku mojemu zdziwieniu auto zaczęło jechać. Teraz już wiem, że winne były przyblokowane kierownice turbawki. W przyszłym tygodniu czyszczenie turbiny lub regeneracja (słychać szmery turbinki). Dziękuję wszystkim za cenne rady
banshee Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 No to fajnie, że wiadomo co... Ale trochę nie logiczne, chyba że wirnik stanął. Wrzuć log 011 po czyszczeniu
ralph Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Też sia dałem nabrać, gdyż sztanga ruszała się tylko w pewnym zakresie i nie brałem turbiny wogóle pod uwagę. Dzisiaj zakończona operacja czyszczenia turbawki (syf w środku blokował kierownice, a nagar na podkładce pod wirnikiem turbiny od gorącej strony powodował odgłosy "zacierania". Jazda próbna wykonana 30 min temu i banan nie chce zejść z twarzy :> Logi zrobię w najbliższym czasie.
banshee Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 No to pięknie! Witamy w gronie czystych suszarek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się