Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Sitek nie mogłem kupić to musiałem się ratować czymś innym ,znalazłem drobną siateczkę i z niej zrobiłem sitko spód sitka jest x 3 warstwa w to włożyłem tłumik płomieni z tym że ty kolego itor masz to odwrotnie zamontowane z tego co ja rozumiem .

2011-06-22%25252014.28.47.jpg

2011-06-22%25252014.35.38.jpg

ja mam wlozone sitka do srodka, pasuja srednica jak ulal, nie ma po bokach zadnych luzow ktoredy moglby dostac sie olej - polecam jednak zmiane na sitka z mojego zdjecia poniewaz maja one zdecydowanie mniejsze oczka niz te twoje, wydaje mi sie ze dales za duzy gwozdz, nie wejdzie w obudowe pokrywy zaworow chyba ponadto nie trzeba tego gwozdzia dawac na przewylot wystarczy zeby zlapal tylko z jednego boku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Drut blokujący jest Ok ,nie przeszkadza .Pośmigam trochę na tym co stworzyłem i zobaczę co się będzie działo , do serva mam nadal założony pojemnik to będę widział czy się olej zbiera . W tym momencie mam wszystko jak z fabryki + ten mod ,dodatkowo dałem jeszcze siateczkę od strony dolotu żebym wiedział czy tam tędy puszcza olej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drut blokujący jest Ok ,nie przeszkadza .Pośmigam trochę na tym co stworzyłem i zobaczę co się będzie działo , do serva mam nadal założony pojemnik to będę widział czy się olej zbiera . W tym momencie mam wszystko jak z fabryki + ten mod ,dodatkowo dałem jeszcze siateczkę od strony dolotu żebym wiedział czy tam tędy puszcza olej .

pojemnik od serwa zdejmij od sporo tamuje przedmuchy a glowne odpowietrzenie z silnika idzie wlasnie serwem a nie dolotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie byłem sprawdzić czy się przedostaje olej ,niestety TAK w pojemniku ( przepustnica - servo ) byla odrobina oleju , na dolot też poszło bo się olej zatrzymał na siatce którą wstawiłem pomiędzy czwórnik a dolot . Na szybko wywaliłem tłumik płomieni i w tą siateczkę zapakowałem zmywak :decayed: jutro będę wiedział czy coś to pomogło , jak będzie lipa to wracam do całkowitej modyfikacji ale teraz już zaślepię servo i wepnę się gdzieś indziej ,no chyba że dostane te sitka gdzieś i znowu spróbuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie byłem sprawdzić czy się przedostaje olej ,niestety TAK w pojemniku ( przepustnica - servo ) byla odrobina oleju , na dolot też poszło bo się olej zatrzymał na siatce którą wstawiłem pomiędzy czwórnik a dolot . Na szybko wywaliłem tłumik płomieni i w tą siateczkę zapakowałem zmywak :decayed: jutro będę wiedział czy coś to pomogło , jak będzie lipa to wracam do całkowitej modyfikacji ale teraz już zaślepię servo i wepnę się gdzieś indziej ,no chyba że dostane te sitka gdzieś i znowu spróbuję :)

olej w dozowniku mogl jeszcze zostac w wezach zanim zrobiles moda i opary go tam wypchnely

zwroc uwage na kolejnosc tlumika i sitek w czworniku, umiescilem je w nie przypadkowej kolejnosci, u mnie na pierwszy ogien idzie tlumik, on ma pierwszy kontakt z oleum, galancie go wyhamowuje i potem nastepuje kontakt z podwojna baaaardzo drobna siateczka i nie ma juz sily go przepchac do czwornika, scieka sobie po tlumiku pod pokrywe z racji ustawienia czwornika pod katem - jezeli zrobisz w odwrotnej kolejnosci czyli siateczka potem tlumik to jest zle, tlumik ma dosc rzadka strukture, jezeli przepchnie olej przez siatke jako pierwsza to przecieknie tez przez tlumik do czwornika, niby malo wazna uwaga ale roznica subtelna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jakieś pozostałości oleju to były , w wekend zrobię 600km to już będę wiedział na 100% co jest grane :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zmontowales to tak jak ma uris ale w odwrotenj kolejnosci, do 2 sitek wlozyles ten tlumik plomieni, czyli wyglada to tak jak liter " U " i ten otwor skierowany jest do pokrywy(gora litery ;]) a zaokraglenie do czwornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zmontowales to tak jak ma uris ale w odwrotenj kolejnosci, do 2 sitek wlozyles ten tlumik plomieni, czyli wyglada to tak jak liter " U " i ten otwor skierowany jest do pokrywy(gora litery ;]) a zaokraglenie do czwornika.

dokladnie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz zlokalizowalem sklep motorowerowy, mam nadzieje ze bedzie cos takiego ;] bo juz sie zabieralem za rozwiercanie gruchy prawie,ale jak ten sposob ma dzialac i jest to calkiem logiczne to lepiej nie kombinowac wiecej, zobaczymy jak to wyjdzie, pare dni temu jeszcze naprawilem naped regulacji powietrza, ale to chyba w kwestii oleju nie ma zadnego wplywu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz zlokalizowalem sklep motorowerowy, mam nadzieje ze bedzie cos takiego ;] bo juz sie zabieralem za rozwiercanie gruchy prawie,ale jak ten sposob ma dzialac i jest to calkiem logiczne to lepiej nie kombinowac wiecej, zobaczymy jak to wyjdzie, pare dni temu jeszcze naprawilem naped regulacji powietrza, ale to chyba w kwestii oleju nie ma zadnego wplywu

NAPED NIE MA WPLYWU NA OLEUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety proba zamocowanie gwozdzia skonczyla sie odlamanym maly kawalekiem czwornika co wchodzi do pokrywy teraz musze chyba inaczej zabezpieczyc albo nowy czwornik bo ten w srodku mial taki syf ze hoho, ale go troszke przeczyscilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety proba zamocowanie gwozdzia skonczyla sie odlamanym maly kawalekiem czwornika co wchodzi do pokrywy teraz musze chyba inaczej zabezpieczyc albo nowy czwornik bo ten w srodku mial taki syf ze hoho, ale go troszke przeczyscilem

dolozylem 350 km (ostra jazda przez dobre 150 km) takze razem 1290 km i oleum bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales juz droznosc? bo tak sie zastanawialem czy troszke nie bedzie zmniejszony przeplyw powietrza, i czy scieka to ladnie i nie osadza sie syf na tej siatce bo wtedy to juz w ogole sie zmniejszy

sprawdzalem po 940 i bylo git jak sie boisz to nie rob tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa kupić ten filtr oleju to jak wygrać w totka ,obleciałem połowę miasta i nie kupiłem .W zamian zdobyłem super cienką i gęstą siateczkę którą wyprofilowałem w kształcie naparstka ( przylega idealnie ) 4 warstwy dałem + dławik . Zrobiłem taki test 4warstwy siatki i na to wylałem olej silnikowy ,olej rozszedł się po tych 4 warstwach ale nic nie kapało w dół ( siateczka oczywiście nie leżała na stole tylko była trzymana w reku ) czyli jest szansa że może zatrzymywać oleum .Wiadomo pod większym ciśnieniem to nie ma mocnych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa kupić ten filtr oleju to jak wygrać w totka ,obleciałem połowę miasta i nie kupiłem .W zamian zdobyłem super cienką i gęstą siateczkę którą wyprofilowałem w kształcie naparstka ( przylega idealnie ) 4 warstwy dałem + dławik . Zrobiłem taki test 4warstwy siatki i na to wylałem olej silnikowy ,olej rozszedł się po tych 4 warstwach ale nic nie kapało w dół ( siateczka oczywiście nie leżała na stole tylko była trzymana w reku ) czyli jest szansa że może zatrzymywać oleum .Wiadomo pod większym ciśnieniem to nie ma mocnych .

tylko za bardzo nie zdus przelotu zeby opary mogly uchodzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...