kori Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie jestem pewny w 100% swojej tezy czy to tylko takie moje odczucie. Podczas jazdy kiedy np wcisne gaz na max to auto ciagnie, kiedy puszczam delikatnie to auto jak gdyby w pewnym momęcie zaczynało jeszcze lepiej ciagnąc. Jest to tylko w pewnej granicy gazu kiedy auto cięgnie i zaczyna spadac z obrotów, trwa to tylko chwilkę bo cięzko jest mi utrzymac takie położenie gazu. Nie wiem czy to jest tylko takie moje odczucie ? Wy też tak macie ?
IRO293 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Masz b6 z 1996 roku? a odpowiadając na pytanie,to po prostu jest tak zwana turbo dziura.
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie masz 300ps żeby cieszyc sie znakomitym przyrostem mocy z dołu mając docisniety pedal w podlodze.. Od 3000rpm mozesz klepnac w podloge i to bedzie wskazane chcąc uzyskac max przyspieszenie. Wczesniej radzilbym dodawac gazu sukcesywnie. Co innego po remap'ie...
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie jestem pewny w 100% swojej tezy czy to tylko takie moje odczucie. Podczas jazdy kiedy np wcisne gaz na max to auto ciagnie, kiedy puszczam delikatnie to auto jak gdyby w pewnym momęcie zaczynało jeszcze lepiej ciagnąc. Jest to tylko w pewnej granicy gazu kiedy auto cięgnie i zaczyna spadac z obrotów, trwa to tylko chwilkę bo cięzko jest mi utrzymac takie położenie gazu. Nie wiem czy to jest tylko takie moje odczucie ? Wy też tak macie ? Mam takie odczucie tez. Gaz w podlodze - ciągnie ladnie, minimalnie popuszcze gaz (0,5-1cm od podlogi) ciagnie troszke lepiej, ale to moze byc tylko zludzenie, niemniej tez to zauwazylem P.S Popraw sobie opis bo nie bylo B6 w 96r
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Od jakich obrotów dociskacie w podloge i trzymacie?
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Od jakich obrotów dociskacie w podloge i trzymacie? Ja cisne juz od 1700-1800 obrotow. Ale najbardziej da sie wyczuc to na wyzszych biegach (4 5 6) i na obrotach ok 3000-3500. Ale zaznaczam, ze to jest tak delikatne, ze to moze byc tylko zludzenie
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Klepac tak wczesnie PDka to troche niezdrowo bym powiedział... Wiadomo ladnie ciągnie ale od razu opór... Podobno to niezbyt dobre dla pompek..
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Klepac tak wczesnie PDka to troche niezdrowo bym powiedział... Wiadomo ladnie ciągnie ale od razu opór... Podobno to niezbyt dobre dla pompek.. Nie przesadzaj. Gdy jade na 3-ce przy tych obrotach i przycisne to idzie momentalnie.
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgadza sie.. Co innego piątka. Myslalem ze rozmawiamy wlasnie o wyzszych biegach
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Ja czasem robie tez taki manewr, ze wrzucam od razu z czwórki na 6-stke. a czasem nawet z trójki Np chce sie szybko dolaczyc do autostrady no to but na trojce albo czworce a gdy osiagne porządaną prędkość to wrzucam od razu 6 i kontynuuje spokojnie jazde
michcio1985 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 w swoim starym autku tak mam.gaz w podłodze : idzie , odpuszcze centymetr : idzie jeszcze lepie
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie jestem pewny w 100% swojej tezy czy to tylko takie moje odczucie. Podczas jazdy kiedy np wcisne gaz na max to auto ciagnie, kiedy puszczam delikatnie to auto jak gdyby w pewnym momęcie zaczynało jeszcze lepiej ciagnąc. Jest to tylko w pewnej granicy gazu kiedy auto cięgnie i zaczyna spadac z obrotów, trwa to tylko chwilkę bo cięzko jest mi utrzymac takie położenie gazu. Nie wiem czy to jest tylko takie moje odczucie ? Wy też tak macie ? Jest tak jak piszesz. Jak masz za małe obroty to gaz w podłoge bedzie mniej efektywny niz w połowie. Im wieksze obroty silnika to efekt sie odwraca. I np jak mu dasz do dechy np 1800 obr to bedzie bardziej słaby jak mu dasz np 3/4 gzu i na odwrót. Normalne w silnikach z turbinami napędzanymi spalinami. Jak byś miał kompresor to juz inna bajka. Tylko szkoda tak od 1800 obr juz deptac bo nie pompki dostają jak tu ktoś wypisał tylko koło dwumasowe w tym momencie strasznie dostaje. Pozdro ZC P.S. No i jeszcze 1 sprawa bez przesady by auto z tak niskich obrotów zrywało asfalt. Ni róby z nich nie wiadomo czego.
dejf Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Dwumas dwumasem - to kazdy powinien wiedziec ze dostaje obciązenie przy niskich obrotach, ale pompki de facto tez..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się