Omenos Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Panowie pomozcie, wyczyscilem dzisiaj przepustnice.PO PIERWSZE: wlaczylem zaplon, czekam bo slychac ze przepustnica sie adaptuje ale nie wylacza sie, caly czas brzeczy i po jakis 30 sekundach slychac jakby cos przeskoczylo i od nowa brzeczy bez przerwy:( PO DRUGIE: jak juz odpale (nadal brzeczy przepustnica jak odpalam) i zgasze i chce drugi raz zapalic to sie odburza, wskakuje na obroty po czym gasnie, nie wiem czy moze immobilaiser sie rozkodowal czy co:(musze zdjac kleme, poczekac chwile i od nowa to samo, za pierwszym burzy, zgasze i odpale, wskakuje na obroty i gasnie:( Na vaga bede mogl podlaczyc dopiero w srode, prosze pomozcie chociaz jakies przyblizone podpowiedzi:(
szczuraz Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Może być uszkodzony nastawnik . Poczekaj na kogoś z vagiem i zaadoptuj przez kompa . Mi osobiście nie udało się zaadoptować przepustnicy Twoim sposobem.
Omenos Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 A co moze byc z tym immo ?
Konrad.jpg Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Jeśli immo blokuje to odpala i gaśnie praktycznie od razu i mruga kontrolka od immo. Ale nie powinno się nic z nim dziać od czyszczenia przepustnicy, popatrz na kontrolkę i będzie wszystko jasne.
marko367 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 ja bym w immo nie szukał przyczyny tylko w przepustnicy jeżeli przed czyszczeniem było ok to znaczy że albo źle wyczyszczona albo jest coś nieszczelne i łapie lewe powietrze w dużej ilości najlepiej sprawdź czy wszystko dokładnie podłączyłeś jak masz wykasuj błędy i jeszcze raz zaadoptuj przepustnice powinno być ok .Powodzenia
Omenos Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Za pierwszym razem jak odpalam to nie mryga kontrolka od immo a jak zgasze i ejszcze raz chce odpalic to juz mryga, odpali i gasnie. A i jeszcze dzien wczesniej odpialem akumulator na 12 godz ale jak podlaczylem to nic sie nie stalo. a wlasnie jak czyscilem akumulator tez wyjalem na jakies 2-3 godz i juz tak sie stalo.
olek4505 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 kolego odłącz kabel od przepustnicy potem aku potem podłącz aku i przepustnice na włączonym zapłonie i powinno pomóc a jak nie to podłącz przepustnice na wyłączonym zapłonie ja miałem taki sam problem jak ty z zaadaptowaniem i przez vaga i takim sposobem jak ty u mnie po tym pomogło
Omenos Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Dzięki wielkie, po jakims czasie przestaje brzęczeć. Tylko teraz zostal mi problem z immo.
Konrad.jpg Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Na forum są tematy na temat immo, mi jak czasami blokuje to wystarczy puknąć w kluczyk i pomaga
Gelooo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 sproboj adaptacji przpustnicy sa ladnie opisane sposoby domowe a jak to nie pomoze vag u znajomego za bro
Omenos Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Dałem dwa dni temu do mechanika, zobaczymy.
Bebzo28 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 kolego odłącz kabel od przepustnicy potem aku potem podłącz aku i przepustnice na włączonym zapłonie i powinno pomóc a jak nie to podłącz przepustnice na wyłączonym zapłonie ja miałem taki sam problem jak ty z zaadaptowaniem i przez vaga i takim sposobem jak ty u mnie po tym pomogło W książce do Audi jest napisane że jak jest odłączony akumulator to nie wolno przekręcac kluczyka od stacyjki grozi uszkodzeniem wtrysków.
Omenos Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 Problem z immo byl w kompie, uwalony był komp [br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 11:24_________________________________________________Panowie jeszcze jedno pytanie, jak zdjąć te dwa przewody co sa przy przepustnicy ? bodajże od chlodzenia. Macie jakies sprawdzone sposoby ? bo u mnie strasznie ciezko sa scisniete ze nie moge ich ssunac.
MATIUS Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 kolego proponuje ci spróbować wd prysnąć pod Gume... bynajmniej ja tak robiłem wiem że łatwo nie schodzą ...
Omenos Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 wiem ze latwo nie schodza a nie chce zeby mi pekl jak bede ruszal na boki
szczuraz Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Problem z immo byl w kompie, uwalony był komp [br] kupiłeś inne ECU i przewalałeś immo ? uwalone ECU potrafi też nie zapisywac ustawień przepustnicy . Tak było u mnie . Jeżeli potrzebujesz ECU pisz PW z numerem .
Omenos Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2010 Nie. ECU dałem do naprawy, a immo mi zakodowal.
Gość igor-s Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 niedawno czysciłęm przepustnice, i wiem że łatwo nie schodzą przewody, wd to dobry pomysł ale jeszcze ważniejsze uzbroić sie w cierpliwość by je ponownie nałożyć, ja ułamałem odpowietrzenie od serwa bo musiałem mocno sie zaprzeć gdzieś ręką by nałożyć przewód teraz jest tam śrubka zaizolowana taśmą Wiec powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się