marcin248 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam mam prośbę o sprawdzenie logów mojej Audi A4 B5 1.9 99rok AFN przed chipem na którego zamierzam wybrać się do Rogalottiego. Dzisiaj nie starczyło mi czasu i bateria w lapku nie wytrzymała, tylko na dynamiczne i wklejam je, a jutro do loguje statyczne i BS jeśli będzie coś nie tak to mogę coś powtórzyć -Dynamiczne Log (3 - 000) Log (0 - 001) Log (4 - 003) Log (1 - 004) Log (6 - 008) Log (2 - 010) Log (5 - 011) jutro do loguje -Statyczne 000,001,003,004,007,013,018,023 -BS 000,003,04,011 ogólnie wszystko chyba jest ok ale niech wypowiedzą się fachowcy, pozdro dodam że błędów brak
ciahciah Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 muszę cię zmartwić, nie jest wszystko ok, takie spalanie i moc nie przystoi zdrowemu AFN termostat, filtr paliwa i powietrza do wymiany przepływka do mycia rozrząd dawno był wymieniany?
przemik Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 wg mnie nie jest OK - termostat slaby - przeplywomierz slabnie wyraznie - jak tam filtr powietrza ? - mechanizm regulacji dynamicznego kąta wtrysku - tez taki sobie Pokaz komplet statycznych. Ile auto ma przelotu realnie ?
vauxhall95 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 no z tym wyznaczaniem dynamicznego kata wtrysku to kiepsko :no: reszta jak poprzednicy
marcin248 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam ponownie zrobiłem wszystkie logi jeszcze raz tym razem na prostej równej drodze (tamte były na pagórkach lekkich i nie równo) dzisiaj temp na zewnątrz 8-9st na blacie 90 stało po ok10 minutach jazdy na klimatroniku było róznie 84,85,86,87 -statyczne Log (0 - 018) Log (1 - 001) Log (2 - 013) Log (3 - 003) Log (4 - 007) Log (5 - 004) Log (6 - 023) -bs Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 003) -dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 010) Log (2 - 004) Log (3 - 008) Log (4 - 011) Log (5 - 000) Log (6 - 003) Zapomniałem 000 statycznych ale jest wcześniej. rozrząd itp wymieniałem rok temu sierpień jak kupiłem auto na zime w olej filtr oleju filtr paliwa kneht , filtr powietrza na tą wiosnę czujnik G2G62 (aso) bo był błąd i na szafie nie było 90 tylko w porywach i to w lecie , termostat też ale już nie w aso teraz na szafie temperatura 90 i tak sie utrzymuje cały czas a na klimatroniku pokazuje od 84 do 87 zależy jak mocno kręcę koncentrat G12 + woda destylowana Egr czyściłem w zimie jakoś w garażu , kiedyś turbo przeładowywało ale trochę go odmuliłem kręcąc wyższe obroty no i ogólnie nie czuje braku przyśpieszenia ani turbo dziury zmartwiliście mnie trochę a spalanie mam 7.5 l/100km średnio na mieście przebieg na liczniku to 205 tyś ale napewno ma więcej
ciahciah Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 już wszystko zostało powiedziane co może pomóc
marcin248 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 dzięki koledzy zmartwiliście mnie trochę a już na chipa byłem napalony ale to teraz musi poczekać, czy z wymianą w/w części jakaś kolejność wymiany może wykluczyć inne ? poczytam na forum jaki filtr będzie ok i jak wyczyścić przepływkę , termostat niestety znowu tym razem ori z aso a to wyznaczanie kąta wtrysku to należy ustawić czy coś wymienić?? może wtedy się poprawi i uniknę wymiany rozrządu i filtra paliwa chyba że wszystkie wymienione w temacie części musze wymienić i wtedy zrobić logi
goldi Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 musisz ustawić kąt wtrysku normalnie około 150 zł biorą ale na forum w dziale warsztat masz pokazane jak to zrobic termostat 130 zł zależy gdzie
marcin248 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Niedawno znalazłem na stronce VAGLOG Tdi Timing wpisuje tak jak jest napisane bs kolumna 2 czyli 27 i kolumna 9 czyli 136 na wykresie kropka mieści się między czerwonymi liniami , fakt że bliżej jej do czerwonej niż do środka czyli zielonej ale pisało że mieści się w tolerancji
przemik Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 - zaloz porzadny filtr paliwa - zmien termostat - przeplywomierz - albo wymiana albo kąpiel - statyczny kąt wtrysku to Twoj najmniejszy problem w tym momencie. Witek Ci podreguluje jak bedzie moda robil. Pzdr
marcin248 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam i odświeżam temat otóż wymieniłem filtr powietrza mann ,paliwa mann ,nie mieli knechta u niedziałka więc wiąłem ten chyba są porównywalne do siebie tak? przepływomierz wyczyściłem Bosh takim czymś http://www.permatex.com/products/Automotive/cleaners1/aerosol_cleaners/permatex_motormuscle_throttle_body_carb_choke_cleaner.htm i pomogłem sobie patyczkami do uszów zebrałem bród i wygląda lepiej ale czy działa lepiej?? Termostat Ori z uszczelką 130 zł w salonie audi Lublin (dziwne bo bez żadnego pudełka ani woreczka ) a dzisiaj jak jechałem do pracy rano to max było 86 na klimatroniku i po a pewnym czasie 90 na blacie non stop a na dworze ok 8st wracałem trochę dłużej i mocniej go dociskałem jak dogrzało do 80 ale dalej to samo 86 to był max i opadało 84,83 ,84 itp do 85 dojechałem do domu wąż górny gorący dolny ciepły tzn nie gorący ale może się trochę nagrzał jak to w okolicy silnika no ale dalej myślę podpiąłem vaga i but zrobiłem logi i dla porównania nawet z licznika temperatura prawie ta sama co na ECU czyli 85-86 po wszystkich logach podniosłem maskę nie gasząc jeszcze silnika sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i był gorący termostat w piątek kupiłem w salonie audi a lublinie koszt prawie 130zł z uszczelką , G2/G62 w tamtym roku też w salonie coś koło 100zł to już ten wahler był chyba lepszy bo jak na nim logi robiłem to na dynamicznych dogrzało na chwilkę do 87 a tu Ori max 86 ?? paragon mam jutro zadzwonię do nich zapytam czy wymienią ( termostat sam zakładałem) jakaś paranoja -normalne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28317.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28318.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28319.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28320.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28321.html Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28322.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28323.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28324.html -BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28326.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28327.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28328.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28329.html -Dynamiczne Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28330.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28331.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28332.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28333.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28334.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28335.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28336.html Niżej zrobiłem dla porównania temp z 17 instruments Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28337.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_28338.html Co o tym sądzicie??
ROBERT Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Ja jak na razie w A4 wymieniłem trzy termostaty (jeden w moim i dwa w samochodach znajomych) , zawsze był założony ori termostat zakupiony w "MAGRO RYBNIK" i jeszcze się nie zdarzyło żeby nie trzymał równiutko 90-91oC ... zawsze były we woreczkach z naklejką , termostat jak i oring
marcin248 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Może trafił się jeden felerny a jak tam logi poprawa jakaś jest??
przemik Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Z tym termostatem to mi sie nie chce wierzyc ze jest niedobry. Ja tez ostatnio kupowalem i byl bez pudelka czy woreczka Przeplywomierz lepiej ale wciaz kulawy. Moze nie spiesz sie poki co z wymianą. Powiedz Witkowi, ze niewiele mu brakuje i niech zdecyduje czy musi byc wymieniony przed modem. Wysli mu logi 011 i 008. Martwi mnie tez przestawiacz kąta wtrysku - pracuje praktycznie na granicy swoich mozliwosci, a i tak nie moze dociagnac do tego co chce ECU. Albo sam zawór nie wyrabia, albo juz pompa niezbyt albo rozrzad rozjechany(najmniej prawdopodobne). Moze ustaw jednak kąt wtrysku na prawidlowy (czyli ~60) i znow zaloguj 000 Basic Setting, 004 stat i dyn zobaczymy czy sie cos poprawi.
ciahciah Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 napięcie ładowania takie sobie, zajrzyj jak tam szczotki w regulatorze napięcia ciśnienia doładowania nie bardzo, podmień N75 z N18 i pokaż 011 dynamicznego przeplywke narzazie nie ruszaj, najpierw sterowanie turbo doprowadź do lądu w tej chwili według mnie czip stoi pod znakiem zapytania, a termostat dziwna sprawa, może czujnik zaniża, albo sprzęgiełko wisko się zatarło, sprawdź wisko czy po rozgrzaniu silnika możesz wiatrak zatrzymać palcem zalej do baku Motul Diesel System Clean, może pomoże
marcin248 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 zakupię ten płyn motula przy najbliższej okazji a N75 tylko na tych ostatnich logach zle funcjonuje ? bo na wcześniejszych nie było o tym mowy może sporadycznie coś wyszło rok temu łapałem notlaufa po psj ale zmieniłem styl jazdy na bardziej odmulający i problem zniknął (chyba keirownice w turbo) ,do ostatnich logów akurat nie pamiętam przy której grupie była mała dziura a może miedzy logowaniem to było więc kolejne logi wrzucę po przeczyszczeniu układu motulem i zamknę temat termostatu i zainteresuję się visko.Kąt wtrysku może by kolega Witek ustawił jak by robił moda a z przepływką zapytam czy musi być wymienony przed modem tak jak piszecie za co Wam bardzo dziękuje :th: :drinks: nie wiem co gorsze mieć w/w problemy czy lepsze było życie z myślą jak na samym początku że wszystko wydawało sie ok gożej jak by w tej nie wiedzy coś się wysrało w silniku , co by mogło się zdażyć gdybym się nie zainteresował tematem ? pozdrawiam
przemik Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 zalej do baku Motul Diesel System Clean, może pomoże Na co ten płyn ma pomoc ?
ciahciah Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 na przestawiasz kąta wtrysku w pompie pewnie wiesz na jakiej zasadzie on działa, jak znasz tańszą opcje mogąca poprawić prace tego układu to się podziel
przemik Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 na przestawiacz powiadasz.... no zobaczymy....
marcin248 Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 no to brać ten Motul diesel sytem clean czy nie ? napewno nie powinien zaszkodzić a liczę że może pomoże chociaż na te wtryski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się