Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] klimatronik ws. wskaźnik - komu wierzyć??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju :blink:. Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy.

I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć??

Czy to może być oznaką końca życia termostatu?

Dzieki za pomoc.

Opublikowano

może być oznaką chociaż przeważnie jest tak że termostat jest cały czas otwarty i niedogrzewa silnika. u mnie np. nigdy nie doszedł do 90st. tylko trzymał na 75-80st. koszt wymiany nie jest duży- chyba 70zł jak dobrze pamiętam

[br]Dopisany: 08 Październik 2007, 12:57 _________________________________________________ups nie zwróciłem uwagi że masz diesla- tam może być inaczej

Opublikowano

I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć??

Najlepiej byłoby podpiąć Vaga i sprawdzić temp. Możesz jeszcze sprawdzić kod 49 - temp płynu chłodzenia (tylko nie wiem czy u Ciebie wskazuje tą wartość) .Jak wartości będą takie jak na desce to termostat do wymiany.

Kod 51 ma wskazywać 90. ;)

Opublikowano

witam!

dzis od rana zrobilem 140 km i tez mam wątpliwości bo kliamtronik pokazywał 76-81 stopni a zegar na liczniku równiutko 90 tylko przez moment miał 89 moze 88 st. czy to termostat do mymiany?? :mysli:

Opublikowano

Witam ja miałem walniety termostat w moim diselku i przez cały czas trzymał w okolicach 70 do 75 stopni C. Raz udało mi sie go rozgrzać do 90 , ale ... 180 km/h musiało być a kiedy odpuściłem temp. spadła do 75 st C. Po wymianie jak odpale :a4fan: to 10 min. i 98 st C trzyma cały czas.

Pozdro. Szuszu

Opublikowano

Witam

Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju :blink:. Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy.

I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć??

Czy to może być oznaką końca życia termostatu?

Dzieki za pomoc.

Sprawę załatwiła wymiana termostatu i teraz autko trzyma temperaturę bez problemu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...